Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Løsøre i leilighet

NYTT TEMA
TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 10180
04.01.20 21:59

Hei.

Nylig kjøpt meg leilighet. På bildene i prospekt og FINN-annonse viser det at det er med tre panelovner som er skrudd fast. Det står også under "Oppvarming" i prospektet, samme med peisovn og varmekabler på badet. Går på visning og er fornøyd med leiligheten og vinner budrunden. 

Etter overtagelse ser jeg at ovnene er skrudd ned og får til svar fra selger at de var skrudd ned før visning og således ikke følger med. 

Så det jeg lurer på er om jeg har noe rett på at disse skal følge med eller ikke? Kan man ta bilder av alt mulig og fjerne alt som er skrudd fast før visning? 

Blir veldig takknemlig for alle svar.

BornOnThe4thOfJuly
BornOnThe4thOfJulyInnlegg: 47108
06.01.20 23:50
TheUnitedWay: Hei. Nylig kjøpt meg leilighet. På bildene i prospekt og FINN-annonse viser det at det er med tre panelovner som er skrudd fast. Det står også under "Oppvarming" i prospektet, samme med peisovn og varmekabler på badet. Går på visning og er fornøyd med leiligheten og vinner budrunden.  Etter overtagelse ser jeg at ovnene er skrudd ned og får til svar fra selger at de var skrudd ned før visning og således ikke følger med.  Så det jeg lurer på er om jeg har noe rett på at disse skal følge med eller ikke? Kan man ta bilder av alt mulig og fjerne alt som er skrudd fast før visning?  Blir veldig takknemlig for alle svar.

Dette gir vel noe svar.

Jeg mener også at meglere bruker å få selger til å si fra i prospektet hva de tenker å ta med seg.

Her ville jeg i første omgang gått til megleren for å få denne til å ta grep.

Å fjerne oppvarming i et hus er ikke noe som skal skje.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg