Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Her gjemmer mannen seg..

NYTT TEMA
henio
henioInnlegg: 1922
30.05.06 16:27

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/05/30/467610.html

Hehe.. jeg tviler ikke på at det som presenteres i denne artikkelen stemmer.

Jeg jeg vet akkurat hvordan det er å ha behov for å være helt alene litt av og til, og jeg ser veldig godt for meg hvordan dette kan føre til krangler ("Liker du ikke å tilbringe tid med meg?" "Hva er galt med meg? Hvorfor vil du være alene? Har jeg gjort noe galt?").

Turbolady
TurboladyInnlegg: 8059
30.05.06 16:36
Min mann brukte å kalle toalettet for "fredspalasset", Jeg hadde ikke noe problem med å forstå det :-)

Med vennlig hilsen Turbolady

zed
zedInnlegg: 20891
30.05.06 16:38
Han brukte å kalle det fredspalasset, så han er nå din Exmann.

Ja, menn burde legge av cash slik at de kunne kjøpe seg et krypin der de kunne få litt fred fra sin kone.
Eller vi burde føre Norge tilbake til de glade 50åra.
Maten var varm da.
EnMann
EnMannInnlegg: 11729
30.05.06 16:43
åja zed,

ikke bare maten var varm da ryktes det...

Noen sier hele samfunnet var varmere, og noen som husker leeenge hevder at endatil Kvinden var varm på den tiden...

Tenk at menn hadde eget rom -
og egen tid.
sukk
:)
henio
henioInnlegg: 1922
30.05.06 16:48
Jeg skal hvertfall sørge for at jeg har et kontor/lekerom, som er mitt (bare mitt), så jeg slipper å gjemme meg på dassen. Så kan heller kona få ha kjøkkenet for seg selv ;)
Turbolady
30.05.06 16:49
zed skrev:
Han brukte å kalle det fredspalasset, så han er nå din Exmann.

Turbolady: Hvor vidt han er min exmann eller ei vet ikke du ;-) Du skal være forsiktig med å trekke for raske konklusjoner.

zed skrev:
Eller vi burde føre Norge tilbake til de glade 50åra.
Maten var varm da.

Så vidt jeg vet er maten varm i 2006 også :-)

zed
zedInnlegg: 20891
30.05.06 21:43
når du skrev brukte, så tolka jeg det som fortid, men kan jo hende du har bolta igjen dassdøra også, slik at hans siste skanse ble møysommelig "lukket" igjen
Turbolady
30.05.06 21:49
At jeg skrev "brukte" betyr nødvendigvis ikke bare en ting. Det kan finnes flere alternativer for det du vet ;-)

lukrets
lukretsInnlegg: 3370
04.06.06 02:18
zed skrev:
>Eller vi burde føre Norge tilbake til de glade 50åra.
>Maten var varm da.

jeg har hørt at kvinnene sugde mindre pikk på den tiden. i valget mellom en kvinne som kan suge som en gudinne og ei som kan lage mat så vet jeg hva jeg velger. i tillegg ville de hatt sinnsykt mye hår under armene og på dåsa og de ville gått i store badedrakter på strendene i steden for de små bikiniene. p-piller eksisterte ikke (i Norge) så et raskt engangsknull kunne fort føre til giftermål. abort var også vanskelig.

på den tiden var ennå orientalsk gryte for eksotisk for ikke å snakke om pasta, pizza, taco, tapas og sushi.

ennå hemmet onani veksten og kunne føre til sinnsykedom m.m.

lucretius
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg