Vel, med tanke på at jeg bruker en del tid på å skrive relativt lange innlegg på dette forumet, med lenker til vitenskapelige publikasjoner og alt mulig, så er det av og til litt befriende å lete litt på søppeldynga også. Litt sånn som at man ikke bare trenger å se filmer som "Gudfaren" og "Citizen Kane". Av og til kan det være behagelig å bare sette på en Steven Seagal film. Du burde prøve det i blant du også ;).
Men, fra spøk til alvor, jeg skrev da i mitt forrige innlegg, og i flere tidligere innlegg fra den saks skyld, at jeg er mener god grensekontroll er viktig. Så jeg kan ikke si at jeg støtter utageringen til denne fyren i akkurat den konteksten her. Men, jeg må innrømme at det er en del andre tiltak og restriksjoner jeg begynner å få mer og mer opp i halsen og føler er fullstendig meningsløse, så det har faktisk vært et par anledninger der jeg også har hatt lyst til å utagere i frustrasjon. Jeg har bare ikke hatt mot til å gjøre det. Så derfor er det litt befriende å se noen faktisk tørre å "slå litt tilbake" selv om jeg ikke, som nevnt, er enig i at det ble gjort akkurat i den konteksten her.
Det er et eller annet som rett og slett er litt tilfredsstillende med å se noen utfordre autoritetspersoner. At fyren fremstår som en sprø konspitulling endrer ikke på dette :).
Alt trenger ikke være gravalvorlig, Sandaas! Lighten up a little :).