Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Som far..

NYTT TEMA
Pappasmurf
PappasmurfInnlegg: 5462
06.10.07 13:26
føler jeg meg brydd når kvinner utnytter mannskroppen på denne måten..

http://www.nettavisen.no/innenriks/article1373887.ece

Ekle feite kvinne-griser som sikler på menn som kunne ha vært sønnen min.

Mannekroppen er ikke til salgs! Hva slags signal er det dere sender til unge oppvoksne menn? Det kunne ha vært sønnen deres!

Det er jo tydelig at de ikke har valgt dette frivillig..

pappasmurf

enigma_undercover
enigma_undercoverInnlegg: 6741
06.10.07 13:37
Dette er jo menneskehandel! Slik jeg forstår artikkelen skal det ytes penger mot at kvinner skal få tilgang til menns kropper. Hvor er Karita? Hvor er Storberget?

Skandaløst..
Thyra
ThyraInnlegg: 43154
06.10.07 17:51
Det er da mange flere kvinenr som stripper enn menn. Stripping er fullt lovlig.
LiKri
LiKriInnlegg: 8162
06.10.07 18:05
Pappasmurf skrev:
føler jeg meg brydd når kvinner utnytter mannskroppen på denne måten..

-- Men du føler deg ikke brydd når kvinner stripper?

Pappasmurf
PappasmurfInnlegg: 5462
06.10.07 23:06
Føler meg ikke brydd av nakenhet overhode jeg. Var derfor jeg forsøkte å lage et ironisk innlegg.

Er jo nettopp fordi man har et vridd syn på hva som er naturlig at man har så mange seksuelt frustrerte mennesker her i verden.

Ser jeg en kvinne som ammer offentlig så får jeg ikke "benner'n" som tydeligvis mange kvinner tror menn får. Jeg ser et start på et liv og en mor som vil skjerme beskytte og gi barnet alt det hun har mulighet til uten å bry seg om idioter som føler seg brydd av en pupp eller 2. Men dersom noen tar meg i å titte så får jeg stempelet "gris" i panna med en gang fordi jeg er mann.

Hva er så farlig med strip-tease eller magedans eller hva det måtte være? Dansing i seg selv er jo en parringslek.

pappasmurf

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg