Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Historiske Fjes - Chatbox

NYTT TEMA
Canucks

Canucks
07.10.20 16:39
Hvale90: Claudia er fantastix.
Hvale90

Hvale90
07.10.20 21:11

Hvorfor hater du Claudia? Du hatet Voe også. Tenk at jeg har brukt ti år av livet på å forsvare jomfruer i nød fra din ondhet.

Canucks

Canucks
08.10.20 08:29
Hvale90: Hvorfor hater du Claudia? Du hatet Voe også. Tenk at jeg har brukt ti år av livet på å forsvare jomfruer i nød fra din ondhet.

Jeg spurte bare hva som skjer med Claudia? sånn at du kan forsvare henne her i denne saken mot sine slemme foreldre.

Kalle73

Kalle73
08.10.20 14:21
Hvale90: Tenk at jeg har brukt ti år av livet på å forsvare jomfruer i nød fra din ondhet.

Jomfruer og jomfruer, herr Blom...

Hvale90

Hvale90
08.10.20 17:22
Canucks: Jeg spurte bare hva som skjer med Claudia? sånn at du kan forsvare henne her i denne saken mot sine slemme foreldre.

Men du framer det på en måte som gjør at jeg tror du teiter deg mot CC. Hun er skjønn og en gudinne.

Canucks

Canucks
08.10.20 17:24
Hvale90: Men du framer det på en måte som gjør at jeg tror du teiter deg mot CC. Hun er skjønn og en gudinne.

Hvordan? Jeg spør som sagt kun hva som skjer med henne, så kan du som hennes forsvarsadvokat komme med et forsvar, og snakke om hvor slemme hennes foreldre er.

Jeg kan stille spørsmålet, kan hun bli en ny Lia? 

Hvale90

Hvale90
08.10.20 17:42
Canucks: Hvordan?

Fordi du bare skriver «Hva skjer med Claudia?» Du viser på ingen måte at du engasjerer deg for tiktoken hennes og at hun er en gudinne. Det må du, men du er tilgitt.

Nei, ingen ny Lia. Lia var en good girl gone bad. Korrumpert av Hollywood. CC spiller bare om bad girl-imaget sitt. Hun er Christina Aguilera der Lia var Britney da hun var sammen (ikke noe sex) med Justin. 

(Innlegget ble redigert 08.10.20 17:42)

Canucks

Canucks
08.10.20 18:48
Hvale90: Fordi du bare skriver «Hva skjer med Claudia?» Du viser på ingen måte at du engasjerer deg for tiktoken hennes og at hun er en gudinne. Det må du, men du er tilgitt. Nei, ingen ny Lia. Lia var en good girl gone bad. Korrumpert av Hollywood. CC spiller bare om bad girl-imaget sitt. Hun er Christina Aguilera der Lia var Britney da hun var sammen (ikke noe sex) med Justin.

Jeg spurte et spørsmål, det er nå ganske klart at hun er langt fra noen gudinne. Du har ikke gjort en god jobb med å overbevise meg om dette og svare på hva som skjer med Claudia og hennes foreldre.

Her stinker det en ny Lia lang vei.

Hvale90

Hvale90
08.10.20 23:14
Canucks: om dette og svare på hva som skjer med Claudia og hennes foreldre.

Men saken i linken din er jo fra juni! Jeg vet ikke hva som skjer med ho no, men vet hun vil at AOC skal adoptere henne.

Ingen ny Lia. CC er for søt.

Canucks

Canucks
08.10.20 23:37
Hvale90: Men saken i linken din er jo fra juni! Jeg vet ikke hva som skjer med ho no, men vet hun vil at AOC skal adoptere henne. Ingen ny Lia. CC er for søt.

Hun virker som en løgnhals.

Lia var søt en gang hun også.

Hvale90

Hvale90
09.10.20 10:48
Canucks: Hun virker som en løgnhals. Lia var søt en gang hun også

Det der er så piss. Du tror kanskje CC er en dumrian fordi hun bruker brunkrem, er litt skrikende og lettkledd, men der tar du feil. CC er velartikulert og framsynt. Hun har en stor fremtid.

Ikke i det hele tatt er hun som Lia. CC har flere ganger pratet om hvor viktig det er å ta vare på kroppen og den psykiske helsen.

Canucks

Canucks
09.10.20 11:18
Hvale90: Det der er så piss. Du tror kanskje CC er en dumrian fordi hun bruker brunkrem, er litt skrikende og lettkledd, men der tar du feil. CC er velartikulert og framsynt. Hun har en stor fremtid. Ikke i det hele tatt er hun som Lia. CC har flere ganger pratet om hvor viktig det er å ta vare på kroppen og den psykiske helsen.

Kan du vise til noe velartikulert og framsynt som hun har kommet med?

Hun ender nok enten opp som en Lia, eller kanskje som en Olivia Jade.

(Innlegget ble redigert 09.10.20 11:27)

Hvale90

Hvale90
09.10.20 18:00
Canucks: Kan du vise til noe velartikulert og framsynt som hun har kommet med? Hun ender nok enten opp som en Lia, eller kanskje som en Olivia Jade.

Bare å se på twitteren eller tiktoken hennes. Velartikulert og bruker mange fremmedord.

Canucks

Canucks
09.10.20 18:11
Hvale90: Bare å se på twitteren eller tiktoken hennes. Velartikulert og bruker mange fremmedord.

Kan du komme med noen eksempler på hva denne discount-Olivia Jade har kommet med?

Hvale90

Hvale90
09.10.20 18:23
Canucks: Kan du komme med noen eksempler på hva denne discount-Olivia Jade har kommet med

Hun engasjerer og opplyser ungdommen for politikk og sånn på tiktok og Twitter. Hun fikk Kellyanne og George til å slutte i jobbene sine. Hun er en gudinne.

Olivia Jade er søt.

Canucks

Canucks
09.10.20 18:33
Hvale90: Hun engasjerer og opplyser ungdommen for politikk og sånn på tiktok og Twitter. Hun fikk Kellyanne og George til å slutte i jobbene sine. Hun er en gudinne. Olivia Jade er søt.

Kan du vise til noen konkrete tweets her da fra henne?

Du har sansen for de som jukser seg inn på skoler også ja.

Hvale90

Hvale90
23.11.20 19:30
Canucks: Du har sansen for de som jukser seg inn på skoler også ja.

Ryan Seacrest skryter over hvor musikal Claudia er. Hun var nettopp på audition til American Idol. Den nye Kelly Clarkson.

Canucks

Canucks
24.11.20 13:08
Hvale90: Ryan Seacrest skryter over hvor musikal Claudia er. Hun var nettopp på audition til American Idol. Den nye Kelly Clarkson.

Har du klippet av din nye heltinne?

Hvale90

Hvale90
24.11.20 19:37
Canucks: Har du klippet av din nye heltinne?

Hva mener du? CC er den største heltinnen min.

Canucks

Canucks
24.11.20 20:06
Hvale90: Hva mener du? CC er den største heltinnen min.

Din nyeste heltinne, siden du vraket voe da hun forlot krig for ernæring.

Hvale90

Hvale90
26.11.20 19:56
Canucks: Din nyeste heltinne, siden du vraket voe da hun forlot krig for ernæring.

Jeg liker ikke Emilie. I hvert fall ikke etter at hun viste alle kvisene hun har på kroppen. CC har ikke kviser.

(Innlegget ble redigert 26.11.20 19:56)

Canucks

Canucks
27.11.20 13:54
Hvale90: Jeg liker ikke Emilie. I hvert fall ikke etter at hun viste alle kvisene hun har på kroppen. CC har ikke kviser.

Trodde du var tilhenger av det naturlige? og var en forkjemper av naturlige kvinner som viser seg bak sminken.

Hvale90

Hvale90
01.12.20 19:04
Canucks: Trodde du var tilhenger av det naturlige? og var en forkjemper av naturlige kvinner som viser seg bak sminken.

Det har jeg aldri sagt. Jeg har alltid likt jenter som ser pene ut på bilder.

Hvale90

Hvale90
09.12.20 13:51
Canucks: Olivia Jade

Olivia Jade snakker ut om skandalen.

- Det har vært vanskelig. Jeg tror at for alle, uansett hvordan situasjonen er, så vil du ikke se foreldrene dine i fengsel. Samtidig tror jeg det er nødvendig for oss å gå videre og framover, sier hun.

Her er jeg helt enig med OJ. Ingen grunn til å rippe opp i en gammel sak.

Canucks

Canucks
09.12.20 14:03
Hvale90: Her er jeg helt enig med OJ. Ingen grunn til å rippe opp i en gammel sak.

Hun valgte selv å frivilig la seg snakke om dette i sikre omgivelser uten kritiske spørsmål.

Det at denne jenta ikke ikke ble kastet ut selv av skolen etter jukset er jo skandale i seg selv. 

Hvale90

Hvale90
09.12.20 20:12
Canucks: Hun valgte selv å frivilig la seg snakke om dette i sikre omgivelser uten kritiske spørsmål. Det at denne jenta ikke ikke ble kastet ut selv av skolen etter jukset er jo skandale i seg selv.

Hvorfor skal ha være så Frost vs. Nixon for deg? Olivia har ikke noe å svare for. Hun visste ikke noe om hva mammaen og pappaen gjorde. Dessuten har hun ikke noe akademisk interesse, så det var en «blessing in disguise» at de ble tatt.

Canucks

Canucks
09.12.20 20:58
Hvale90: Hvorfor skal ha være så Frost vs. Nixon for deg? Olivia har ikke noe å svare for. Hun visste ikke noe om hva mammaen og pappaen gjorde. Dessuten har hun ikke noe akademisk interesse, så det var en «blessing in disguise» at de ble tatt.

Selvsagt var hun nok fullt klar over hva de gjorde. Det sier seg selv med tanke på de oppdiktede historiene om hennes ferdigheter i ro-ing som ga henne innpass. Noe hun selvsagt var klar over at hun aldri had drevet med.

Har din andre heltinne drevet sin mor mot venstre og mot Trump? Kan hun påta seg æren for den svingingen vekk fra Trump?

Hvale90

Hvale90
20.01.21 12:51
Canucks: Har din andre heltinne drevet sin mor mot venstre og mot Trump?
Artaxerxes

Artaxerxes
22.01.21 11:39
Hvale90: Velartikulert og bruker mange fremmedord.

Si meg, sitter du på noen form for arkiv over alle dine rare multioppgaver fra gamle dager? For såvel tinypic som bildr har gått heden, og linkene i de gamle trådene som jeg enda ikke har tatt vare på er nå døde.

Når det gjelder standard Boccherini-oppgaver så er ikke dette noe stort problem, for da er bildene som regel greie å finne igjen, men det opplegget ditt derimot... For eksempel oppgaven med 15 modeller som hadde vært St. Pauli Girls fra runde 208.

(Innlegget ble redigert 22.01.21 11:41)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg