Uff, det tenkte jeg ikke på, men, nei, det der har jeg ikke noe tro på. Starten på denne knivgreia var en fyr som var plaget med en kone som truet med sånt bare han tenkte på andre damer. Kanskje min er sånn også tenkte jeg med en gang, og ikke bare har jeg tenkt på, men borti en annen tråd her har jeg tilogmed tilbudt meg å kle av meg helt gratis for Ariadne (eller, nei, ja noe ganske pent het hun ihvertfall), og det vet jeg, at selv om dette selvfølgelig var et rent altruistisk tilbud fra min side, hvis hun bare hadde penger og tiltak til å reise fra Stavanger, så ville kona mi straks begynne å tenke koffert og bli sur fordi hun ikke fikk være med, men det går ikke fordi da blir det to mot én og da vet jeg av erfaring at jeg kommer til å bli objektifisert, og det har jeg lest i en feministblekke en gang at det er slettes ikke bra.
Men, okei, det er mulig ikke kona leser denne diskusjonen, eller ikke kjenner meg igjen, eller ikke er sånn knivdesperado allikevel, så kanskje jeg skulle ta sjansen på å sette opp knivene igjen. Det er jo jul.