Har jeg da større sjanse til å få styreplass?

Nei, men en plass på mentalsykehus skulle det vel gå an å få.

Så du må være født kvinne. Kjønnsdiskriminering kalles det.

Dersom du kutter av deg selv kroppsdeler har du mest sannsynlig en sinnslidelse og trenger behandling.

Jeg oppfordrer deg på det sterkeste til å forsøke mer moderate metoder for å få styreverv.

Anonym9_7 skrev:
Har jeg da større sjanse til å få styreplass?

Det skal vel mere til enn peniskutting, for at du skal få styreplass. Du må f.eks. bli voksen først.

Sjansene stiger nok da ja
Men du må også ha den holdningen at kvinner er mye flinkere enn menn til alt, da kommer det seg nok

fotomannj skrev:
Men du må også ha den holdningen at kvinner er mye flinkere enn menn til alt, da kommer det seg nok
-----------
Det er så forutsigbart det du kommer med, dra enhver diksujson ned på laveste nivå så fort som mulig, det er visst målsetningen.
Kan du svare på dette spm fot: Tror du ikke at det skjer kjønnsdiskriminering mot dyktige kvinner idag?

fotomannj skrev:
----------------------------------
Hvorfor denne bitterheten mot kvinner? Fortreffelige skapninger etter mitt syn.

Hvorfor denne bitterheten mot kvinner? Fortreffelige skapninger etter mitt syn.
-------
Kunne ikke sagt det bedre selv.
Men noen føler seg truet av kvinner som er dyktige andre steder enn på kjøkkenet.

Med en slik startsinnlegg må man enten ignorere eller legger seg på samme nivå.
Og diskutere med saklige argumenter på en slik tråd er å gi han oppmerksomhet, som det er tydligvis det han vil ha.
Forresten er det mange menn som er flinkere enn kvinner på kjøkken.

Metallian2 skrev:
Men noen føler seg truet av kvinner som er dyktige andre steder enn på kjøkkenet.
----------------------
Nå har det seg slik at vi kvinner ER dyktige andre steder enn på kjøkkenet, og vi har ikke så veldig store problemer med å vise det selv.
Kvotering er en hån mot oss kvinner - vi trenger ikke hjelp til å komme oss fram her i Norge.
Det er også helt absurd at styresmaktene skal legge seg borti hvem eiere ønsker at skal representere dem i et styre.

Metallian2 skrev:
Kunne ikke sagt det bedre selv.
----------------
Hvis de var så mye bedere hadde de ikke trengt å gå til staten for hjelp. Kvinner er ofte dårligere en menn. Bare 2% av investorene er kvinner, et yrke de kunne skape selv. Samtidigt jobber de så lite at de har 2% høyere timelønn en menn. De er heller ikke villig til å ta rikiko og finner skjeldent opp nye ting.
Fakta er at enkelte grupper er bedere en andre. Hey se på meg jeg er hvit mens gule tjener mere hvite klager jeg ikke. Vil du gi gule sparken også siden er tjener bedere?

Og hvis kvotering er så bra hvorfor gjelder ikke dette i sport også da der hvert lag består av 100% av det ene kjønnet?

Er forresten ingen som tvinger kvinner til å være på kjøkkenet. Det er deres eget valg.

Anonym9_7 skrev:
Og hvis kvotering er så bra hvorfor gjelder ikke dette i sport også da der hvert lag består av 100% av det ene kjønnet?
-----------------
Hvorfor stiller du det samme idiotiske spørsmålet sånn cirka annenhver uke?

Hva er idiotiskt med det. Det handler om likestilling. Når noen lag nekter folk fra det andre kjønnet på grunn av kjønn å delta er dette diskriminering.

Rainmaker skrev:
Fordi han er et forumtroll.
Don't feed the trolls.
----------------
Godt poeng. :-)

Da er du anmeldt for personangrep.

Gidder heller ikke diskrutere med deg, du klarer aldri begrunne allikavel.
Fakta er at kvotering besert på kjønn er diskriminering.

Rainmaker skrev:
Men hittil kommer hver eneste nyfødte versjon av ham med samme vissvasset om og om igjen. Selv ting han har blitt grundig tilbakevist på kommer igjen fra nye nick.
-----------------
Ja, har jo merket meg det. Tar litt tid hver gang før jeg ser at det er en ny inkarnasjon. Fatter ikke at vedkommende gidder.

Hva har jeg blitt tilbakevist på?

Kjønnsorganer og hudfarge er kjempeviktig ved ansettelser, ifølge sosialistene. Dette er en av utallige grunner til å hate sosialister.

Det gjør det ganske sikkert
Er da medisninen å diskriminere menn i stedet, og ellers f.eks drite i hva eiere av bedrifter ønsker seg inn i styret?

Har ikke noe imot kvinner, dvs kvinner som er kvinner og feminister
At kvinner får posisjoner fordi de er best kompetent er bare rett og rimelig