Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Silikonpuppar

NYTT TEMA
Thai_dame

Thai_dame
21.02.08 17:33
Som eg har skrev før er det viktig og ta vare på kroppen sin av både fysiske og psykiske årsaker. Nokre kvinner er ikkje like heldige frå naturen si side og er heilt flatbrysta, dei ser ofte ut som små gutar i ei badebukse. Dette er noko dei kanskje skammar seg over. Andre missar puppane etter at dei er ferdig å amme. Andre igjen får tomme bryster som heng som to vrengte bukselommer på bringa. Dette er ikkje fint og kan tære på nervane til ein kvar. Då er silikonpuppar løysinga. Norske kvinnfolk ynskjer seg lik lønn og same muligheiter i næringslivet som menn. Eg vågar påstanden om at det er viktig å ta seg godt ut, sjå å frisk og sunn ut for å få jobben. Dersom ein då ikkje har bryster, eller er litt valkete, er kanskje ikkje dette tilfelle. Dette er noko som kan fiksast enkelt og billig med plastisk kirurgi. Ei kvinne med sjølvtillit har mykje større utstråling og framstår som ein betre og sikrare kandidat enn ei som ikkje har det. Derfor er det lettare å hyre ei som tek vare på seg sjølv, har formene – i det heile ser sunn, frisk, sporty og sexy ut. Eg vil påstå at i tilfelle der alt anna er like og tilfelle der den ”sunne” kandidaten ligg litt bak, vel arbeidsgivaren kanidaten som ser best ut.

poeten2

poeten2
21.02.08 17:43
He he, at det går an. Så utrolig mye svada fra ded på så kort tid trodde jeg ikke var mulig.
Men fortsett, jeg smiler ofte av det du skriver, siden det er så innmari borti veggene dumt :)

Poeten, ler
joplina

joplina
21.02.08 18:01
Silikonpupper

"Eg vågar påstanden om at det er viktig å ta seg godt ut, sjå å frisk og sunn ut for å få jobben. Dersom ein då ikkje har bryster, eller er litt valkete, er kanskje ikkje dette tilfelle. Dette er noko som kan fiksast enkelt og billig med plastisk kirurgi."

FLERE GODE GRUNNER :

"Eg trur menn generelt vil vere særs forsiktig med å bli einaste hane i kurven.

Det "positive" for ein mann i ei slik stilling/posisjon er at mest truleg vil kunne velge å vrake blant sex-partnarar på jobben"

"Generelt er"fordelen" med å jobbe i eit kvinneyrke fri tilgang på villige kvinnfolk!"

"At kvinna er kynisk er vel heva over ein kvar tvil, at ho har lært det av mannen er vel tvilsamt.

Det å bytte sex mot pengar og materielle goder er noko kvinnfolk har gjort i alle år. I eit samfunn der kvinna er særs egoistisk og materialistisk er det nok berre naturleg at dette skjer. "

"Under dobbelhaka er det no mange kvinner som berre består av valk etter valk. Etter at borna har kome har dei berre latt seg sjølv forfalle. Dei skuldar som oftast på tidsklemma og det at dei har fødd born. Ikkje mosjonerar dei, ikkje et dei sunn mat, og ikkje har dei dei rette haldningane. Dei sit berre i sofaen, et potetgull og ser på frustrerte fruer. Resultat er at dei ikkje lengre er den kvinna mannen forelska seg i, men fysisk og også psykisk ei heilt anna. Er det rart at mannen kan tenne på andre kvinner? Og dersom manne forlet ho, kan ikkje desse kvinnfolka skulde på seg sjølv, sidan dei har latt seg sjølv forfall? Eg meinar alle har eit ansvar ovanfor partnar for å ta vare på kroppen sin. Er det ikkje deilig å vite at ein tek seg godt ut og at mannen er stolt av deg?"

***Gjeeeeeeesp***

Thai_dame

Thai_dame
21.02.08 18:20
Joplina, reality bites? Du veit eg har rett...................
joplina

joplina
21.02.08 19:06
Thai_dame skrev:

"Joplina, reality bites? Du veit eg har rett..................."

- Rett har du ikke. Du trenger å bli realitetsorientert.

Menn flest er ikke så grunne,så teite,så sexfikserte eller kroppsfikserte som du gir uttrykk for. Menn flest ønsker ikke dørmatter med sexappeal.

Men jeg gidder ikke å gå inn for å realitetsorientere deg. Å dømme av din innleggsfrekvens ville det blitt et langt lerret å bleike....og jeg blir rent sliten av bare tanken...**GJEEEEEESP** Det der får mor di ta seg av.
Thai_dame

Thai_dame
21.02.08 19:39
Joplina: Du veit like godt som meg at eg har rett. Det er slik verden fungerer.
joplina

joplina
21.02.08 19:44
Det er godt mulig at din begrensede verden fungerer slik. Jeg har ikke planer om å ta del i den.
Thai_dame

Thai_dame
21.02.08 20:10
No er det vel heller du som lever i ei boble. Eg har gitt deg fakta.
Anouk

Anouk
21.02.08 20:11
joplina skrev:
Det er godt mulig at din begrensede verden fungerer slik. Jeg har ikke planer om å ta del i den.
Det hjelper lite med et perfekt ytre, når innsiden er pill råtten.

-:)
Anouk

Anouk
21.02.08 20:13
Thai_dame
Burde også de lite pene operere seg?
Thai_dame

Thai_dame
21.02.08 20:13
Anouk skrev:
joplina skrev:
Det hjelper lite med et perfekt ytre, når innsiden er pill råtten.

-:)

Det får vere trøsta for din del. Realiteten er at det er dei pene som generelt er mest vellukka.
Thai_dame

Thai_dame
21.02.08 20:20
Anouk skrev:
Thai_dame

Det får bli opp til kvar enkelt. Påstandane mine underbygjast av at det er fleire og fleire som tek kosmetiske operasjonar.
Turbolady

Turbolady
21.02.08 20:25
Ja, det vel bedre å være pen enn intelligent, da noen menn tydeligvis ser bedre enn de tenker.
Anouk

Anouk
21.02.08 20:39
Thai_dame
Hvordan vet du at jeg ikke er rålekker?
Sandviper

Sandviper
21.02.08 20:44
Thai_dame skrev:
Joplina: Du veit like godt som meg at eg har rett. Det er slik verden fungerer.

-> Jeg er mann, og jeg synes sillikonpupper er no' herk. Er det noe grunnleggende galt med meg da?
Anouk

Anouk
21.02.08 20:47
Thai_dame skrev:
Det får vere trøsta for din del. Realiteten er at det er dei pene som generelt er mest vellukka.
Vi ser også haugevis av eksempler på vakre mennesker, med stor suksess innen f. eks film og musikk, som sakte men sikkert ødelegger seg med dop og alkohol.
Kanskje en indikator på at et vakkert indre er vel så viktig?

Det er slett ingen ulempe med et vakkert ytre, selv små barn forskjellsbehandler pene og stygge mennesker.
Gudskjelov blir de (fleste) etterhvert voksne reflekterte mennesker som også vurderer mennesker etter andre kvaliteter enn ytre skjønnhet.
Anouk

Anouk
21.02.08 20:48
Sandviper skrev:
Jeg er mann, og jeg synes sillikonpupper er no' herk. Er det noe grunnleggende galt med meg da?
Nei -:)
Sandviper

Sandviper
21.02.08 20:54
Anouk skrev:

-> Hysj kvinne - du er innhabil!! ;-)
Anouk

Anouk
21.02.08 20:56
Thai_dame skrev:
Anouk skrev:
Thai_dame

Det får bli opp til kvar enkelt. Påstandane mine underbygjast av at det er fleire og fleire som tek kosmetiske operasjonar.
Hva med menn, synes du de burde foreta hårtransplantasjoner, fettsuging, f
jerning av rynker og tunge øyelokk for å være vakre for sine omgivelser?
Anouk

Anouk
21.02.08 20:59
Sandviper skrev:
Anouk skrev:

-> Hysj kvinne - du er innhabil!! ;-)
Så silikonpupper er oppfunnet kun for mannens skyld, hva?
Tenkte jeg det ikke.......
Bit-ten

Bit-ten
21.02.08 21:03
Det beste hadde vært om noen fikk implantert litt silikon rundt edder- og gallesenteret i hjernen.

Anouk

Anouk
21.02.08 21:14
Bit-ten skrev:
Det beste hadde vært om noen fikk implantert litt silikon rundt edder- og gallesenteret i hjernen.

*********************************************'
* vrir meg av latter *

Redd det hadde blitt liten aktivitet hos visse etter et slikt inngrep-:)
Sandviper

Sandviper
21.02.08 21:14
Anouk skrev:
Så silikonpupper er oppfunnet kun for mannens skyld, hva?
Tenkte jeg det ikke.......

-> Ikke tenk for mye. Hjernen din kan bli sliten, slaskete og tom - og da er den ikke noe attraktiv.

Resultatet av det er at du må bytte den ut, slik at mannen blir glad ;-)
Anouk

Anouk
21.02.08 21:40

-> Ikke tenk for mye. Hjernen din kan bli sliten, slaskete og tom - og da er den ikke noe attraktiv.

Resultatet av det er at du må bytte den ut, slik at mannen blir glad ;-)
*************************************************************************************
Kommer an på mannen det da....
Virker som enkelte her inne bryr seg fint lite om det innvendige så lenge dama ser ut som en glamour-modell til hun er 75.....

Keva

Keva
21.02.08 21:40
Bit-ten skrev:

Takk for dagens beste latter! Og dagens mest treffende replikk!
:-)

Keva
Sandviper

Sandviper
21.02.08 21:42
Hvis vi snakker om den samme mannen, ville jeg tro at han mener den utslitte delen kan byttes ut med litt sillikon.
Det gjør deg attraktiv i hans øyne ;-)
Anouk

Anouk
21.02.08 21:45
Sandviper skrev:
Hvis vi snakker om den samme mannen, ville jeg tro at han mener den utslitte delen kan byttes ut med litt sillikon.
Det gjør deg attraktiv i hans øyne ;-)
Gud forby!!!!
Thai_dame

Thai_dame
21.02.08 21:56
*Gjesp*

No er det berre slik at eg har rett. At nokon prøver å spøke vekk realitetane seier litt om kva boble dei lever i.
Sandviper

Sandviper
21.02.08 21:58
Gud forby!!!!

-> Jepp.
Sandviper

Sandviper
21.02.08 22:00
Du har jo ikke klart å svare på spørsmålet mitt..
Er det noe galt med meg som ikke liker sillikon?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg