Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Smittevernregler for OL

NYTT TEMA
fargerik

fargerik
09.02.21 16:04

OL-komitèen har offentliggjort en del regler for OL. Det er ikke tillatt å klemme eller håndhilse. Alle utøvere skal dog få utdelt gratis kondomer. (sukk)

(Innlegget ble redigert 12.02.21 01:15)

Kul_Djevel

Kul_Djevel
09.02.21 16:15

Hva et det du vil diskutere? Og hva er din mening osv ?

er jo ikke så vanskelig å forstå disse ekstrareglene for aktuelt forumet. Skal du tvitre, så kan du jo lage deg en twitterkonto.

KingKongHalvor

KingKongHalvor
09.02.21 16:18

Ja, hva er dette egentlig? Skal man diskutere gratis kondomer?

Kul_Djevel

Kul_Djevel
09.02.21 16:21
KingKongHalvor: Skal man diskutere gratis kondomer?

Ingen dum ide. Enkelte burde absolutt fått det, fordi enkelte burde ikke reprodusere

fargerik

fargerik
09.02.21 16:23
KingKongHalvor: Ja, hva er dette egentlig? Skal man diskutere gratis kondomer?

Jeg ville mildt sagt heller gitt fremmede folk en klem enn å hoppe i bingen med dem. Kondom eller ei. Man har en tendens til å puste på hverandre når man puler i en times tid.

(Innlegget ble redigert 09.02.21 16:24)

maxus4

maxus4
09.02.21 16:26
fargerik: Det er ikke tillatt å klemme eller håndhilse. Alle utøvere skal dog få utdelt gratis kondomer.

Ny måte å hilse på da altså? Siden man trenger kondomer

Kul_Djevel

Kul_Djevel
09.02.21 16:26
fargerik: Jeg ville mildt sagt heller gitt fremmede folk en klem enn å hoppe i bingen med dem

Men nå er jo du en gift trofast mann, så det forstår vi. Men ugifte må da få hoppe i bingen med hverandre. Bra de beskytter seg da tenker jeg 

Kul_Djevel

Kul_Djevel
09.02.21 16:27
maxus4: Ny måte å hilse på da altså? Siden man trenger kondomer

Sånn i utgangspunktet så høres jo et knull ut bedre enn en klem 

fargerik

fargerik
09.02.21 16:28

Signaleffken er vel at det er greit å pule, bare man ikke tar hverandre i hendene eller klemmer underveis...

Kul_Djevel

Kul_Djevel
09.02.21 16:30
fargerik: Signaleffken er vel at det er greit å pule, bare man ikke tar hverandre i hendene eller klemmer underveis...

Tror du har misforstått. Folk knuller fortsatt uansett hvor mange sosial distanse anbefalinger man kommer med. Det er bare noen få som tror at alle følger disse anmodningene til det fulle. Det samme gjelder klemmer. Mye klemming der ute som du ikke har fått med deg tipper jeg

maxus4

maxus4
09.02.21 16:33
Kul_Djevel: Tror du har misforstått. Folk knuller fortsatt uansett hvor mange sosial distanse anbefalinger man kommer med. Det er bare noen få som tror at alle følger disse anmodningene til det fulle. Det samme gjelder klemmer. Mye klemming der ute som du ikke har fått med deg tipper jeg

Vel de fleste klemmer jeg har fått har vært litt annerledes enn før korona.  Nå sier alle "Fuck korona" også gir de klem.  

Kul_Djevel

Kul_Djevel
09.02.21 16:34
maxus4: Vel de fleste klemmer jeg har fått har vært litt annerledes enn før korona.  Nå sier alle "Fuck korona" også gir de klem.

He he, ja man må da bare si fuck korona av og til. 

KingKongHalvor

KingKongHalvor
09.02.21 16:36
fargerik: Signaleffken er vel at det er greit å pule, bare man ikke tar hverandre i hendene eller klemmer underveis...

Du kan jo velge å tolke det på den måten, jeg tenker litt annerledes.
Det var forøvrig på samme vis under fjorårets utsatte russefeiring, man skulle helst holde avstand, men fikk gratis kondomer.

Greia er nok så enkel som at du i løpet at et OL kommer til å møte hundrevis av mennesker som det før ville vært naturlig å enten håndhilse på eller klemme, men ikke like naturlig å ligge med. Og folk slutter ikke å ha sex fordi om det er en pandemi i verden, samt at det fortsatt finnes andre sykdommer, også de seksuelt overførbare.

Om man ligger med en i løpet av 2-3 uker sprer man nok mindre smitte enn om man klemmer/håndhilser noen dusin eller flere hundre, tror du ikke?

(Innlegget ble redigert 09.02.21 16:37)

Kul_Djevel

Kul_Djevel
09.02.21 16:44
KingKongHalvor: Om man ligger med en i løpet av 2-3 uker sprer man nok mindre smitte enn om man klemmer/håndhilser noen dusin eller flere hundre, tror du ikke?

Høres da logisk ut. Best å ikke se mennesker i det hele tatt hvis man skal gå konstant rundt å være redd smitte uansett. Da har man ikke noe liv lenger. Føler enkelte er for panisk i tankegangen sin når det kommer til korona. Vask hendene litt oftere og ha en fornuftig omgang med andre, så går det nok greit. Blir man smitta så blir man smitta. Da får man sitte å hjemme noen dager å glo på tv og vente på at man blir frisk

HusebyD

HusebyD
09.02.21 17:09

Med antallet kondomer som blir delt ut iløpet av ett OL så har vell mann nok til å pule, klemme og håndhilse på dem mann vil om mann er litt kreativ med bruken. 

Farmer

Farmer
09.02.21 21:46

Fargerik: Det burde vel fulgt med kondomene en veiledning i sex stillinger som er gunstig for og hindre smitte. Tar mann for eksempel dama bakfra, så holder man meteren til ansiktet og luftsmitte... 

Gorback

Gorback
12.02.21 08:39
fargerik: Det er ikke tillatt å klemme eller håndhilse.

I Japan bukker man - både stående og sittende på knærne - så her har vesten noe å lære...:-)

ballee

ballee
14.02.21 15:18

Ha ha ja man hopper vel over hilsing og sånt og går direkte i gang med knullinga.  Men så er det der hersens fittevernet da.....

gugler

gugler
14.02.21 16:44

Stryk dette OLet

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg