Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

likestilling

NYTT TEMA
sumal
sumalInnlegg: 1172
25.05.06 11:56
jeg blir bare så oppgitt over at det er bare fedre som får skylda for at delt omsorg ikke fungerer.De betaler mye for barna sine og mor kan legge kjepper i hjula for far hele tiden fordi hun har makt.Fedre som kjemper for sin rett er i mitt syn kjempe synd fordi det burde ha gått mere på mor også.Og legge skylda bare på menn er teit.Vi kvinner er utspekulerte og flinke til å danne oss allianser, men når det gledre fedre som vil barna alt godt og mor kan sitte på havre sekken å kreve mere er i mine øyne dypt brudd på likestilling!
SlagelseFH
SlagelseFHInnlegg: 18919
26.05.06 18:03
Er det virkelig kun fedre som får skylda?
Bettie
BettieInnlegg: 8377
26.05.06 18:11
Nei, men vil si meg mer oppgitt over de som i det hele tatt ikke bryr seg om barna sine jeg.
SlagelseFH
SlagelseFHInnlegg: 18919
26.05.06 18:13
Den er jeg enig i.
ploug
plougInnlegg: 1076
26.05.06 21:31
Det er helt rett, sumal, at også mødre som misbruker systemet og lovverket med det formålet å utmanøvrere far og dermed skaffe seg full kontroll over barna, hjemmet og alle velferdsgodene knyttet dertil, bør kritiseres - men først og fremmest må regelverket som legger forholdene til rette for barnerov, familiesplittelse, morspresumpsjon og dermed totalt gynokratisk enevelde, kritiseres og kreves endret.

Det er ikke mest synd på fedrene, men barna som i all for tidlig alder får oppleve sin uskyldige trygge tilværelse knuses av voksne desillusjonerte, villedte og nedbrutte foreldre.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg