Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kvinner gjør karriere. Menn er gamle griser

NYTT TEMA
enigma_undercover

enigma_undercover
15.03.08 22:04
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 18:24)

OnkelAtilla

OnkelAtilla
15.03.08 22:14
Helt latterlig at denne (vakre) kvinnen skal få noen som helst sympati i denne saken. Hun kan få medfølelse for sin (påståtte) vanskelige bakgrunn, selv om milliærder av mennesker har hatt det verre enn henne. Ser hvertfall ikke ut som om hun har det så altfor ille der hun sitter oppe i en luksusyacht i St.Tropez.

Hun visste godt hva hun drev med som luksusprostituert og det er ingenting som skulle tilsi at noe eller noen tvang henne til å fortsette i dette yrket. Det hun driver med er bare å være en eksterem golddigger og jeg synes det er lættis hver gang dritten slåt tilbake på golddiggere. Det er så usannsynlig fortjent. Jeg ler høyt av disse latterlige skapningene. Ler også like høyt av alle internett-emo'ene som legger ut støtteerklæringer til henne på MySpace.

Nå får hun ta konsekvensene av det hun har gjort! Det pleier alle menn som driter seg ut å måtte gjøre og ser ingen grunn til at dette skal være noe annerledes!

Også kan man spørre seg hvorfor hun la ut disse bildene på MySpace. Det var jo for å få oppmerksomhet og hun visste utmerket godt hva hun gjorde. Vel, nå har du fått oppmerksomhet, jævla skank ass ho!
Arduinna

Arduinna
16.03.08 09:38
Å le høyt av andres "ulykke" uansett hvor velfortjent den er, forekommer meg å være en usedvanlig dårlig egenskap!

gammelKaffe

gammelKaffe
16.03.08 10:32
Er det virkelig slik at enhver nyhet som involverer en kvinne eller en mann eller begge deler hører hjemme under likestilling?

Eller er det en prinsipiell problemstilling du vil diskutere, eu? I så fall: kom med den.
OnkelAtilla

OnkelAtilla
16.03.08 10:36
gammelKaffe skrev:

Eller er det en prinsipiell problemstilling du vil diskutere, eu? I så fall: kom med den.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poenget til trådstarter er vel at ingen mann ville fått noe sympati for det samme.
gammelKaffe

gammelKaffe
16.03.08 10:41
Men denne kvinnen fikk sympati?

Jeg tror at VG lager en sak av dette for da har de anledning til å trykke bilder av halvnakne kvinner i avisen - og det det selger.
OnkelAtilla

OnkelAtilla
16.03.08 10:50
Hun prøver å få det. Og hun blir jo framstilt som et offer i samtlige aviser. Og det er jo ikke VG som "lager" saken. Det er advokaten hennes som skriker ut om dette til diverse amerikanske aviser. Saken er jo hentet direkte fra NY Times(?).

Og til Arduinna;

Jeg ler ikke direkte av hennes ulykke, men av at folk faktisk gir henne uforbeholden støtte når det kun er hennes egen feil at hun havnet der hun har. Når man leker med ilden kan man brenne seg. Derfor synes jeg det er ler jeg av at hun begynner å grine til media når hun selv har stukket hodet inn i vepsebolet.
Ikosaeder

Ikosaeder
16.03.08 12:34
Jeg skjønner ikke hvorfor denne kvinnen får spalteplassi norske medier.

Dette er en sak som angår en amerikansk guvernør...
En sak som mer eller mindre er avklart...

Har ikke mediene mer å skrive om?
enigma_undercover

enigma_undercover
16.03.08 20:46
OnkelAtilla skrev:
Poenget til trådstarter er vel at ingen mann ville fått noe sympati for det samme.

**
Det måtte en mann til for å ta den ja ;-)
Anouk

Anouk
16.03.08 21:22
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 18:24)

enigma_undercover

enigma_undercover
16.03.08 22:33
Karrierekvinne eller gammel gris?

Du var utydelig i svaret.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg