Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Avslører jeg noe nå?

NYTT TEMA
Heidbeg

Heidbeg
11.12.08 15:35
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 18:16)

AtomicEgg

AtomicEgg
11.12.08 15:39

Bra! Takk som spør. Og siden du lurer, jo den har en helt ok størrelse.

Jeg taler dog ikke for noen andre av de som poster her. Den siste nå kom litt "right out of left field" for min del og.

AtomicEgg

AtomicEgg
11.12.08 15:40

Nå ser jeg forøvrig for meg at jeg lett vil bli fordømt som en av guttemennene som snakker damer etter kjeften. Akk ja.. jeg vil gråte meg i søvn på vegne av min manglende manndom i natt.

Sigyn

Sigyn
11.12.08 15:41

Ikke glem, Heidbeg, at der fedre er fraværende, både i sosiale aktiviteter som gjelder barn, og de tilfeller der far holder seg unna helt av egen maskin, jo så er det damenes skyld.

Dermed må jo en del av disse menn også mangle litt evne til å ta ansvar for egne handlinger, eller hva? Det er jaggu fint å ha unnskyldninger for ikke å stille opp.

Heidbeg

Heidbeg
11.12.08 15:46

Ja, hva som for menn til å velge å hate kvinner generelt lurer jeg jo på.  Ikke er de homoseksuelle heller, så det blir mye handshake her...

Men vi får se om de gutser seg til å svar oå en ordentlig måte, eller om de velger å skyte som pøbler fra hofta igjen.  Det er jo det som er varemerket til enkelte.  Enten pøblete brutalt, eller pøblete rølpete... så man lurer på om juleølet blir drukket opp...:-)

Sigyn

Sigyn
11.12.08 15:46

Hehe, AtomicEgg, du blir vel snarere beskyldt for å "seile under falskt flagg".

gammelKaffe

gammelKaffe
11.12.08 15:47

Kan denne tråden på noen måte relateres til teamet "

Hvordan får vi til en god debatt på Likestilling?

"?

Jeg har mine tvil.

(Innlegget ble redigert 11.12.08 15:48)

sailor11

sailor11
11.12.08 15:48
Heidbeg: .. hvordan står det til med deres, mine herrer?

Artig retorikk - snu det på hodet og presentere det som en sannhet,

Nei jeg er veldig begeistret for kvinner, og kvinner er begeistret for meg, min samboers venninner roser ihvertfall kjærsten hennes for måten jeg ordner opp på, jeg er en jævel til å lage mat, og en rev til å varte opp.
Mange kvinner finner det dessuten sympatisk med menn som er opptatt av barns vilkår,

Jeg har tidligere påpekt den store forkjellen på holdningene til kvinner jeg møter på jobb eller andre steder og de som er her inne. Jeg har som tidligere sagt problemer med å fortså hvorfor kvinner i norge i 2008 gidder å bruke tiden her inne, kanskje vi må oppfinne et begrep som "overlikestilt" eller noe liknende.

Det påfallende er jo at jeg opplever deres holdinger som forakt for menn, men vi leser vel det vi vil lese alle sammen har inne, jeg utelukker ikke at jeg skulle komme  til å finne noena v dere sympatiske hvis jeg hadde møtte dere in live, men jeg vedder ikke på det.

Jeg lurer noen ganger på hva historien deres er, er dere sinna på faren deres?, eller er det feminismen sin hat retorikk som har gjort seg gjeldende, finnes det i deres verden pene snille menn som lukter godt og som ikke banker kona?
Min er typisk, kommer fra en skillsmisse familie med stor S, en stakkars mor og en jævel til far, jeg måtte bli voksen før jeg så at mor ikke var så uskylding som hun femstilte seg som og at far gjorde så godt han kunne.

Det er stereotype fremstillinger som kommer frem her inne, og mange som har god peilig på retorikk.
det blir liv av slikt.

AtomicEgg

AtomicEgg
11.12.08 15:49
Sigyn: Hehe, AtomicEgg, du blir vel snarere beskyldt for å "seile under falskt flagg".

Heh, mulig. Men akkurat der er jeg lite bekymret. ALL man baby! All man.

kanutten85

kanutten85
11.12.08 15:57
sailor11: Jeg har tidligere påpekt den store forkjellen på holdningene til kvinner jeg møter på jobb eller andre steder og de som er her inne. Jeg har som tidligere sagt problemer med å fortså hvorfor kvinner i norge i 2008 gidder å bruke tiden her inne, kanskje vi må oppfinne et begrep som "overlikestilt" eller noe liknende. Det påfallende er jo at jeg opplever deres holdinger som forakt for menn, men vi leser vel det vi vil lese alle sammen har inne, jeg utelukker ikke at jeg skulle komme  til å finne noena v dere sympatiske hvis jeg hadde møtte dere in live, men jeg vedder ikke på det.

Kvinner i 2008 bruker tid her inne på å svare på all den håpløse kritikken menn i 2008 bruker tid her inne på å skrive.

Og nei, jeg tror nok ikke kvinnene her inne har noe som helst forakt for menn. Men jeg skal ærlig innrømme jeg føler en god del forakt for de holdningene menn her på likestillingsforumet utviser. Men - bare for å presisere det - det har altså ingenting med menn generelt å gjøre.

sailor11

sailor11
11.12.08 16:00
kanutten85: Men jeg skal ærlig innrømme jeg føler en god del forakt for de holdningene menn her på likestillingsforumet utviser. Men - bare for å presisere det - det har altså ingenting med menn generelt å gjøre.

Det kan jo jeg skrive under på med motsatt fortegn
Men kan du forestille deg det?

Heidbeg

Heidbeg
11.12.08 16:02
sailor11: Artig retorikk - snu det på hodet og presentere det som en sannhet, Nei jeg er veldig begeistret for kvinner, og kvinner er begeistret for meg, min samboers venninner roser ihvertfall kjærsten hennes for måten jeg ordner opp på, jeg er en jævel til å lage mat, og en rev til å varte opp.
Mange kvinner finner det dessuten sympatisk med menn som er opptatt av barns vilkår, Jeg har tidligere påpekt den store forkjellen på holdningene til kvinner jeg møter på jobb eller andre steder og de som er her inne. Jeg har som tidligere sagt problemer med å fortså hvorfor kvinner i norge i 2008 gidder å bruke tiden her inne, kanskje vi må oppfinne et begrep som "overlikestilt" eller noe liknende. Det påfallende er jo at jeg opplever deres holdinger som forakt for menn, men vi leser vel det vi vil lese alle sammen har inne, jeg utelukker ikke at jeg skulle komme  til å finne noena v dere sympatiske hvis jeg hadde møtte dere in live, men jeg vedder ikke på det. Jeg lurer noen ganger på hva historien deres er, er dere sinna på faren deres?, eller er det feminismen sin hat retorikk som har gjort seg gjeldende, finnes det i deres verden pene snille menn som lukter godt og som ikke banker kona?
Min er typisk, kommer fra en skillsmisse familie med stor S, en stakkars mor og en jævel til far, jeg måtte bli voksen før jeg så at mor ikke var så uskylding som hun femstilte seg som og at far gjorde så godt han kunne.

Det er stereotype fremstillinger som kommer frem her inne, og mange som har god peilig på retorikk.
det blir liv av slikt.

Så flott at du har høster stor begeistring hos kvinner!  Din samboer er jo heldig som har en gentleman ved sin side!

Jeg tror ikke holdninger blandt kvinner er helt statiske.  Du må nok venne deg til at alder, utdannelse og bakgrunn former oss, og farger våre grunnsyn.  Jeg kjenner heller ikke mange kvinner som forfekter syn jeg leser her inne av og til.  Men alvorlig talt.... har tilgode å møte en vestlig mann med samme kvinnesyn som deg og EnMann også.  Beklager!

Men når det er sagt.  Har du lest innlegget mitt fullstendig?  Du har nemlig ikke berørt noen av spørsmålene mine.  Jeg er oppriktig interessert.  Jeg vil ha en verdig debatt og en likestilt holdning... og kanskje jeg bare har misforstått dere?  Kanskje dere er mer åpne enn dere gir uttrykk for?

sailor11

sailor11
11.12.08 16:05
Heidbeg: Kanskje dere er mer åpne enn dere gir uttrykk for?

Dette er ikke forumet for det, jeg bruker for mye tid her inne som jeg gjør.

kanutten85

kanutten85
11.12.08 16:05
sailor11: Det kan jo jeg skrive under på med motsatt fortegn
Men kan du forestille deg det?

Med din måte å debattere på - nei.

