Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor skal homofile få en plass i dagens samfunn

NYTT TEMA
Unbad

Unbad
06.01.09 23:53

Hvor tragisk er det ikke for en et barn og bli andoptert av to homfile, hvor trist er det ikke å se at de snart kan få gifte seg i kirken? Uansett om du er religøs eller ikke, så er og blir Homofili unormalt. Ser man på Darwins 3 pungter for Evolusjon så sliter de kraftig med og formere seg, i Bibelen står det at de skal dø. Så hvorfort skal vi tilate dette syke behovet enkelte men har for å bli tilfredstilt analt. Her må vi passe oss, slik at ikke alt ,snart blir normalt i vår samfunn.. som  personlig kristen ønsker jeg å vende alle homofile over på rett veg, for når evigheten kommer, og de nå fortsetter med sine forkastelige synder så vil de oppleve en forferdelig smerte, noe jeg vil prøve å skjerme dem for.

Å være homo er ikke normalt det tilgriser og ødelegger menneskeheten

hillebillys

hillebillys
07.01.09 07:35
Unbad: Hvor tragisk er det ikke for en et barn og bli andoptert av to homfile, hvor trist er det ikke å se at de snart kan få gifte seg i kirken? Uansett om du er religøs eller ikke, så er og blir Homofili unormalt. Ser man på Darwins 3 pungter for Evolusjon så sliter de kraftig med og formere seg, i Bibelen står det at de skal dø. Så hvorfort skal vi tilate dette syke behovet enkelte men har for å bli tilfredstilt analt. Her må vi passe oss, slik at ikke alt ,snart blir normalt i vår samfunn.. som  personlig kristen ønsker jeg å vende alle homofile over på rett veg, for når evigheten kommer, og de nå fortsetter med sine forkastelige synder så vil de oppleve en forferdelig smerte, noe jeg vil prøve å skjerme dem for. Å være homo er ikke normalt det tilgriser og ødelegger menneskeheten

Hvor tragisk er det ikke for en et barn og bli andoptert av to homfile

hvorfor det? er det bedre for ett barn og bli adoptert inn i fordommer? vold? incest? fanatisme?

hvor trist er det ikke å se at de snart kan få gifte seg i kirken?

ikke trist i det hele tatt. kjærlighet er en sann glede.

Uansett om du er religøs eller ikke, så er og blir Homofili unormalt.

Å. Utdyp. ser dyr harseg med samme kjønn.

Ser man på Darwins 3 pungter for Evolusjon så sliter de kraftig med og formere seg, i Bibelen står det at de skal dø.

Darwin og bibelen er motparter. og enten trur du på darwins teorier eller bibelen. ikke bland dem.

Så hvorfort skal vi tilate dette syke behovet enkelte men har for å bli tilfredstilt anal

veldig få lesbiske utfører analsex. det er flere hetrofile som voldtar jenter i analen en homofile.

Her må vi passe oss, slik at ikke alt ,snart blir normalt i vår samfunn.

aller helst bør vi vel få slutt på fanatisme, og vi bør ha et sammfun som lar folk leve sitt eget gode liv.

som  personlig kristen ønsker jeg å vende alle homofile over på rett veg, for når evigheten kommer, og de nå fortsetter med sine forkastelige synder så vil de oppleve en forferdelig smerte, noe jeg vil prøve å skjerme dem for.

synd du ikke kan noe om troen din. du har verken rett eller anledning til og dømme, ihht din egen relgion. så du vil nok bli straffet hardt for dine synder. personer som har kjærlighet og troskap mot sine kjære er nok på mer rett vei en noen av dine tros bekjente har.

(Innlegget ble redigert 07.01.09 07:36)

Sigyn

Sigyn
07.01.09 07:45

Det er ikke unaturlig at homofile tar vare på andres avkom. Det er veldokumentert fra dyreverdenen, blant annet er det vanlig at homofile svanepar tar over avkom fra par som dør eller forlater ungene sine. Disse svanene vokser opp uten å være anderledes enn de svanene som har vokst opp med sin "mor og far", men det er derimot større overlevelsesrate blant de som blir tatt vare på av homofile foreldrepar. (Bare google svane og homofili så finner du masse dokumentasjon på dette.) Det forekommer dermed både i dyreverdenen og blant menneskene, og jeg vil da gå så langt å si at det er naturlig.

Pencilcase

Pencilcase
07.01.09 07:52
Unbad: i Bibelen står det at de skal dø

Sier du det! Du som er kristen skal vel leve evig? Når jeg tygger litt på det scenarioet, blir det sånn at hvis vi kun skal sitte igjen med alle disse kristne udødelige, så velger jeg personlig, døden. Tar det som ren bonus, jeg.

Navnebruker

Navnebruker
07.01.09 09:05
Unbad: i Bibelen står det at de skal dø

Jeg gidder ikke la en eldgammel bok bestemme mine meninger jeg, egentlig.

Johan-Jon

Johan-Jon
07.01.09 09:07
Unbad: Ser man på Darwins 3 pungter for Evolusjon så sliter de kraftig med og formere seg

Ja, det er det vel ingen tvil om.  Men det spørs om dette er et tema for evolusjonen.  Hvis det var slik ville jo homofili vært utdødd for veldig lenge siden.  Jeg har aldri skjønt hva som er så galt med homofili, det er jo ingen som ødelegger noe for noen? 

Helt personlig synes jeg det er latterlig med menner som ter seg som kvinner, og med homoer som annonserer sexlivet sitt i demonstrasjonstog på torg og streder, men jeg er ikke i deres seksuelle målgruppe, de plager da ingen, og derfor angår det ikke meg i det hele tatt.

(Innlegget ble redigert 07.01.09 09:07)

hillebillys

hillebillys
07.01.09 09:17
Johan-Jon: Helt personlig synes jeg det er latterlig med menner som ter seg som kvinner, og med homoer som annonserer sexlivet sitt i demonstrasjonstog på torg og streder, men jeg er ikke i deres seksuelle målgruppe, de plager da ingen, og derfor angår det ikke meg i det hele tatt.

jeg ser kvinner kler seg som menn i det dagelige livet. og dem anser seg som normale og heterofile. så att en mann bruker en bukse som er sydd med kvinlige former er greit for meg, så lenge han føler seg vel.

men og hyle ut sin legning og trekke frem det bare en sier hei, blir rart ja. blir som om folk skulle presentere seg slik. "Hansen, hyggelig og møte deg, jeg er heterofil"

men jeg trur merkeringen er en del av frigjøringa for og informere folk om att dem ikke er syke, og for og bøte mot tidligre undertrykkelse.

(Innlegget ble redigert 07.01.09 09:18)

AtomicEgg

AtomicEgg
07.01.09 09:32

1. Feil forum? Det virker ikke som du er interessert i de homofiles likestillingskamp, men heller å motvise deres rett til eksistens på noe plan.

2. Jeg er også personlig kristen, og jeg kjenner meg ikke igjenn i din måte å utrykke seg på. Personlig tror jeg ikke det er noe galt i Homofili i seg selv, om vi snakker ønsket om å danne et gjennsidig forhold med en voksen motpart som handler om følelser og gjennsidig respekt.
Selv de kristne jeg kjenner som ser på Homofili som synd og "noe galt" ville ikke fremlagt sin sak på den måten. Jeg tror og påstår at du er et Troll, og at jeg lar meg trolle med.

3. Jeg ser på bibelen som en bok inspirert av gud. Den er, ulikt Koranen for muslimene ikke ufeilbarlig og den er skrevet i lys av sin tid. Den er skrevet i en tid der nødvendigheten for å fortsette å produsere seg var ekstremt høy. Ja, på grunn av barnedødelighet, kriger og konflikter var det helt nødvendig å opprettholde fødselsraten.
Den nytestamentlige delen er skrevet i en tid der de eneste som bedrev homofili var Romerne, og deres form for "homofili" kan på ingen måte sammenliknes med det vi har i dag. Det var en form for dominans som ble utøvet, eller en rekreasjonsaktivitet som omhandlet (som du selv så fint sier) å fylle analen.
Det er derfor naturlige grunner til at Homofili blir fordømt i bibelen, både for å sikre fødselsrate, for å rebelere mot de romerske "overgriperne" og forhindre for mye integrering i det romerske samfunnet.
Dagens homofili er en kamp om å få lov til å elske og bli elsket, på et følelsesmessig nivå. Her snakker vi om kjærlighet, ikke lyst (som forøvrig er et fy fy om du er hetroseksuell og).
Så vidt jeg kan lese ut fra bibelen er kjerlighet den største dyd, og fordømming og hat den største last. Derfor sliter jeg med rettferdiggjøringen av å dømme homofile nord og ned. Jeg har heller ikke sett NOE tegn til noen degenerering av samfunnet på bakgrunn av homofiles økte rettigheter.

Noe jeg BLIR irritert av er det konstante offerrolle-jaget som jeg til en viss grad har sett hos de Homofile (så vell som mange andre samfunnsgrupper i Norge i dag. Les Kvinner og Menn på dette forumet). Men dette bygger på ingen måte på deres holdninger eller seksuelle legning.

Johan-Jon

Johan-Jon
07.01.09 09:34
hillebillys: jeg ser kvinner kler seg som menn i det dagelige livet. og dem anser seg som normale og heterofile. så att en mann bruker en bukse som er sydd med kvinlige former er greit for meg, så lenge han føler seg vel.

Ja, det er helt greit for meg også, men jeg synes det er latterlig.  Slik jeg synes om kvinner i herredress eller boxershorts.

AtomicEgg

AtomicEgg
07.01.09 09:57
Johan-Jon: med homoer som annonserer sexlivet sitt i demonstrasjonstog på torg og streder, men jeg er ikke i deres seksuelle målgruppe, de plager da ingen, og derfor angår det ikke meg i det hele tatt.

Jeg syns "Gay Pride Parade" er et flott tiltak, Men.

De første to-tre vognene kan man gjerne kutte ut. Uansett hva legning man har så bør ingen måtte stå og se på sex på åpen gate, selv om det bare er simulert. Når disse flåtene kjører opp og ned Karl Johann kan jeg ikke se at dette skaper medhold og en solidarisk følelse for de som måtte gå forbi, men heller fremmedgjøre hele homosaken.

Johan-Jon

Johan-Jon
07.01.09 10:14

Det ble jo ganske mye bråk rundt Quart-festivalens, eh, hardkjør, så det er tydelig at offentlig homosex er mer akseptert enn offentlig heterosex. 

Jeg syns også man skal avholde slikt privat, uansett fil.  Gjerne på kjøkkenet, badet, i stuen eller hagen, med to eller flere, men ikke offentlig, med barn som tilskuere og whatnot.

Unbad

Unbad
07.01.09 10:48
hillebillys: Hvor tragisk er det ikke for en et barn og bli andoptert av to homfile hvorfor det? er det bedre for ett barn og bli adoptert inn i fordommer? vold? incest? fanatisme?   hvor trist er det ikke å se at de snart kan få gifte seg i kirken? ikke trist i det hele tatt. kjærlighet er en sann glede.   Uansett om du er religøs eller ikke, så er og blir Homofili unormalt. Å. Utdyp. ser dyr harseg med samme kjønn.   Ser man på Darwins 3 pungter for Evolusjon så sliter de kraftig med og formere seg, i Bibelen står det at de skal dø. Darwin og bibelen er motparter. og enten trur du på darwins teorier eller bibelen. ikke bland dem.   Så hvorfort skal vi tilate dette syke behovet enkelte men har for å bli tilfredstilt anal veldig få lesbiske utfører analsex. det er flere hetrofile som voldtar jenter i analen en homofile.   Her må vi passe oss, slik at ikke alt ,snart blir normalt i vår samfunn. aller helst bør vi vel få slutt på fanatisme, og vi bør ha et sammfun som lar folk leve sitt eget gode liv.   som  personlig kristen ønsker jeg å vende alle homofile over på rett veg, for når evigheten kommer, og de nå fortsetter med sine forkastelige synder så vil de oppleve en forferdelig smerte, noe jeg vil prøve å skjerme dem for. synd du ikke kan noe om troen din. du har verken rett eller anledning til og dømme, ihht din egen relgion. så du vil nok bli straffet hardt for dine synder. personer som har kjærlighet og troskap mot sine kjære er nok på mer rett vei en noen av dine tros bekjente har.

hvor trist er det ikke å se at de snart kan få gifte seg i kirken?

ikke trist i det hele tatt. kjærlighet er en sann glede.

:Jo, kjærlighet mellom men har ikke noe med kjærlighet å gjøre.

Uansett om du er religøs eller ikke, så er og blir Homofili unormalt.

Å. Utdyp. ser dyr harseg med samme kjønn.

:Vist du ønsker å sammenligne homofile med dyr, så er jeg svært enig. De sprer sykdommer og er vanskelige å temme.

Ser man på Darwins 3 pungter for Evolusjon så sliter de kraftig med og formere seg, i Bibelen står det at de skal dø.

Darwin og bibelen er motparter. og enten trur du på darwins teorier eller bibelen. ikke bland dem.

Jeg prøver bare å forklare at Homofili er Unormalt on noe som absulutt ikke er naturlig, så samma va du tror på eller støtter det til, så er det ikke normalt og å være homofil. Det kan du vel inrømme?

Her må vi passe oss, slik at ikke alt ,snart blir normalt i vår samfunn.

aller helst bør vi vel få slutt på fanatisme, og vi bør ha et sammfun som lar folk leve sitt eget gode liv.

Men lar vi de Homofile få fråtse rund og spre "GLEDE", vil vår barn snart tro at det er normalt, vi kan ikke godta allt. Skal pedofile og nekrofile få rettighet også eller?

som  personlig kristen ønsker jeg å vende alle homofile over på rett veg, for når evigheten kommer, og de nå fortsetter med sine forkastelige synder så vil de oppleve en forferdelig smerte, noe jeg vil prøve å skjerme dem for.

synd du ikke kan noe om troen din. du har verken rett eller anledning til og dømme, ihht din egen relgion. så du vil nok bli straffet hardt for dine synder. personer som har kjærlighet og troskap mot sine kjære er nok på mer rett vei en noen av dine tros bekjente har.

Hahaha, det blir spennende å se:)

Unbad

Unbad
07.01.09 10:50
AtomicEgg: 1. Feil forum? Det virker ikke som du er interessert i de homofiles likestillingskamp, men heller å motvise deres rett til eksistens på noe plan.

Jeg er abselutt ikke interisert i å gi de homofile mulighet til likestilling, for det fortjener de ikke heller..

Unbad

Unbad
07.01.09 10:51
Navnebruker: Jeg gidder ikke la en eldgammel bok bestemme mine meninger jeg, egentlig.

Men kan du sitte med hånden på hjerte å si at HOmofile må aksepteres å ses på som noe normalt og kosleig?

AtomicEgg

AtomicEgg
07.01.09 11:10
Unbad: Jeg er abselutt ikke interisert i å gi de homofile mulighet til likestilling, for det fortjener de ikke heller..

Glad du ignorerte resten av innlegget mitt. Jeg utfordrer deg til å ta en titt på det som en kristen til en annen. Forklar deg mer enn hat og blind fordømmelse så kanskje jeg tror noe annet enn at du bare er en 16 åring som kjeder seg.

Pluss: FEIL FORUM.

Navnebruker

Navnebruker
07.01.09 11:49
Unbad: Men kan du sitte med hånden på hjerte å si at HOmofile må aksepteres å ses på som noe normalt og kosleig?

Ja, selvsagt kan jeg det.

Navnebruker

Navnebruker
07.01.09 11:53
Unbad: Jeg er abselutt ikke interisert i å gi de homofile mulighet til likestilling, for det fortjener de ikke heller..

Jeg er absolutt ikke interessert i å gi dyslektikere mulighet til å delta i skriftlige diskusjoner, for det fortjener de ikke heller.

Johan-Jon

Johan-Jon
07.01.09 12:11
Unbad: Jeg prøver bare å forklare at Homofili er Unormalt on noe som absulutt ikke er naturlig, så samma va du tror på eller støtter det til, så er det ikke normalt og å være homofil. Det kan du vel inrømme?

Her må man nok ha en oppklaring om "normalt" og "naturlig". 

Normalt betyr vel sånn noenlunde "i henhold til normen", altså hva samfunnet oppfatter å være innenfor akseptabel væremåte.  Samfunnet er oss, så hva som er normalt bestemmer vi mennesker i fellesskap.  Vi trenger ikke være enige, men en brukbar oppsummering av hva som er normalt i et moderne samfunn er hva som er tillatt i lovverket.  Så homofili kan oppfattes som normalt for noen (også heterofile), mens andre oppfatter det som unormalt.  Det er jo akkurat det du prøver å diskutere, hvordan det skal oppfattes.  Din insistering på at det er unormalt er derfor ikke noe argument, bare en omgåelse av rasjonell diskusjon.

Naturlig betyr vel noe som forekommer i naturen.  Og det gjør homofili.  Ellers hadde vi jo ikke hatt en tråd her på vgd om det.  Det som er unaturlig med det er at seksualakten minner sterkt om det som skal til for kjønnet formering, men det kommer selvfølgelig ikke noe avkom fra en homofil seksualakt.  Men du kan også se på seksualakten bare som en måte å være svært fysisk nær hverandre.  Det er det faktisk også noen dyr som driver med, men som hos mennesker, ikke i særlig stort omfang.

Jeg ser hverken noe unormalt eller unaturlig i homofili, selv om jeg ikke er det selv.  Ja, og for å avslutte litt vulgært, jeg har noen helt heterofile venner som har prøvet det, bare for å se hvordan det er.  De beskriver det slik: "det er som å drite", det høres jo unektelig sant ut, og det gjør man jo hver dag.

(Innlegget ble redigert 07.01.09 12:19)

AtomicEgg

AtomicEgg
07.01.09 12:17
Navnebruker: Jeg er absolutt ikke interessert i å gi dyslektikere mulighet til å delta i skriftlige diskusjoner, for det fortjener de ikke heller.    

Aw.. Atomegget føler seg også truffet :-/

Likestilling for dys.. Likestilling for dist.. Grr.. Likestilling for de med skriveproblemer nå!

Ellers syns jeg det var en morsom innvending Navnebruker ;-)

Pencilcase

Pencilcase
07.01.09 12:23

Sklu gjrene jit timmern til disidenten ovre mei, mre hra ike frlre, sroy!

joandearc

joandearc
07.01.09 12:25
AtomicEgg: Aw.. Atomegget føler seg også truffet :-/ Likestilling for dys.. Likestilling for dist.. Grr.. Likestilling for de med skriveproblemer nå! Ellers syns jeg det var en morsom innvending Navnebruker ;-)

Likestilling for å få uttrykke seg skriftelig uansett hvor dårlig en skriver er vel en selvfølge vil jeg tro og en grei sammenligning forøvrig :-)

joandearc

joandearc
07.01.09 12:28
Unbad: Men kan du sitte med hånden på hjerte å si at HOmofile må aksepteres å ses på som noe normalt og kosleig?

Homofile er absolutt like hyggelige som de som er heterofile.Normalt?

Hva er normalt i dag?

Være gift, ha barn med flere, ha elskerinne og kjøpe sexueløle tjenester?

Unbad

Unbad
07.01.09 12:35
joandearc: Homofile er absolutt like hyggelige som de som er heterofile.Normalt? Hva er normalt i dag? Være gift, ha barn med flere, ha elskerinne og kjøpe sexueløle tjenester?

Kanskje enda mer hyggelig å, kanskje det er løsningen:å sette seg på kosteskafte slik at man får rørt rundt i skallen!!!

I dagens alvorlig syke Norge er ja alt blitt normalt, alt skal aksepteres.. for min del kan du hive de som kjøper ssx og har elskere på det samme bålet som de homofile. Da vi det iallefall brenne godt:D

AtomicEgg

AtomicEgg
07.01.09 12:38

Lite imponert over trådstarters evne til å holde et saklig nivå på sin egen debatt. Merker en viss L2 trollevind her ja.

Hvor i bibelen tolker du at Homofili er feil? Er dette også noe kulturelt der du kommer fra, at Homofili er et stort tema? Har du hatt mye erfaring med Homofile i din egen vennekrets? Har du sett noe av den degenerering du påstår skjer i vårt samfunn, som du kan direkte tilbakeføre til de homofile? Eller er det at de nå blir godtatt i seg selv nok av en degenerering for deg?

Unbad

Unbad
07.01.09 12:45
AtomicEgg: Glad du ignorerte resten av innlegget mitt. Jeg utfordrer deg til å ta en titt på det som en kristen til en annen. Forklar deg mer enn hat og blind fordømmelse så kanskje jeg tror noe annet enn at du bare er en 16 åring som kjeder seg.   Pluss: FEIL FORUM.

Har lest gjennom ditt innlegg flere ganger nå. synse det står veldig my fornuftig dær. Det du sier om at de er veldig opptatt av å poengtere at de er ofert, er veldig interesangt. Personlig har jeg og mange av min kristne venner blitt sett på som Homohater. Jeg er veldig glad i mange gutter, men ikke så glad at jeg ønsker like å stryke dem på bryste å si at jeg elsker dem.. Hvar ikke vår oppgave å befolke jorda og ta vare på skaperverket?Tror du tolker dette med kjærlighet litt vel bokstavling mann/kvinne. 

VI kan jo takke de homofile for at Aids finnes... tank hvor mange som har dødd av den grunn. Når homofili ble utbredt fikk vi Aids. Aids var naturens måte å fjærne de homofile på. på samma måte som vi får harepest når det er mye hare i skogen. enkelt og greit: Homofile er sykdommen og Aids er kuren!

AtomicEgg

AtomicEgg
07.01.09 12:55
Unbad: Har lest gjennom ditt innlegg flere ganger nå. synse det står veldig my fornuftig dær. Det du sier om at de er veldig opptatt av å poengtere at de er ofert, er veldig interesangt. Personlig har jeg og mange av min kristne venner blitt sett på som Homohater. Jeg er veldig glad i mange gutter, men ikke så glad at jeg ønsker like å stryke dem på bryste å si at jeg elsker dem.. Hvar ikke vår oppgave å befolke jorda og ta vare på skaperverket?Tror du tolker dette med kjærlighet litt vel bokstavling mann/kvinne.  VI kan jo takke de homofile for at Aids finnes... tank hvor mange som har dødd av den grunn. Når homofili ble utbredt fikk vi Aids. Aids var naturens måte å fjærne de homofile på. på samma måte som vi får harepest når det er mye hare i skogen. enkelt og greit: Homofile er sykdommen og Aids er kuren!

Nok en gang syns jeg du blander lyst og kjærlighet. Eller så mener du faktisk at du har et kjerlighestforhold med mange gutter, men at du klarer å dy deg. Har vi ikke nå godt og vell befolket jorda inntil kapasiteten den kan klare? Er mer befolkning strengt tatt nødvendig? Bør vi ikke nå heller fokusere på hvordan vi skal kunne ta vare på det som er igjenn av jorda. Vi skal forvalte den, ikke forbruke den. Hva om jeg påstår at antallet homofile er Guds måte å sørge for at fødselsraten holder seg lav nok?

Og Homofili finnes over alt i Naturen, så det blir litt hardt å si at AIDS er  "naturens"(Ikke gud??) måte å kvitte seg med homofili på.

Er Kugalskap Naturens måte til å få oss til å spise mindre kjøtt på?

Navnebruker

Navnebruker
07.01.09 12:55
AtomicEgg: Ellers syns jeg det var en morsom innvending Navnebruker ;-)

Takk, det var det som var meningen også :)

Navnebruker

Navnebruker
07.01.09 12:59
Unbad: Aids var naturens måte å fjærne de homofile på.

Det er nesten ingen som dør av Aids lengre. Så her har i tilfelle naturen bommet litt.

Unbad

Unbad
07.01.09 13:00
AtomicEgg: Lite imponert over trådstarters evne til å holde et saklig nivå på sin egen debatt. Merker en viss L2 trollevind her ja. Hvor i bibelen tolker du at Homofili er feil? Er dette også noe kulturelt der du kommer fra, at Homofili er et stort tema? Har du hatt mye erfaring med Homofile i din egen vennekrets? Har du sett noe av den degenerering du påstår skjer i vårt samfunn, som du kan direkte tilbakeføre til de homofile? Eller er det at de nå blir godtatt i seg selv nok av en degenerering for deg?

Romerbrevet kap 1 vers 27 " På samme måte sluttet mennene å ha naturlig samliv med kvinner og brente i begjær etter hverandre. Menn drev utukt med menn, og de måtte slev ta straffen for at de var kommet slikt på avveie" du kan jo lese fra vers 18-32 så får du svarte på om slikt er riktig. Til slutt står det: De vet at Guds lov sier at de som gjør slikt, fortjener å dø. Men ikke bare gjør de dette selv, de roser også andre som gjør det. Vet ikke om du er homofil, men du ønsker værtfall å beskytte dæm. Pass deg, ellers møtes vi ikke i himmelen kompis:D

Navnebruker

Navnebruker
07.01.09 13:04
Unbad: Pass deg, ellers møtes vi ikke i himmelen kompis:D

Jeg vet sannelig ikke hva som er rarest her, jeg. Voksne mennesker som babler om at homofile ikke er normale, eller voksne mennesker som seriøst tror på himmelen.

Klikk for å gå tilbake til toppen