Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

underbevissthet

NYTT TEMA
avuna
avunaInnlegg: 716
25.07.13 14:01

jeg prøver å finne en løsning her med meg selv, men ville bare informere om hva jeg tror skjer med samfunnet og hva som er galt, ikke alle takler problemene de har og veldig mange blir bevisst ødelagt ved å ta kontrollen over dem, siden jeg føler hva du har i ubevisstheten så blir jeg på en måte skadelidende av det. 20 % av folk i verden har denne følelsen av at de vet hva som skjer med folk, men veldig mange vil blokkere at de har følelsen, og få livene sine på feil spor, hvis dem ikke finner rette veien. derfor synes jeg at noe må gjøres med politikken, slik at ikke noen har dette problemet og at man får en fri stat. hvis man ikke tar hensyn til barns og voksne emosjoner så er det mange som får dem blokkert i underbevisstheten og dette gir veldig store problemer for enkelte, hvem som helst får dette problemet som følge av at de blir diktert hele livet, og derfor synes jeg at folk fortjener å bli heala fra å ha dette problemet, da må staten fullstendig endres, og vi må beskytte oss mot det som er vondt. som sagt så har jeg opplevd å få denne blokkeringen gjennom et helt liv som følge av folks problemer, og nå føler jeg min egen og andres problemer, men jeg kommer ikke så veldig langt i å gjøre noe med det, hvis ikke noen tar et grep. kontrollen har satt dype spor i folk og derfor har man fengsler, og folk blir drept, og dette kan noen av oss føle på oss hvorfor det skjer. hvis 20 % av verden er ødelagt av samfunnet, hvorfor skal man da kontrollere folk til å ødelegges av samfunnets makter, derfor er det krig i verden og jeg føler at vi blir ødelagt av oss selv, så hvis dere vil gjøre noe med saken så prøv å finne friheten, og vær trygg, ellers blir vi alle ødelagt. la oss spare oss selv all denne lidingen, alle som er empater blir på en måte ødelagt av hvordan folk har det. så få opp håpet og vær deg selv og hvordan du er innerst inne, og gjør så mye du kan for å ha det bra. absolutt alle arbeidsplasser og alle institusjoner, overalt har dette problemet og tilmed sykehus, friheten bør komme snart. ville du ikke likt å være fullstendig fri til å være den du er. noen ganger er ikke å gjøre en forbryter til taper det beste, eller hvem som helst som har emosjonelle problemer, å bli overstyrt og ødelagt av å ha en verdifull empati med folk. hva er vitsen med rettigheter dersom man ikke har det bra.

(Innlegget ble redigert 25.07.13 14:09)

Yourang
YourangInnlegg: 346
02.08.13 01:15

Hei.

Kan ta opp ett par ting i teksten din.

I mine øyne kan det være en smule bortskjemthet, for mye frihet og dop som setter deg i disse tvangstankene du fremstiller her.

Jeg er selv veldig empatisk og liker å hjelpe de som har det vondt, men jeg har ett litt annet ståsted enn deg, jeg trives i kaoset til andre og megselv, jeg klager ikke.

1. Bortskjemthet:
Om du reiser rundt og opplever kulturen, verdiene og samfunnet i verdens u-land, vil du antageligvis se på disse lidelsene folk flest har i vesten som bagateller, overdramatiserte tanker og tull.

Vi tar for gitt goder som majoriteten av verden ser på som luksuss: Mat, husly, jobb, penger, helsevesen, rettigheter, lover, media, ingen korrupsjon osv.

Selve fakta at du kan sitte på pcen din å klage på det samfunnet du lever i, gjør deg til en av verdens heldige. Dette klarer du kanskje ikke å se; reiser du til zimbabwe, filippinene, thailand, indonesia, india eller pakistan, utenfor turistområdene, vil du lære deg å sette pris på godene du har blitt tildelt gratis.

2. For mye frihet:
Hvis du aldri hadde frihet, ville ikke disse tankene vært ett problem.
Hvert enkelt menneske må beherske handlingene deres innenfor samfunnets moraler, etikker og normer.
Vi må tilpasse oss andres meninger, verdier og kulturer.
Vi må lære oss å være sterke i en verden der alt er "perfekt".
Der materialistiske goder, utsenede og perfeksjonisme blir ansett som status.
De "svake" klarer ikke tilpasse seg dette, de klarer ikke overtrede de tankene om hvordan det ville vært å være fri fra alle disse verdiene, moralene og "problemene"
Det handler om å klare å ta valg selv, tenke selv, beherske seg selv.

De fleste mennesker jeg har møtt velger (ubevisst) å ikke analysere samfunnet slik du gjør her. Nettopp fordi de vil komme frem til samme problemstilling du gjør; at samfunnet vi lever i er fucked up, at alt er feil, at verden er ond, at det ikke er noe poeng i noenting.

Der de som faktisk ser og velger å ta utfordringen på strak hånd enten ender opp som sytende frihetskjempere i verdens frieste land, eller som reflekterte sterke mennesker.
Jeg mener ikke selv at jeg takler alle disse resoneringene om hvordan samfunnet og verden er, men jeg klarer iallefall å se forbi disse empatiske følelsene du hekter deg fast i. Se utenfor enkeltmenneske, se på helheten, se på fremtiden med ett lyst blikk; Hva kan du gjøre for å hjelpe til.

3: dop.
Jeg har selv vært i doprikets psykadeliske verden og ser likheter ved tankegangen din til mange av mine tidligere dop venner.
Det blir for mange tanker på en gang, for mange negative skildringer, for mye for deg alene å takle.'

Problemet med perspektivene du får under rus er at de er så subjektive at all perspektiv imot tankegangen du nå har fått, virker absurd, ignorant eller what'not.

Jeg vil ikke påstå at du røyker deg stein hver bidige dag, tar syre, mdma eller hva enn det måtte være. Men jeg vil påpeke at tankegangen jeg ser i teksten din er ganske så innesperret i en boble.
Prøv å start på nytt, se på de små tingene. Som barn, naturen, degselv.

En tanke som også slår meg hos empater er at de i mine øyne ofte fokuserer på andres problemer i livet, samt dømmer deres adferd og tankegang for å slippe å takle sine egne. Sett deg ned å se på deg selv i speilet, se på dine handlinger, dine tanker og dine verdier. skriv det ned på ett ark, krøll det sammen og kast det i søppla. Nå er det på tide å tenke nytt!
Du er antageligvis i 20 alderen og har flere tiår med erfaring i vente! Ikke sett deg fast i samfunnsrelaterte problemer som ikke kan forrandres til det bedre.

Om dette bare er tull i dine øyne har jeg ett spørsmål til deg:
Du påpeker alt du synes er feil med samfunnet, men jeg ser ingen tiltak eller ideer om hvordan det kan være bedre; har du i det hele tatt tenkt på løsninger?

(Innlegget ble redigert 02.08.13 01:19)

avuna
05.08.13 22:40

for å være ærlig så er det totalt motsatt. det som skjer er at jeg som føler andre(pga gener), kan leve meg inn i hvem som helst, etter at jeg fikk bort blokkeringene. jeg er bortskjemt ja, men til hvilken pris, og kampen om uavhengighet som de faktisk ville jeg skulle ha, ødelegger meg fordi jeg ikke passer inn med noen som helst om de ikke er som meg, det verste er at jeg også har et veldig umoralsk følelsesliv når jeg blir sinna, men det er jo også fordi ingen faktisk gir en empatisk person noe når de er blitt som samfunnet, så vi er såkalte tapere i samfunnet(drugs whatever), heldigvis tok det 3 uker og jeg var ute av det, så gikk jegg for å spille med noen og fikk det jeg ville ha for å gjøre det, og så falt jeg sammen pga helsa, og bedde om hjelp, trodde noen ville teste min bakgrunn, men nei, ingenting. så jeg gikk i 3 år og gjorde ingenting mer enn å gå en tur, og så ble jeg overtrent, og institusjon en stund senere fordi jeg hadde meditert så mye og følte alle rundt meg igjen, og da ble jeg syk. jeg har ikke sosiale evner for å si det sånn, jeg er som en psykopat mentalt, eller har vært det, så jeg løy meg rundt til å få det som jeg ville til det gikk galt og jeg ikke hadde noen grunn til å være sammen med noen. så la oss si det sånn at vi ble addicter begge to og nå er jeg ute av det, men til hvilken pris, jeg orker ikke tanken på at jeg ikke har et liv i det hele tatt, og ingen skjønner noe av det jeg forteller. for å bli frisk må jeg ha mdisiner som folk doper seg på i usa(ocycontin), først da kan jeg klare å leve et liv og ikk ebry meg om hva som er problemet. tenk deg at en pasient som føler noe spyr og da gjør jeg det også, eller når noen dør så drømmer du det.

(Innlegget ble redigert 05.08.13 22:45)

avuna
16.08.13 10:48

for å være ærlig, så er det at jeg er en emojonell kontroll freak:( hele livet der jeg har full kontroll på alle, nesten. prøver jeg å sove nå så er det omtrent som terror for kroppen. får jeg det ikke som jeg vil så blir jeg syk også:( det skal ikke være enkelt. fikk en medisin og gikk amok i hodet. da er det ikke greit med alle disse reglene:( heh prøv å kontroller en hel familie, og grine når du ikke får det som du vil.

(Innlegget ble redigert 16.08.13 10:54)

RH678
RH678Innlegg: 1302
20.08.13 21:59
avuna: 20 % av folk i verden har denne følelsen av at de vet hva som skjer med folk, men veldig mange vil blokkere at de har følelsen, og få livene sine på feil spor, hvis dem ikke finner rette veien. derfor synes jeg at noe må gjøres med politikken, slik at ikke noen har dette problemet og at man får en fri stat. hvis man ikke tar hensyn til barns og voksne emosjoner så er det mange som får dem blokkert i underbevisstheten og dette gir veldig store problemer for enkelte, hvem som helst får dette problemet som følge av at de blir diktert hele livet, og derfor synes jeg at folk fortjener å bli heala fra å ha dette problemet, da må staten fullstendig endres, og vi må beskytte oss mot det som er vondt. som sagt så har jeg opplevd å få denne blokkeringen gjennom et helt liv som følge av folks problemer, og nå føler jeg min egen og andres problemer, men jeg kommer ikke så veldig langt i å gjøre noe med det, hvis ikke noen tar et grep. kontrollen har satt dype spor i folk og derfor har man fengsler, og folk blir drept, og dette kan noen av oss føle på oss hvorfor det skjer. hvis 20 % av verden er ødelagt av samfunnet, hvorfor skal man da kontrollere folk til å ødelegges av samfunnets makter, derfor er det krig i verden og jeg føler at vi blir ødelagt av oss selv, så hvis dere vil gjøre noe med saken så prøv å finne friheten

Denne følelse er fra naturens kondisjonerte menneske. Dagens menneske og fortidens etter sene primats eksistens er manipulert. For mennesket : Dette vil være vanskelig som aksept. For vanskelig. Homo sapiens er moderne utviklet som slaverase. Dette vil forbli Homo sapiens rolle med unntak: Sensasjons endringer.

RH678
RH678Innlegg: 1302
20.08.13 22:11

http://www.youtube.com/watch?v=lOSbRCg0B4g

The starchild skull came into the possession of Lloyd Pye in February 1999 , the skull was found around 1930 in a mine tunnel about 100 miles (160 km) southwest of Chihuahua, Mexico, buried alongside a normal human skeleton that was exposed and lying supine on the surface of the tunnel.

radiocarbon dating results conclude the skull is 900 years old + or - 40 years.

Genetisk undersøkelse har confirmed at strukturen ikke er mer enn andels menneske, andels mer avansert.

Se annen sak :

http://www.youtube.com/watch?v=Uswhwi9xd_k

Sirius Alien DNA Test Results 'Atacama Humanoid'

It was hailed as proof of alien life, a mummified visitor from another planet.

Ten years after the remains of a six-inch 'space alien' were first discovered, they have been confirmed as 'human' by Stanford scientists in a new documentary film Sirius.

Since the remains of the small humanoid - known as the 'Atacama Humanoid' and nicknamed Ata - were discovered in Chile's Atacama Desert 10 years ago there has been much speculation about its origins.

Theories have included that the bones were those of an aborted fetus, or a monkey, or even an alien that had crash-landed on earth.

In the weeks leading up to Monday's premier of Sirius, UFO enthusiasts had grown increasingly excited that the film could announce a major breakthrough in the search for extra-terrestrial life forms.

Experts say the small skeleton certainly bears many of the hallmarks of what we have come to believe aliens look like, in particular a large head overshadowing a small body.

According to Chilean local newspaper, a man called Oscar Munoz found the remain on Oct. 19, 2003 when he was looking for objects of historical value in La Noria, a ghost town in the Atacama Desert.

Near an abandoned church, Munoz found a white cloth containing, according to the newspaper, 'a strange skeleton no bigger than 15cm [the size of a pen].

It was a creature with hard teeth, a bulging head with an additional odd bulge on top.

Its body was scaly and of dark color. Unlike humans, it had nine ribs.

'After six months of research by leading scientists at Stanford University, the Atacama
Humanoid remains a profound mystery,' said physician and Disclosure Project founder Dr. Steven Greer.

'We traveled to Barcelona Spain in late September 2012 to obtain detailed X Rays, CAT
scans and take genetic samples for testing at Stanford University.

'We obtained excellent DNA material by surgically dissecting the distal ends of two right
anterior ribs on the humanoid.

'These clearly contained bone marrow material, as was seen on the dissecting microscope that was brought in for the procedure,'

In the new documentary, a DNA sample from bone marrow extracted from the specimen, was analyzed by scientists at a prestigious American university.

They concluded that it was an 'interesting mutation' of a male human that had survived post-birth for between six and eight years.

'I can say with absolute certainty that it is not a monkey.

'It is human - closer to human than chimpanzees. It lived to the age of six to eight,' said Garry Nolan, director of stem cell biology at Stanford University's School of Medicine in California.

'Obviously, it was breathing, it was eating, it was metabolizing.

'It calls into question how big the thing might have been when it was born.'

'The DNA tells the story and we have the computational techniques that allows us to determine, in very short order, whether, in fact, this is human,' Nolan, who performed the DNA tests, explains in the film.

In addition to studying the origins of Ata, Sirius explores the subject of UFO and ET visitation, the disclosure of secret UFO files, and the investigation of advanced energy and propulsion technologies extra-terrestrial civilizations are using to travel to Earth.

Based on evidence gathered over the past 20 years by physician and Disclosure Project founder Dr. Steven Greer, Sirius reveals how and why these energy technologies are being suppressed in favor of maintaining the current petrochemical system.

Bare beklagelig å si : Mennesket er en manufakturert hybrid. Derfor er flertall kondisjonert til å si og mene bestemte ting, oppføre seg ved bestemte trekk, forvarsmur mot for mye viten.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg