Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Carolus Rex

NYTT TEMA
baldviking
baldvikingInnlegg: 22331
30.06.12 22:09

Noen som hører på det nyeste albumet til Sabaton, Carolus Rex? De har fått hjelp av en historiker og gjør et forsøk på å skildre svensk stormaktshistorie, fra vekst til fall. Jeg synes de har lykkes bra, men jeg liker power metal da ;-)

Rvsb
RvsbInnlegg: 2106
30.06.12 22:15

Sabaton er et band jeg burde hørt mer på :P

Liker band som prøver seg på å skildre slike ting mens de lager bra musikk. Et annet power metal band fra Sverige som driver med slikt (om en mer løssluppent) er jo f.eks Amon Amarth.

baldviking
baldvikingInnlegg: 22331
30.06.12 22:23

(Innlegget ble redigert 30.06.12 22:24)

Rvsb
RvsbInnlegg: 2106
01.07.12 00:48

Forøvrig morsomt med timingen på at de slapp lion of the north nå på dette albumet, han kom jo nettopp som leder av Sverige på expansion til Civ 5.

Saltosprekkens_Draum
Saltosprekkens_DraumInnlegg: 4630
07.07.12 05:56
baldviking: Noen som hører på det nyeste albumet til Sabaton, Carolus Rex? De har fått hjelp av en historiker og gjør et forsøk på å skildre svensk stormaktshistorie, fra vekst til fall. Jeg synes de har lykkes bra, men jeg liker power metal da ;-)

Skru av lyden og les tekstene.

(Innlegget ble redigert 07.07.12 05:56)

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 18361
12.09.19 22:11

"Forøvrig morsomt med timingen på at de slapp lion of the north nå på dette albumet, han kom jo nettopp som leder av Sverige på expansion til Civ 5."

Har kjørt det men's jeg spiller Total War Empire med Sverige selvsagt.

Gott mitt Uns er nok favorittsangen selv om den skjedde omtrent hundre år tidligere.

Lezah
LezahInnlegg: 63622
13.09.19 09:15

Trenger man crazy-pc for å spille dette? Aldri hatt noe annet enn vanlige bærbare, og kun gamet litt retro-spill og FM på disse. Total War-greiene er egentlig noe som burde være midt i blinken for meg, men aldri kommet så langt.

Metalman666
Metalman666Innlegg: 10912
30.10.19 23:34
Lezah: Trenger man crazy-pc for å spille dette? Aldri hatt noe annet enn vanlige bærbare, og kun gamet litt retro-spill og FM på disse. Total War-greiene er egentlig noe som burde være midt i blinken for meg, men aldri kommet så langt.

Ja, egentlig. Spesielt de nye er dritkraftige spill

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg