Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lekkasje på rommet

NYTT TEMA
TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 7286
14.08.17 07:37

Hei.

Forrige uke før jeg skulle reise vekk en uke oppdaget jeg at det var noe brunt og hvitt som hadde vokst ut av veggen bak sengen på rommet i leiligheten jeg og kameraten min leier. Tok umiddelbart kontakt med vaktmester og det viste seg at det var lekkasje i veggen. 

Det hadde seg slik at de måtte rive ned begge veggene og rive opp gulvet for å ordne problemet (usikker på hvor langt de er kommet i dag). Men jeg må tilbake i leiligheten på fredag da jeg har jobbhelg og lurer derfor på hva jeg skal gjøre hvis rommet mitt ikke er ferdig?

Huseier har allerede sagt at ingen av oss skal betale noe leie i perioden de er der å jobber. Lurer bare på hvilke rettigheter jeg har ellers, kan jeg ta inn på hotell som huseier dekker? 

Takk for alle svar! 

potetmos321
potetmos321Innlegg: 18
07.12.17 05:36

Hei. Hva var grunnen til lekkasjen? 

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 7286
08.12.17 04:56
potetmos321: Hei. Hva var grunnen til lekkasjen?

Det vet jeg ikke faktisk, vet bare at omtrent hele leiligheten og sannsynligvis store deler av bygget var ekstremt råttent og full i sopp og all that good stuff.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg