Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Endelig!

NYTT TEMA
rufa
rufaInnlegg: 1815
03.10.09 13:49

Endelig ser det ut som om overgripere fjernes og ikke offeret, slik 3 gutter blir fjernet fra  en 10 åring de voldtok! Alt for ofte synes det være offeret sm må bære byrdene!

Smaukjærring
SmaukjærringInnlegg: 15490
03.10.09 18:20

Feil forum. Bør flyttes til politikk eller aktuelt.

MrEagle
MrEagleInnlegg: 893
05.10.09 11:03
Smaukjærring: Feil forum. Bør flyttes til politikk eller aktuelt.

Særst...eh..likestillingsforumet blir lett en (u)vane, vet du. Selv skulle jeg vel eg. ha holdt meg helt unna da jeg vet at "the show must go on" og samfunnsutviklingen sin skjeve gang med masse teoretisk vissvass.

Menneskeheten lærer bare av skade. Og knapt nok det, får jeg føye til.

(Innlegget ble redigert 05.10.09 11:04)

EnMann
EnMannInnlegg: 11730
05.10.09 11:35
Smaukjærring: Feil forum. Bør flyttes til politikk eller aktuelt.

enig Smaukjærring

tiden er overmoden for endelig å avkjønne alle disse dystre voldstrådene - bruk politikk eller aktuelt eller be vgd starte eget forum for vold for alle de som aldri blir lei av å diskutere hvem som denger hvem mest og hardest - så kan vi heller fokusere på likestilling eller mangel på samme her...

...på likestillingsforumet...   :)

(Innlegget ble redigert 05.10.09 11:38)

Smaukjærring
05.10.09 15:32
EnMann: enig Smaukjærring tiden er overmoden for endelig å avkjønne alle disse dystre voldstrådene - bruk politikk eller aktuelt eller be vgd starte eget forum for vold for alle de som aldri blir lei av å diskutere hvem som denger hvem mest og hardest - så kan vi heller fokusere på likestilling eller mangel på samme her... ...på likestillingsforumet...   :)

Ja, enig. Denging burde hatt et eget forum ettersom trådene ser ut til å skalerer i antall..... 

;-)

Anouk
AnoukInnlegg: 5092
05.10.09 17:26
Smaukjærring: Ja, enig. Denging burde hatt et eget forum ettersom trådene ser ut til å skalerer i antall.....  ;-)

Hvis de ikke gir seg kan vi jo...

denge dem?

(c:)

Smaukjærring
05.10.09 17:30
Anouk: Hvis de ikke gir seg kan vi jo... denge dem? (c:)

Jeg er nok litt for spinkel til det, men verbal denging i forumene kan jeg bistå med ;-)

Anouk
05.10.09 17:32
Smaukjærring: Jeg er nok litt for spinkel til det, men verbal denging i forumene kan jeg bistå med ;-)

Virituell bank :)

Smaukjærring
05.10.09 17:34
Anouk: Virituell bank :)

ja !   *ler* 

Kanskje vi skal begynne å bruke web-kamera også, så kan vi rekke tunge til de vi er uenige med?

Anouk
05.10.09 23:01
Smaukjærring: ja !   *ler*  Kanskje vi skal begynne å bruke web-kamera også, så kan vi rekke tunge til de vi er uenige med?  

Hadde vært gøy, men tror ikke jeg tør...

:)

Smaukjærring
05.10.09 23:04
Anouk: Hadde vært gøy, men tror ikke jeg tør... :)

Måtte hatt maske på i så fall   *ler*

GARDSDATTRA
GARDSDATTRAInnlegg: 57252
05.10.09 23:06
Anouk: Hvis de ikke gir seg kan vi jo... denge dem? (c:)

Kan vi vel ikke. Da skjer det bare at Rufa starter enda flere tråder om oss voldelige kvins. Og får resten av kostebinderiet med seg.

Anouk
05.10.09 23:24
GARDSDATTRA: Kan vi vel ikke. Da skjer det bare at Rufa starter enda flere tråder om oss voldelige kvins. Og får resten av kostebinderiet med seg.

Tror ikke det utgjør noen forskjell...

Men vi gir ham jo rett da, best å oppføre seg....

Nå skal jeg finne sengen, ha en riktig god natt GD :)

GARDSDATTRA
GARDSDATTRAInnlegg: 57252
06.10.09 00:38
Anouk: Tror ikke det utgjør noen forskjell... Men vi gir ham jo rett da, best å oppføre seg.... Nå skal jeg finne sengen, ha en riktig god natt GD :)

Oj san, flink pike du og legger deg tidlig. Jeg måtte ha med meg Derrick først. Og så måtte jeg se hva som skjer her....

Men nattinatta likevel.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg