Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vitne til noe kvalmt

NYTT TEMA
Gilleys
GilleysInnlegg: 242
22.10.17 21:49

Jeg var vitne til noe svært kvalmt her om dagen,jeg var på vei hjem og gikk over en bro da jeg la merke til en kar jeg kjenner stå ca midt på broen å ser utover,jeg stopper opp å hilser, slår av en prat,jeg la merke til at han hadde bæsj på den ene hånda,han lo og sa at han hadde vært under broen å gått på do.Mot oss kommer det en kar og da sier han bekjente av meg se nå,og akkurat i det han skal til å gå forbi oss så drar han fingeren som det var bæsj på over leppene til vedkommende,jeg blir fullstendig satt ut,klarer ikke helt å si noe.Vi snakkes sier han bekjente av meg og smiler før han løper,han andre fyren ser helt forstøkt ut,vi utveksler ikke noe ord før jeg går videre. Jeg tenker jo at det må være noe ganske feil hos vedkommende,det beste hadde vel vært om det ble anmeldt fra han fyrens sin side,så at politiet blir obs på hva slags fyr det er.Men det er vel egentlig en jobb for helsevesenet tenker jeg da.

Jeg har lurt på å gå til dama hans med det,tipper det er greit for henne å vite hva typen hennes er i stand til. Hva hadde evt straffen ligget på for noe som dette?

(Innlegget ble redigert 22.10.17 21:50)

Klikk for å gå tilbake til toppen