Heidbeg

Heidbeg
11.12.08 16:10
sailor11: Dette er ikke forumet for det, jeg bruker for mye tid her inne som jeg gjør.

Ok!  Da er du bare ull allikevel.  Stor i kjeften, men tom i hodet.  Kaste dritt i alle vinkler, men helt uten substans.  Nesten skuffet, men mer over at jeg hadde rett.

sailor11

sailor11
11.12.08 16:14
Heidbeg: Ok!  Da er du bare ull allikevel.  Stor i kjeften, men tom i hodet.  Kaste dritt i alle vinkler, men helt uten substans.  Nesten skuffet, men mer over at jeg hadde rett.

takk skal du ha:-)

Pencilcase

Pencilcase
11.12.08 16:24
Heidbeg: Bare lurer.  Min mann ler seg i hjel av innleggene når jeg forteller om de.  Han kommer fra USA, og har aldri opplevd så mange menn med "too short coock for their own good".

Sitatet fra mannen dine får meg til å tro at du minst må bruke bensindrevet kantklipper for å fjerne ulldotter som har grodd til  på ryggen hans i løpet av natten!?

Han må da ha masse testoseron, og da er vel du ditto utstyrt i andre enden?

Selv har jeg ikke en lang en, men den er veldig tynn.

(Innlegget ble redigert 11.12.08 16:24)

Heidbeg

Heidbeg
11.12.08 16:30
Pencilcase: Sitatet fra mannen dine får meg til å tro at du minst må bruke bensindrevet kantklipper for å fjerne ulldotter som har grodd til  på ryggen hans i løpet av natten!? Han må da ha masse testoseron, og da er vel du ditto utstyrt i andre enden? Selv har jeg ikke en lang en, men den er veldig tynn.

Neida.  Du trenger ikke bekymre deg...

Men det er selvsagt gode grunner til at jeg ikke valgte mann fra Norge.  Dere er så utrolig lite MANN, men så utrolig sutrete.  Kvinner i Norge er også litt lite feminine, men det får dere slite med.  grå masse i grått land.

Pencilcase

Pencilcase
11.12.08 16:32
Heidbeg: Neida.  Du trenger ikke bekymre deg... Men det er selvsagt gode grunner til at jeg ikke valgte mann fra Norge.  Dere er så utrolig lite MANN, men så utrolig sutrete.  Kvinner i Norge er også litt lite feminine, men det får dere slite med.  grå masse i grått land.

Takk, en liten stund vurderte jeg repet på loftet ....

Du generaliserer vel ikke en lille smule nå, og hvis så, hva er hensikten?

Goblin_9

Goblin_9
13.12.08 13:08
Heidbeg: Er dere fundamentalister fra Midt-Østen?  er dere virkelig norske menn?  Hva er det dere vil ha, og hvordan kan vi kvinner behage dere mest?

Jeg har en stygg mistanke om at du kan finne svaret i trådstarters innlegg på Bakoversveisens tråd "Tips for et lykkelig samliv".  Jeg for min del mistenker sterkt at tipsene ville gjøre en av partene adskillig lykkeligere enn den andre, sånn i det lange løp.

"Too short cocks for their own good" - jajamensan. Hils din mann og fortell ham at jeg likte den.  (Men ikke fortell ham at jeg eier en veteranbil som i sin tid var den ultimate "penisforlenger", da kunne han jo begynne å lure..)

EnMann

EnMann
13.12.08 13:59
Heidbeg: Jeg ser at EnMann og Sailor11 er motstander av kvinner uansett utgangspunkt.  De påstår riktignok at de bare misliker feminister.... Hva skal egentlig til for å ikke mishage dere menn (med slike meninger)?  Hvor ydmyke skal vi være, og hvor likestilte tillater dere oss å føle oss?  Hvor mye kan vi tjene, og hvor mye kan vi jobbe?  Kan vi jobbe? Når dere går på byen og har det moro med gutta, skal vi ikke klage.  Når vi går på byen for å ha det moro med jentene, skal vi tenke over at vi overlater barna til vilt fremmede (også kalt fedre) og at vi oppfører oss som horer.  Ikke bør vi drikke, og ikke bør vi le høyt.  Gud forby at vi viser oss med mindre enn kjeledress. Er dere fundamentalister fra Midt-Østen?  er dere virkelig norske menn?  Hva er det dere vil ha, og hvordan kan vi kvinner behage dere mest? Til slutt.  Dersom dere forlater oss, til fordel for en annen... gjerne yngre, penere, smartere...  Får vi lov til å gjøre det samme?  Eller... vil dere ha oss hjemme, som deres barns mødre... som tar ansvar når dere vil, og som holder kjeft når dere vil? Bare lurer.  Min mann ler seg i hjel av innleggene når jeg forteller om de.  Han kommer fra USA, og har aldri opplevd så mange menn med "too short coock for their own good". Selvtillit og tillit er fine greier.... hvordan står det til med deres, mine herrer?

