Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

menn er noen griser!

NYTT TEMA
kokkisdiggar

kokkisdiggar
31.01.08 22:03
jeg hater alle menn! de er så kåte og prøver å sjekke meg opp hele tiden! jeg føler jeg blir utsatt fordi jeg er så pen. jeg må da kunne gå sexy uten at folk bruker kikkert på ræva mi! hva mener dere?
Atleg67

Atleg67
31.01.08 22:06
Delvis einig.
Link-86

Link-86
31.01.08 22:08
Haha.

Vi krever bevis.
Bit-ten

Bit-ten
31.01.08 22:11
kokkisdiggar skrev:

"jeg hater alle menn! de er så kåte og prøver å sjekke meg opp hele tiden! jeg føler jeg blir utsatt fordi jeg er så pen. jeg må da kunne gå sexy uten at folk bruker kikkert på ræva mi! hva mener dere?"

Av en eller annen grunn tenker jeg at dette er et utspill fra et kjent forumtrolls mange hoder.

Kan hende jeg tar feil, men vi får se.
Anouk

Anouk
31.01.08 22:16
Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det nei....
*ler*
Noen troll er morsommere å "diskutere" med enn andre.
Dette er kategori de "andre".
jotul

jotul
31.01.08 23:54
> Av en eller annen grunn tenker jeg at dette er et utspill fra et kjent forumtrolls
> mange hoder.

Oh "My" G... den samme tanken slo meg!
Gubban

Gubban
01.02.08 08:32
kkert på ræva mi! hva mener dere?
xxx
Jeg er da vel ikke opptatt av ræva di....Du har nok missforstått litt der silkenek...

Gu som nekter å klipe at øynene hele tiden.
forelderlikeverd

forelderlikeverd
01.02.08 11:35
Kle deg mindre utfordrende - er det så vanskelig? Mange kvinner misunner deg om du er attraktiv - prøv å sette pris på ditt utseende i stedet for å legge menn for hat - bare fordi de viser interesse - du hadde sikkert heller ikke likt om alle behandlet deg som luft!?
Markmus

Markmus
01.02.08 14:55
kokkisdiggar skrev:
jeg må da kunne gå sexy uten at folk bruker kikkert på ræva mi! hva mener dere?
------------------------------------------------------
Hvis du ikke vil ha oppmerksomhet, hvorfor går du da sexy? Høres ut som den type damer som elsker oppmerksomhet, men likevel velger å kritisere den.
Bit-ten

Bit-ten
01.02.08 15:13
Markmus skrev:
"Høres ut som den type damer som elsker oppmerksomhet, men likevel velger å kritisere den."

I dette tilfellet er nok damen ett av de mange hodene til et kjente forumtroll, og da har vi å gjøre med en mann, som gjerne vil ha oppmerksomhet om enn på en besynderlig måte-

Butters

Butters
01.02.08 21:55
kokkisdiggar skrev:
jeg hater alle menn! de er så kåte og prøver å sjekke meg opp hele tiden! jeg føler jeg blir utsatt fordi jeg er så pen. jeg må da kunne gå sexy uten at folk bruker kikkert på ræva mi! hva mener dere?
---
Er litt usikker på hva du mener. Er helt naturlig at menn ser på rompen din om den er snerten, det er instinkt. Kvinner ser da på rumpene til menn også.
Men det er klart at du skal ikke godta om de blir innpåsliten og prøver å sjekke deg opp etter du ber dem la deg være i fred. Men har du sin rumpe og kler deg sexy må du bare finne deg i at menn ser på rumpen din.

Synes denne fortjente et seriøst svar for der er kvinner som faktisk mener det, vel de synes det er greit at pene gutter ser på rumpen, men ikke gutter de finner uatraktive.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg