Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bare til orientering....

NYTT TEMA
Gubban

Gubban
04.05.07 12:20
Det synes å være en almindelig og vedtatt sannhet at en rik ungkar trenger å bli gift....

Alle burde gifte seg. Ungkarslivet er ikke noe for en enslig mann....

Ungkarer vet mer om kvinner enn ektemenn. Derfor er de ungkarer.

Ungkarer er menn som heller vil ha 10 perler i tankene enn 1 på nakken.

Ungkarer burde beskattes hardt. Det er ikke rettferdig at noen skal gå rundt lykkeligere enn andre.

En ektemann er en mann som har en hustru, og med henne deler han alle de bekymringer en ungkar ikke har.

Ungkarer er menn som vet hvor liten sjangsen er for å finne en perle i en østers.

Gu
jotul

jotul
04.05.07 14:52
ikke ta fra oss motet, Gu!!

vi er helt vanlige, stakkars menn som prøver å overleve i en beinhard verden.

du vet... freedom is nothing. desperation is everything.

det bragte oss dit vi er i dag.

kvinner har det egentlig på samme måte. de bare skjuler det bedre bak de myke og runde formene sine.
pan12

pan12
06.05.07 17:58
Ungkarslivet har så absolutt sine positive sider. Jeg var ungkar til jeg var godt over de 30, og det hender at jeg ønsker meg tilbake til den tiden. Man er fri og frank og kan gjøre hva pokker man lyster uten å ta noen som helst hensyn.
kanutten85

kanutten85
06.05.07 19:19
...Og av de samme grunnene, men med motsatt fortegn, er jeg ungkarskvinne. Men, Gu... Likestilling? Dette passer kanskje best på samlivsforumet? Eller har du blitt så opphengt i kvinnehatet ditt at du mister alt gangsyn og skriver her bare av gammel vane?

Du hadde en viss snert en gang, med en litt humoristisk undertone. Nå har du bare begynt å bli patetisk. Synd, for jeg hadde litt sansen for deg.
Gubban

Gubban
07.05.07 08:20
Synd, for jeg hadde litt sansen for deg.
xxx
Da er jeg fornøyd !! Du skal ikke ha sansen for meg !!

Gu
Gubban

Gubban
07.05.07 08:29
jotul skrev:
ikke ta fra oss motet, Gu!!

vi er helt vanlige, stakkars menn som prøver å overleve i en beinhard verden.

du vet... freedom is nothing. desperation is everything.

det bragte oss dit vi er i dag.

kvinner har det egentlig på samme måte. de bare skjuler det bedre bak de myke og runde formene sine.
xxx
Nei da nei da , Jøtul...Optimisme er bra det , men det er bare ikke nok Celinaer TIL OSS ALLE....Ikke har jeg mot til slike heller..

Det blir som i den gamle god vitsen med han som forteller sin kompis...Jeg skal ha ei kone som er mangemillionær og er en ualmindelig stor skjønnhet..
...da hadde hun vel vært en idiot om hun hadd giftet seg med deg ?
................Jo jo, men det kunne jeg leve med.

Gu.
kanutten85

kanutten85
07.05.07 09:17
Gubban skrev:
Da er jeg fornøyd !! Du skal ikke ha sansen for meg !!
----------
Hehe..

Men som en debattant på et diskusjonforum så hadde det kanskje vært greit å bli tatt seriøst? Eller er ikke det så nøye heller?
jotul

jotul
07.05.07 10:44
god morgen, Kanutten:)
hvem som helst kan copy/paste dårlige vitser fra dårlige nettsteder. det har da jeg også gjort fra tid til annen. trådene har mildt sagt forskjellig nivå.

fått solt beina dine i det siste, forresten?
kanutten85

kanutten85
08.05.07 09:38
jotul skrev:
god morgen, Kanutten:)
hvem som helst kan copy/paste dårlige vitser fra dårlige nettsteder. det har da jeg også gjort fra tid til annen. trådene har mildt sagt forskjellig nivå.

fått solt beina dine i det siste, forresten?
---------
God morgen :o)

Jeg kopierer og limer i hytt og pine jeg, men jeg skjønte ikke helt relevansen til denne tråden...?

Jeg har investert i den nye, fine selvbruningssprayen fra L'oreal - og ser beina mine ut til å ha flekktyfus. Det er dessverre det nærmeste jeg har kommet. :o)
Klikk for å gå tilbake til toppen