tja Heidbeg,

jeg vet ikke hvor mye tid jeg skal bruke på å svare på dette personlige innlegget som mest av alt ser ut som en vond liste over dype fordommer og forestillinger om hvordan Norske Menn er - det er det gamle fiendebildet fra feministsmiene du har hentet frem. Du sauser alt inn i en anklage og litt sjikane - det med kuklengden vet du - der du nevner mitt nick - men jeg tviler vel på at du selv kan hente sitater fra med som gir deg ryggdekning. Jeg har lest listen forsiktig for å finne mine egne ord og meninger i traurigheten din men jeg sliter...

Du har selvsagt lov til å føle som du vil og du må gjerne flyte over - men er du sikker på at det ikke er den vanskelige exen du har fortalt om du egentlig skriver til her...?...

motstander av kvinner uansett utgangspunkt...nei...hva skal til for ikke å mishage...tullespørsmål...hvor ydmyke skal dere være...er vel ditt valg...hvor likestilte tillater jeg at du er...helt likestilt slik dere er forlengst...hvor mye kan vi tjene...så mye du kan uten kunstig kjønnshjelp...kan vi jobbe...???...overlater barna til fedre...???...bør ikke drikke...???...bør ikke le høyt...???...kjeledress...???...fundamentalist fra Midt-Østen...nei jeg er ikke det...er du virkelig norsk mann...jada...forlater oss...vi gjør normalt ikke det - det er kvinner som går...får vi gjøre det samme...selvsagt får dere gå, men ta ikke barna fra han dere forlater bare fordi dere kan...holder kjeft når jeg vil...du kjenner meg fra et debattforum hvor holde kjeft virker dårlig...for liten kuk...klassisk angrep på menn som mukker det...

Ja tillit og selvtillit er bærebjelker - jeg føler at jeg har fått min rimelige porsjon av begge deler.

takk :)

(Innlegget ble redigert 13.12.08 14:02)

EnMann

EnMann
13.12.08 14:25
Goblin_9: du kan finne svaret i trådstarters innlegg på Bakoversveisens tråd "Tips for et lykkelig samliv"

huhumm Goblin

og du fisker i opprørt vann som vanlig fra din trygge plass bak Kjærringræva som fiskerne på Vestlandet sier... :)

Goblin_9

Goblin_9
13.12.08 16:09
EnMann: huhumm Goblin og du fisker i opprørt vann som vanlig fra din trygge plass bak Kjærringræva som fiskerne på Vestlandet sier... :)

Det er vel ikke min skyld at du føler deg truffet?

EnMann

EnMann
13.12.08 16:24
Goblin_9: Det er vel ikke min skyld at du føler deg truffet?

vel Goblin

det er jo ikke så vanskelig eller spesielt krevende å føle seg truffet i en tråd som henvender seg direkte til to aktører der jeg er den ene av dem skjønner du kanskje...

Tunga rett i munnen Goblin :)

Heidbeg

Heidbeg
13.12.08 17:26
EnMann: tja Heidbeg, jeg vet ikke hvor mye tid jeg skal bruke på å svare på dette personlige innlegget som mest av alt ser ut som en vond liste over dype fordommer og forestillinger om hvordan Norske Menn er - det er det gamle fiendebildet fra feministsmiene du har hentet frem. Du sauser alt inn i en anklage og litt sjikane - det med kuklengden vet du - der du nevner mitt nick - men jeg tviler vel på at du selv kan hente sitater fra med som gir deg ryggdekning. Jeg har lest listen forsiktig for å finne mine egne ord og meninger i traurigheten din men jeg sliter... Du har selvsagt lov til å føle som du vil og du må gjerne flyte over - men er du sikker på at det ikke er den vanskelige exen du har fortalt om du egentlig skriver til her...?... motstander av kvinner uansett utgangspunkt...nei...hva skal til for ikke å mishage...tullespørsmål...hvor ydmyke skal dere være...er vel ditt valg...hvor likestilte tillater jeg at du er...helt likestilt slik dere er forlengst...hvor mye kan vi tjene...så mye du kan uten kunstig kjønnshjelp...kan vi jobbe...???...overlater barna til fedre...???...bør ikke drikke...???...bør ikke le høyt...???...kjeledress...???...fundamentalist fra Midt-Østen...nei jeg er ikke det...er du virkelig norsk mann...jada...forlater oss...vi gjør normalt ikke det - det er kvinner som går...får vi gjøre det samme...selvsagt får dere gå, men ta ikke barna fra han dere forlater bare fordi dere kan...holder kjeft når jeg vil...du kjenner meg fra et debattforum hvor holde kjeft virker dårlig...for liten kuk...klassisk angrep på menn som mukker det... Ja tillit og selvtillit er bærebjelker - jeg føler at jeg har fått min rimelige porsjon av begge deler. takk :)

Hehe... du er så inderlig god, du!  Traurige forhold er nok ikke utelukkende min grunn til skeptis ovenfor deg og Sailor11.  Mest av alt må dere nok ta det ansvaret selv.

Nå har dere bestemt dere for å ikke besvare et av mine spørsmål, så da fortsetter jeg å leve lykkelig med en mann som håndterer sterke mennesker, så kan dere fortsette å mislike, irritere... eller drite i sånne som meg.

Felles glede, vil jeg tro.

God advent!  Nå er det kakebaking og huspynting som vil stå på min fritidsliste.  Det er noe jeg er glad feminister eller kvinnehatere ikke har tatt fra meg gleden over!

gammelKaffe

gammelKaffe
13.12.08 17:52
Heidbeg: eminister eller kvinnehatere ikke har tatt fra meg gleden over

Av ren nysgjerrighet, H... på hvilken måte ville feminister eller kvinnehatere overhode være i stand til å ta fra deg gleden over det-du-nevner.

Og videre -hvorfor skulle de ville det?

joandearc

joandearc
13.12.08 23:38
Heidbeg: Jeg ser at EnMann og Sailor11 er motstander av kvinner uansett utgangspunkt.  De påstår riktignok at de bare misliker feminister....

Alle kvinner er feminister.De fleste lover som blir laget som har med barn og foreldre å gjøre er laget i en feminist smie.Der mekker og smir kvinner lover som skal favorisere kvinner framfor menn.

Sannheten er jo at storting og regjering sammen med kongen bestemmer lovene(folkevalgte kvinner og menn) og så vidt jeg vet sitter der ca 50% kvinner/menn der :)))

EnMann

EnMann
14.12.08 13:03
Heidbeg: Hehe... du er så inderlig god, du!

ja Heidbeg jeg er jo det...

Jeg antar at det spørsmålet du føler jeg smyger meg unna er hva som egentlig skal til for å ikke mishage oss menn. Det er jo et spørsmål med uendelig langt svar ,og derfor blir det rimelig håpløst - på linje med å spørre hvem det egentlig var som IKKE vant hopprennet i Holmenkollen i fjor... 

La meg likevel gjøre et anstendig forsøk - jeg skriver bare for meg selv siden jeg ikke kjenner han andre du grupperer meg med her - og jeg holder meg i likestillings-sfæren for å snevre litt inn.

Jeg liker kvinner. Jeg liker kvinner som er selvstendige og sterke. Jeg liker kvinner som tar ansvar for seg selv og sin egen utvikling og som utvikler seg til hele personer. Jeg liker kvinner som ikke forklarer hverken suksess eller fiasko med andre enn seg selv og som ikke lager seg kjønnsgrenser som bortforklaring for eget liv. Jeg liker kvinner som er seg selv og som tør det de har lyst til. Jeg liker kvinner som går på jakt fordi de liker å gå på jakt - og som ikke gjør det for oppmerksomhet og imagebygging. Jeg liker kvinner som er aktive fysisk og som kan stortrives en uke i fjellet uten sminke.

Jeg forguder kvinner som ikke lar andre - hverken kvinner eller menn - diktere hvordan de skal leve livene sine, og som ikke faller for fristelsen til å være med på feminismens bekvemme kjønnstog for kamp om privilegier for seg og sitt kjønn.

Slike kvinner mishager meg ikke Heidbeg - jeg trodde du var en slik kvinne fra tidligere innlegg  :)

(Innlegget ble redigert 14.12.08 13:04)

GARDSDATTRA

GARDSDATTRA
14.12.08 14:56
Heidbeg: Jeg ser at EnMann og Sailor11 er motstander av kvinner uansett utgangspunkt.  De påstår riktignok at de bare misliker feminister.... Hva skal egentlig til for å ikke mishage dere menn (med slike meninger)?  Hvor ydmyke skal vi være, og hvor likestilte tillater dere oss å føle oss?  Hvor mye kan vi tjene, og hvor mye kan vi jobbe?  Kan vi jobbe? Når dere går på byen og har det moro med gutta, skal vi ikke klage.  Når vi går på byen for å ha det moro med jentene, skal vi tenke over at vi overlater barna til vilt fremmede (også kalt fedre) og at vi oppfører oss som horer.  Ikke bør vi drikke, og ikke bør vi le høyt.  Gud forby at vi viser oss med mindre enn kjeledress. Er dere fundamentalister fra Midt-Østen?  er dere virkelig norske menn?  Hva er det dere vil ha, og hvordan kan vi kvinner behage dere mest? Til slutt.  Dersom dere forlater oss, til fordel for en annen... gjerne yngre, penere, smartere...  Får vi lov til å gjøre det samme?  Eller... vil dere ha oss hjemme, som deres barns mødre... som tar ansvar når dere vil, og som holder kjeft når dere vil? Bare lurer.  Min mann ler seg i hjel av innleggene når jeg forteller om de.  Han kommer fra USA, og har aldri opplevd så mange menn med "too short coock for their own good". Selvtillit og tillit er fine greier.... hvordan står det til med deres, mine herrer?

Jeg tror Heidbeg, at enkelte menn fortsatt nyter å hetse kvinner slik enkelte grupper gjorde det i middelalderen.  For åttehundre år siden fantes det en spesiell type diktning:

Sitat:"Ei type dikting, fabliau`ene var ein grovkorna novelle som dreiv ap med alt og alle. Her fekk òg kvinnene gjennomgå. Ironiske skildringar som ?Ekteskapets fem gleder? levnar ikkje kvinna mykje ære ? dei vart skildra som ?tomhjerna, trettekjære, intrigante vesen, som ikkje hadde noko andre tankar i hovudet enn å gjera sin mann til hanrei og sløse bort hans surt ervervede midlar.?

For den som vil ha mer kunnskap om kvinnens kår i middelalderen, se her:
http://www.daria.no/skole/?tekst=1390

"Jeg kan ikke dy meg for å lime inn enda et avsnitt: "?Me, og heile samfunnet vårt av kannikar, erkjenner at kvinnas vondskap er større enn all ana vondskap i verda, og at der fins ingen harme lik kvinneharmen, og at ormegift og drakegift er mindre farleg for menn enn omgang med kvinner, og difor har me erklært samrøystes, av omsyn til sjelefrelsa vår ikkje mindre enn til den kroppslege helsa og til eigedomane våre, at me ikkje på nokon måte vil ta imot fleire systrer som kan føre oss lengre ut i fortapinga, men vil sky dei liksom giftige dyr.? (Abbed Konrad av Marchtal.) "

Akk ja, det er ikke noe nytt i kvinnesynet til enkelte menn på vgd, til tross for at verden har gått framover i de siste hundre årene.

(Innlegget ble redigert 14.12.08 14:59)

Turbolady

Turbolady
14.12.08 15:46
sailor11: Jeg har som tidligere sagt problemer med å fortså hvorfor kvinner i norge i 2008 gidder å bruke tiden her inne, kanskje vi må oppfinne et begrep som "overlikestilt" eller noe liknende.

Vel, med tanke på at du har startet ikke mindre enn 32 tråder i løpet av siste 2 1/2 mnd, så ser det vitterlig ut som at det er du er en av dem som  sliter mest med likestilling her inne.

Men vi kvinner kunne jo holdt oss borte fra debatten og så kunne dere som er så bitre og mifornøyde med ståa, få kose dere i fred med misnøyen (uten å bli motsagt)  til krampa tar dere. Det hadde blitt litt av noen spennende debatter tenker jeg.

(Innlegget ble redigert 14.12.08 15:48)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg