Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kina og WHO

NYTT TEMA
Atreygutten

Atreygutten
09.02.21 18:26

Så Kina nølende innrømmer at viruset hadde sitt opphav i dere områder? Påstod ikke de at viruset kom fra Italia, USA og til og med Brasil ifjor? 

gugler

gugler
09.02.21 19:10
Atreygutten: Så Kina nølende innrømmer at viruset hadde sitt opphav i dere områder? Påstod ikke de at viruset kom fra Italia, USA og til og med Brasil ifjor?

WHO har konkludert med :

Det er særdeles lite sannsynlig at viruset stammer fra et kinesisk laboratorium .

De har ikke funnet noen koblinger til dyr , som flaggermus etc.

Du kan umulig ha lest konklusjonene til WHO.

(Innlegget ble redigert 09.02.21 19:12)

Atreygutten

Atreygutten
09.02.21 19:38
gugler: Det er særdeles lite sannsynlig at viruset stammer fra et kinesisk laboratorium .

LOL så du tror på den teorien? Sier litt om intelligensen din. Kanskje du bør gå tilbake til QAnon forumet. Passer best til sånne som deg. 

gugler

gugler
09.02.21 19:44
Atreygutten: LOL så du tror på den teorien? Sier litt om intelligensen din. Kanskje du bør gå tilbake til QAnon forumet. Passer best til sånne som deg.

Send beskjeden til WHO , det er de som har presentert konklusjonene , ikke jeg og det er offisielle uttalelser fra WHO , ikke RT.

WHO definerer jeg som korrupte og de har ingen ambisjoner om å gi Kina positive omtaler. Realiteten er at de fant ingen koblinger , de er selvfølgelig skuffet ; Noe du selvfølgelig også er.

Egentlig er WHO et konsept som bør kunne fungere men grunnet korrupsjon gjør det ikke det. Godt sammenlignbart med WTO.

Atreygutten

Atreygutten
09.02.21 19:54
gugler: WHO definerer jeg som korrupte og de har ingen ambisjoner om å gi Kina positive omtaler. Realiteten er at de fant ingen koblinger , de er selvfølgelig skuffet ; Noe du selvfølgelig også er.

Jeg hadde null forventninger til den såkalte ''etterforskningen'' fra WHO. Har ingenting å si om de bekrefter eller ei om viruset hadde sitt opphav i Kina. 90% av verdens befolkning tror at viruset er fra Kina. Men avsløringen kommer nok etterhvert. Akkurat som med Tjernobyl ulykken. Vi fikk ikke vite sannheten etter et par år. Det samme vil skje med Kina og covid-19. 

(Innlegget ble redigert 09.02.21 19:54)

Canucks

Canucks
09.02.21 19:57
Atreygutten: Jeg hadde null forventninger til den såkalte ''etterforskningen'' fra WHO.

Ganske meningsløst å gjøre denne undersøkelsen nå halvannet år etterpå i utgangspunktet.

En så jo hvordan Kina reagerte mot Australia når undersøkelsen burde ha blitt gjort for 1 år siden, og truet med sanksjoner osv. mot Australia fordi at de ville undersøke den da. Gitt Kina god tid til å dekke over alt av spor, så ingenting blir selvsagt funnet etter så lang tid.

Atreygutten

Atreygutten
09.02.21 20:27
Canucks: En så jo hvordan Kina reagerte mot Australia når undersøkelsen burde ha blitt gjort for 1 år siden, og truet med sanksjoner osv. mot Australia fordi at de ville undersøke den da. Gitt Kina god tid til å dekke over alt av spor, så ingenting blir selvsagt funnet etter så lang tid.

Sånn er det desverre i autoritære stater. Men jeg tror sannheten vil dukke opp en gang i fremtiden. Det viktigste er at det internasjonale samfunent ikke la Kina spre sin propaganda at viruset hadde sitt opphav i Vesten eller andre steder enn der det egentlig kom fra: WUHAN. 

maxus4

maxus4
17.02.21 15:48

WHO let the covid out . Who, who, who, who, who?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg