Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

KvinneMagi

NYTT TEMA
EnMann

EnMann
27.04.07 15:44
Tabloidene gasser seg i Amnesty's meningspolling, og her er det bare kvinnelogikk og tallmagi som duger !

Tullejente-journalister og kjønns-politikere rystes igjen over Den Forhatte Norske Mannen. Denne gangen har Han dristet seg til å mene som meg at også den priviligerte Norske Kvinnen bør vise sunn fornuft og litt forsiktighet slik alle vi andre må.

Tulle-journalister i Dagbladet spør " Hva er galt med norske menn", og "hva må til for å endre norske menns holdninger", og Karita vedtar at "det er helt uakseptabelt å ha en slik holdning". Også SV-Kristin mener (se VG) at norske menns holdninger er uhyre skremmende. "Menn og holdninger til kvinner må bli tema i mannsmeldingen som regjeringen skal sende til Stortinget neste år" raser hun - og varsler det vi ante, at Kvinnen vil bestemme også hva mannsmeldingen skal inneholde. De vil nok ha et diktat.

Politisk impotente offentlige menn som kontaktes av tabloidene må skjemmes over sitt kjønn for ikke å lide politisk død under pressens KvinneMakt.

Ingen ser visst at tallene til Dagbladet viser at også KVINNER utenfor eliten tenker nesten likedan som MENN om å være ansvarlig for egen uforsiktighet. Tenk det - alle vanlige folk har altså uakseptable holdninger etter elitens fasit...

38 prosent av de spurte KVINNENE mener kvinnen er helt eller delvis ansvarlig for å ha blitt utsatt for seksuelle overgrep dersom kvinnen ikke har sagt tydelig nei til mannen, sier undersøkelsen. Til orientering var det bare 33 prosent av mennene som mente det samme...

Men Dagbladets elitefeminister som er proffe på å hente sensasjons-vrengebilder ut fra bestilte tulle-undersøkelser evner ikke å se. De lager heller en krigsoverskrift om kvinner som engang i sine liv kan ha FØLT "truende seksuell oppmerksomhet".

De har spurt kvinner opp mot 60 år, så noen av de skumle stemningene kan jo ligge mer enn 40 år tilbake - fra 1960 tallet en gang - likevel bestyrtes feministene over at vi ikke er kommet lenger i dag.

Tallmagi fra elite-feminismens mørkeste tempel i god Dagblad-stil...

kozoe

kozoe
27.04.07 15:54
Halleluja amen
FlightOfTheRat

FlightOfTheRat
28.04.07 01:54
Tallmagi og kvinneligikk, ja det kan jeg være enig i. Tall som sier at (rundt regnet) 25 % av de spurte mener kvinner har et visst ansvar for å unngå voldtekt gir overskriften at halvparten av all emenn mener kvinner har skylden selv om de blir voldtatt. Men den den største magien er når man klarerå vri denne konklusjonen igjen til å si at menn som sådan, menn flest, menn generelt, har et kvinneundertrykkende syn. Halvparten av alle menn betyr åpenbart så mange menn at det er like greit å si alle, unntakene er visst for få til å regnes med.

Senest i Nytt På Nytt fredag omtalte de gjennomgående resultatene av undersøkelsene på denne måten. Rett nok i programmets underfundige spøkefulle tone, men de bidrar til å slå fast at det er menn i sin alminnelighet vi snakker om her.

Kvinnelogikk og tallmagi er å lese "1 av 5" som et klart flertall. Å overse hva kvinner mener om de samme spørsmålene og bare fokusere på hva menn mener. Å runde av 50% oppver til det rundere 100% som man runder av en femtiøring til nærmeste hele krone.
Når man så klarer å vri konklusjonen dit man vil ha den så er det ikke noe problem at spørsmålene som ble stilt er tvetydige og uklare, eller at utvalget spurte er så lavt at det ikke gir grunnlag for noen sikker slutning overhodet. Med bare 500 spurte er innslaget av tilfeldigheter alt for stort. Man skal minst ha 1000 og helst 1500 spurte for å kunne trekke generelle konklusjoner. Og det forutsetter selvsagt at spørsmålene er klare og utvetydige.

Konklusjonen må derfor bli:
Nå er det på tide vi får kvinneundertrykkingen på dagsorden her. Det må gjøres noe med menns holdninger, og mediene må begynne å interessere seg for kvinneundertrykkingsproblematikken. Kvinner lider i det skjulte, nemlig. Fordi menn er så fæle, og har så mye makt.

Skulle gjerne ha skrevet mer menn nå må jeg ut å undertrykke noen kvinner. Jeg må bli bedre kjent med mannsrollen hvis jeg skal kunne diskutere den, nemlig. Og det må jeg jo, innimellom at jeg voldtar kvinner som kan skylde seg selv. For jeg mener jo at det er deres egen feil at jeg voldtar dem. Det kan jeg lese i avisa at jeg mener nemlig, og da må det jo være sant!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg