Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Følger dere anbefalingene?

NYTT TEMA
Kul_Djevel

Kul_Djevel
20.01.21 20:41
jonas: You just did.

Sier du imot deg selv

titan_sable

titan_sable
20.01.21 20:45
Kul_Djevel: de såkalte anbefalingene

Såkalte? Er det tvil om at det er anbefalinger?

FabrizioMiccoli

FabrizioMiccoli
20.01.21 20:45

Jeg er en programmert robot fordi jeg tar hensyn til andre mennesker. Og du har rett på internett. Got it.

Kul_Djevel

Kul_Djevel
20.01.21 20:50
titan_sable: Er det tvil om at det er anbefalinger?

Jeg er i tvil om de har noe for seg alltid. Noen er gode, men naturlige. Noen er det grunn til å sette spørsmål ved. Du svelger alt rått og ukritisk ?

Kul_Djevel

Kul_Djevel
20.01.21 20:53
FabrizioMiccoli: Jeg er en programmert robot fordi jeg tar hensyn til andre mennesker.

Har jeg aldri påstått. Du virker mer som en robot fordi du virker ukritisk og tror alt er bra råd uansett

FabrizioMiccoli

FabrizioMiccoli
20.01.21 22:22

Du er mere opptatt av ditt image på vgd enn andre mennesker sin helse. Det er egentlig alt jeg trenger å vite.

maxus4

maxus4
05.02.21 13:29
Kul_Djevel: Jeg må innrømme at jeg ikke bryr meg om dem i det hele tatt. Er lei av koronahysteriet. Jeg vasker jo hendene ofte, men det har jeg jo alltid gjort. Er jo en renslig type. Ellers blåser jeg i det meste. Bruker ikke maske heller.