Ok greit, hør her. Jeg trodde lenge at de ansvarlige for innvandringen var naive mennesker. Nå så jeg nettopp video av gatekampene i Oslo sentrum fra i går, og jeg begynner å se alt i et nytt lys. De ansvarlige for innvandringen er faktisk mine venner, utrolig men slik er det.
Saken er den at likestilte kvinner er et problem, et mye større problem enn jeg og noen andre egentlig forstår omfanget av. Det påvirker oss på så mange måter. Familier oppløses, barn lider, unge menn ødelegges. Kvinner blir også ødelagt.
Det likestilte samfunnet må knuses, revolusjon er nødvendig. Jeg er nå glad for innvandringen, jeg ønsker mer av det. Mye mer. Til slutt vil alt gå av seg selv, og vi kan skape et nytt samfunn. Norge er kanskje det landet i verden som er aller mest ødelagt av likestillingen mellom kjønnene.
Innvandring fra midtøsten er ikke naivt, det er redningen. Jeg er hvit og norsk, og en slik innrømmelse sitter langt inne. Men jeg tror det er en mening med alt dette, det er ikke tilfeldig. Vi trenger hjelp, vi har malt oss inn i et hjørne som vi ikke kan komme oss ut av på noen annen måte. Menn med mitt perspektiv skjønner hva jeg mener, kanskje en og annen klok kvinne også.
Jeg ønsker ikke å se kvinner i burka, jeg ønsker ikke at kvinner skal steines for utroskap. Jeg ønsker ikke at nordmenn skal kunne kaste syre i ansiktet på kvinner uten straff. Men noe må gjøres. Det er så mye som går i gal retning for tiden, jeg ønsker ikke et slikt samfunn som vi lever i nå. Jeg snakker om forandringer som ikke kan stoppes, og det takker jeg Gud for. Verden utvikler seg forhåpentligvis til det bedre, selv om jeg ikke får ta del i alt dette er jeg takknemlig for det som skjer. Jeg ønsker en bedre fremtid for alle.
Ingenting er tilfeldig, ting skjer av en årsak. Gatekampene er en gave, ikke et problem.