Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Rasist eller realist?

NYTT TEMA
soveda
sovedaInnlegg: 57
08.04.10 22:04

Jeg er "etnisk nordmann"og hater det den betegnelsen,men jeg er også veldig skeptisk til vår regjerings måte å håndtere innvandringen/asylstrømmen på.At jeg protesterer mot å få flere muhamedanere hit,gjør det meg til en rasist?

Norgespatriot2
Norgespatriot2Innlegg: 1132
08.04.10 22:08
soveda: Jeg er "etnisk nordmann"og hater det den betegnelsen,men jeg er også veldig skeptisk til vår regjerings måte å håndtere innvandringen/asylstrømmen på.At jeg protesterer mot å få flere muhamedanere hit,gjør det meg til en rasist?

Ja!

Jeg er rasist,og det er du også,det er noe å være stolt av i det flerkulturelle helvete vi bor i!

soveda
sovedaInnlegg: 57
08.04.10 22:15

Bortsett fra at jeg ikke ser på meg selv som rasist,jeg har flere venner med litt annen hudfarge enn meg selv,og hahar ingen problemer med dem.Det jeg har ett problem med er muhamedanere,er jeg da en rasist?

moskos
moskosInnlegg: 14310
08.04.10 22:31

Det bør være lov å føle en viss uro for fremtiden uten å bli dømt nord og ned. 

Norgespatriot2
08.04.10 22:52
moskos: Det bør være lov å føle en viss uro for fremtiden uten å bli dømt nord og ned. 

Sinne i meg har bygd seg sånn opp,at jeg ikke er redd for å drepe..

Så hvis en innvandrer prøver seg,så kommer jeg til å stikke han rett ned uten å nøle.

Føler ingen frykt mer,de har bygd opp ett hat inne i meg,så kom igjen!

Antiraddis
AntiraddisInnlegg: 4248
09.04.10 22:08

Ingen er rasist fordi man vil sterkt begrense eller stoppe innvandringen av muhammedanere. Og ikke la moralpolitiet overbevise deg om noe annet. Det er trist og flaut og se Støre og regjeringens knefall for våre nye landsmenn. De GIR VEKK landet vårt og de ser ikke ut til å skamme seg heller. Muslimer har 0, zero, nada å tilføre oss annet enn problemer. Har vært talløse tråder her inne om hva "berikelse" egentlig innebærer, men ingen ser ut til å ha noen svar på spørsmålet.

Ikke døm mennesker pga rase og hudfarve, men å blande religion inn i rasismeparagrafen er etter mitt syn et tegn på at enkelte har problemer med å rettferdiggjøre det religionen står for.

Isfront
IsfrontInnlegg: 3070
09.04.10 22:17
soveda: Bortsett fra at jeg ikke ser på meg selv som rasist,jeg har flere venner med litt annen hudfarge enn meg selv,og hahar ingen problemer med dem.Det jeg har ett problem med er muhamedanere,er jeg da en rasist?

Ifølge regimet er du rasist, siden det er en praktisk måte å undertrykke enhver nasjonal stolthet og evnen til å innse det helvete vi er på vei inn i. Liker avataren din. Jeg hadde den selv tidligere.

Boeing_fan
Boeing_fanInnlegg: 2197
09.04.10 22:25
soveda: Jeg er "etnisk nordmann"og hater det den betegnelsen,men jeg er også veldig skeptisk til vår regjerings måte å håndtere innvandringen/asylstrømmen på.At jeg protesterer mot å få flere muhamedanere hit,gjør det meg til en rasist?
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 18:49)

NLHE
NLHEInnlegg: 9614
09.04.10 22:53
Norgespatriot2: Sinne i meg har bygd seg sånn opp,at jeg ikke er redd for å drepe.. Så hvis en innvandrer prøver seg,så kommer jeg til å stikke han rett ned uten å nøle. Føler ingen frykt mer,de har bygd opp ett hat inne i meg,så kom igjen!

Dette er en av svært få ting i samfunnet som gjør meg redd.

Er det en grunn til at du føler et slikt sinne? En rasjonell grunn altså.

Boeing_fan
10.04.10 17:32
NLHE: Er det en grunn til at du føler et slikt sinne? En rasjonell grunn altså.

1. Muslimene forlanger at vi skal innrette oss etter dem

2. De vil drepe alle homofile

3. De går rundt og voldtar uskyldige norske jenter

4. Ideologien dems strider mot menneskerettighetene

5. De svindler staten vår og lever på trygd

6. De stjeler fra folk

7. De utøver vold uten grunn

osv. Jeg kan fortsette til i morgen.

(Innlegget ble redigert 10.04.10 17:33)

Norgespatriot2
10.04.10 17:44
Boeing_fan: 1. Muslimene forlanger at vi skal innrette oss etter dem 2. De vil drepe alle homofile 3. De går rundt og voldtar uskyldige norske jenter 4. Ideologien dems strider mot menneskerettighetene 5. De svindler staten vår og lever på trygd 6. De stjeler fra folk 7. De utøver vold uten grunn osv. Jeg kan fortsette til i morgen.

Takker for at du tok deg bryet ;)

FamilyGuy123
FamilyGuy123Innlegg: 2276
11.04.10 11:19
Norgespatriot2: Ja! Jeg er rasist,og det er du også,det er noe å være stolt av i det flerkulturelle helvete vi bor i!

Man er ikke rasist selv om man er imot innvandring,rasist er man hvis man dømmer folk etter hudfargen og det er vel ikke egentlig noe bra,er det vel?

FamilyGuy123
FamilyGuy123Innlegg: 2276
11.04.10 11:24
Norgespatriot2: Sinne i meg har bygd seg sånn opp,at jeg ikke er redd for å drepe.. Så hvis en innvandrer prøver seg,så kommer jeg til å stikke han rett ned uten å nøle. Føler ingen frykt mer,de har bygd opp ett hat inne i meg,så kom igjen!

Hvis du dreper noen er du ikke noe bedre enn noen av muslimene,ikke alle selvfølgelig for alle er ikke skurker av dem heller.

Jeg er også imot innvandring,men jeg ville aldri drept et annet menneske.ALDRI!!!!!

(Innlegget ble redigert 11.04.10 11:25)

B-I-F-F
B-I-F-FInnlegg: 2847
11.04.10 11:27
soveda: Det jeg har ett problem med er muhamedanere,er jeg da en rasist?

Nei, du viser bare en sunn skepsis til ekstremister. De finnes dog i mange leire, så jeg for min del tar avstand fra all ekstremisme.

(Innlegget ble redigert 11.04.10 11:27)

Disiplin
DisiplinInnlegg: 583
11.04.10 11:30

Hvorfor hater du betegnelsen etnisk nordmann? Du er ikke rasist per definisjon, heller ikke i allmenntale, men i manges radika munnbruk som f.eks SOS-Rasisme, så er du det. Det vil si at du kan godt kalles rasist pga det at du protesterer mot å få flere muhamedanere hit, men det er fra kanter som er så lite troverdig at det bare er å ta med et smil, og ønske dem lykke til videre i livet. Det er med andre ord fullstendig feilaktig, og er kun en metode som er brukt for å skremme deg bort fra slike "meninger".

(Innlegget ble redigert 11.04.10 11:32)

njordur
njordurInnlegg: 364
11.04.10 11:33
Boeing_fan: 1. Muslimene forlanger at vi skal innrette oss etter dem 2. De vil drepe alle homofile 3. De går rundt og voldtar uskyldige norske jenter 4. Ideologien dems strider mot menneskerettighetene 5. De svindler staten vår og lever på trygd 6. De stjeler fra folk 7. De utøver vold uten grunn osv. Jeg kan fortsette til i morgen.

Oi, er det dette muslimer gjør? Bor ikke så mange muslimer her nordpå så jeg vet ikke.

Men jeg kjenner noen og hvis det er dette de driver på med så må jeg nesten si opp vennskapet....

Boeing_fan
11.04.10 11:39
njordur: Men jeg kjenner noen og hvis det er dette de driver på med så må jeg nesten si opp vennskapet....

Gjør det du...

Klikk for å gå tilbake til toppen