Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Feminister er skyldige i voldtekter

NYTT TEMA
Dmmannversjon2
Dmmannversjon2Innlegg: 8326
11.03.10 14:12

-Voldtektene en konsekvens av sexkjøploven

Kriminolog Astrid Renland i interesseorganisasjonen for prostituerte (PION) sier til VG Nett at overfallene er eksempler på mulige konsekvenser av den nye sexkjøpsloven:

- Utenlandske kvinner som selger sex fra leiligheter og hotell, har blitt en enda mer isolert og sårbar gruppe, sier Renland.

(Innlegget ble redigert 11.03.10 14:12)

flourhouse
flourhouseInnlegg: 36503
11.03.10 14:59
Dmmannversjon2: -Voldtektene en konsekvens av sexkjøploven Kriminolog Astrid Renland i interesseorganisasjonen for prostituerte (PION) sier til VG Nett at overfallene er eksempler på mulige konsekvenser av den nye sexkjøpsloven: - Utenlandske kvinner som selger sex fra leiligheter og hotell, har blitt en enda mer isolert og sårbar gruppe, sier Renland.

Det er vel strengt tatt voldtektsforbryterne som er skyld i voldtektene.

Bene
BeneInnlegg: 13431
11.03.10 15:10
Dmmannversjon2: Kriminolog Astrid Renland i interesseorganisasjonen for prostituerte (PION) sier til VG Nett at overfallene er eksempler på mulige konsekvenser av den nye sexkjøpsloven:

Ja, klabert. For prostituerte blei aldri valdtekne før den nye lova. 

Psykoanalytiker
PsykoanalytikerInnlegg: 153
11.03.10 15:44

Da får vi oppfordre prostituerte og kvinner på vei hjem fra byen om å passe seg for feminister.

Gideg
GidegInnlegg: 35655
11.03.10 16:00
Dmmannversjon2: -Voldtektene en konsekvens av sexkjøploven Kriminolog Astrid Renland i interesseorganisasjonen for prostituerte (PION) sier til VG Nett at overfallene er eksempler på mulige konsekvenser av den nye sexkjøpsloven: - Utenlandske kvinner som selger sex fra leiligheter og hotell, har blitt en enda mer isolert og sårbar gruppe, sier Renland.

Du framstiller menn som dyr.

Enten må dere få kjøpe sex ellers så voldtar dere hvem som helst ?

KrisKeiser
KrisKeiserInnlegg: 49
11.03.10 17:11

Skikkelig lovlig regulerte bordeller hadde vært noe!

Antiraddis
AntiraddisInnlegg: 4248
11.03.10 17:25

Gideg...enten så må dere gi oss sex når vi går gå byen eller la oss få kjøpe sex, eller risikere å bli voldtatt. ; D

Neida, men jeg tror ingen menn tar til takke med høyrehånda i lengden. Noen mener at sex er en menneskerett vettu.

Gideg
11.03.10 17:29
Antiraddis: Gideg...enten så må dere gi oss sex når vi går gå byen eller la oss få kjøpe sex, eller risikere å bli voldtatt. ; D Neida, men jeg tror ingen menn tar til takke med høyrehånda i lengden. Noen mener at sex er en menneskerett vettu.

(Innlegget ble redigert 11.03.10 17:30)

fryatt
fryattInnlegg: 4393
11.03.10 17:31
Antiraddis: Gideg...enten så må dere gi oss sex når vi går gå byen eller la oss få kjøpe sex, eller risikere å bli voldtatt. ; D Neida, men jeg tror ingen menn tar til takke med høyrehånda i lengden. Noen mener at sex er en menneskerett vettu.

Utrolig teit å si. Sex er ikke en menneskerett, og kommer aldri til å bli det. Sex er ikke noe man må ha. Så patetisk.

Dmmannversjon2
Dmmannversjon2Innlegg: 8326
11.03.10 17:35
Gideg: Du framstiller menn som dyr. Enten må dere få kjøpe sex ellers så voldtar dere hvem som helst ?

Jeg har, i likhet med de aller, aller fleste andre menn, ikke voldtatt noen, så innlegget ditt er feiladressert.

KrisKeiser
11.03.10 17:35

Er ikke en menneskerett, men et viktig grunnleggende behov som ikke skal undervurderes. En mann som får den sexen han behøver er så utrolig mye mer velfungerende.  

Antiraddis
11.03.10 17:39

Fryatt...la det være klart at jeg ikke forsvarer voldtekt!!

Men, det er lett å avfeie menn som sliter med å få fysisk kontakt som noe perverst når alt man trenger å gjøre selv er å gå inn på et utested og kjøpe seg en drink så går resten av seg selv. For mange menn er virkeligheten en ganske annen. En STOR fordel for dere kvinner.

KrisKeiser
11.03.10 17:39

Men lovlige bordeller hadde bidratt til at man ikke hadde hatt det jaget etter kvinnfolk støtt og stadig. Tenk hvis man hadde droppet en natt på byen og heller kjøpt seg et ligg lovlig. Man hadde ikke brukt så mye mer spenn egentlig og i tilegg fått possiguarantee!

KrisKeiser
11.03.10 17:44
Antiraddis: Men, det er lett å avfeie menn som sliter med å få fysisk kontakt som noe perverst når alt man trenger å gjøre selv er å gå inn på et utested og kjøpe seg en drink så går resten av seg selv. For mange menn er virkeligheten en ganske annen. En STOR fordel for dere kvinner.

Jepp!

KrisKeiser
11.03.10 17:51

En morsom ting er at jenter som er utseendemessig uheldige, er like desperate på sex som enhver gutt!

fryatt
fryattInnlegg: 4393
11.03.10 18:04
KrisKeiser: En mann som får den sexen han behøver er så utrolig mye mer velfungerende.  

Det stiller jeg meg tvilende til. Har andre erfaringer. Sex har ingen ting med livskvalitet å gjøre.

Anouk
AnoukInnlegg: 5092
11.03.10 18:09

Så i stedet for å risikere en bot for å kjøpe sex,

risikerer man fengsel ved å begå voldtekt?

Lurt....

Veldig lurt....

Hva med å legge ansvaret for voldtektene på forbryteren/e?

Crext
CrextInnlegg: 580
11.03.10 18:24
fryatt: Utrolig teit å si. Sex er ikke en menneskerett, og kommer aldri til å bli det. Sex er ikke noe man må ha. Så patetisk.

Er det ikke en rett i Danmark? Sist gang jeg hørte noe om dette var det fortsatt statsstøtte i form av lønn til bordellene for at dem skulle ta seg av dem tilbakestående og handikappede som ikke kunne fikse dette selv.

Og de påkjenningene av totalt fravær av sex er blitt spekulert i lenge. Det er fortsatt et hett forskningsfelt, hvor mange hypoteser på bakgrunn av enkelte resultater kan tyde på at det er en rekke sykdommer som kan linkes til mangel på sex, deriblant depresjoner, stressammenbrudd, lettere anfall av raseri, psykoser i form for mistenksomhet (Personen tror alle menn/kvinner hater/misliker vedkommende.), osv. Listen er lang, og det vil nok gå lenge før vi får noe endelig svar om dette kan ha en sammenheng.

EnMann
EnMannInnlegg: 11729
11.03.10 18:25
fryatt: Sex er ikke en menneskerett

nei, nei fryatt

sex er jo ikke en menneskerett...

...men burde selvsagt være det - eller iallefall en Mannerett. Kvinner forstår selvsagt ikke dette fordi sex i alt praktisk liv alt er en soleklar Kvinnerett. Alt dere trenger å mumle frem på slutten av en kosetur på byen er et "javel da masekopp" så er ONSdagen i box...

Jeg venter på ingen måte at kvinner skal forstå hvorfor Mannen også burde ha statsstøttet rett til å dekke sine basale behov - empati er jo ikke kvinnens sterke side når det kommer til stykke - men kan jo forsøke å vise til rabalderet som ville oppstå hvis vi plutselig skulle nekte damene sine nesten ukentlige avnyting av SPA, rødvin, sladder og unødvendige...

...fastlegebesøk...   :)

Gideg
11.03.10 18:29
Crext: Er det ikke en rett i Danmark? Sist gang jeg hørte noe om dette var det fortsatt statsstøtte i form av lønn til bordellene for at dem skulle ta seg av dem tilbakestående og handikappede som ikke kunne fikse dette selv. Og de påkjenningene av totalt fravær av sex er blitt spekulert i lenge. Det er fortsatt et hett forskningsfelt, hvor mange hypoteser på bakgrunn av enkelte resultater kan tyde på at det er en rekke sykdommer som kan linkes til mangel på sex, deriblant depresjoner, stressammenbrudd, lettere anfall av raseri, psykoser i form for mistenksomhet (Personen tror alle menn/kvinner hater/misliker vedkommende.), osv. Listen er lang, og det vil nok gå lenge før vi får noe endelig svar om dette kan ha en sammenheng.

Sex er ingen menneskerett.

Mulig noen kan føle seg frustrert over sexmangel man da må vedkommende gjøre noe med seg selv, feks gjøre seg mer attraktiv for det annet kjønn. Man kan ikke forlange at noen skal stille kroppen sin til disposisjon for de uattraktive.

Gideg
11.03.10 18:31
Dmmannversjon2: Jeg har, i likhet med de aller, aller fleste andre menn, ikke voldtatt noen, så innlegget ditt er feiladressert.

Det er ikke feiladdresert.

Det var du som kom med påstanden om at forbud mot sexkjøp resulterer i voldtekt.

Antiraddis
11.03.10 18:32

Anouk...ansvaret for voldtekter bør absolutt falle på den/de som voldtar. Man kan legalisere prostitusjon og gi voldtektsforbrytere 25000 i bot i tillegg til fengselsstraff og gi pengene til offeret...den samme summen som sexkjøpere må betale idag. DET er perverst det.

KrisKeiser
11.03.10 18:34
fryatt: Det stiller jeg meg tvilende til. Har andre erfaringer. Sex har ingen ting med livskvalitet å gjøre.

Høres ikke ut som du er noen gutt ihvertfall. For dem som har sexdrift, så har det fckings mye med livskvalitet å gjøre!

EnMann
11.03.10 18:35
Gideg: frustrert over sexmangel man da må vedkommende gjøre noe med seg selv

aaah Gideg

det evige kravet til Menn...

Her er landet fylt med sexfrustrerte Menn som må ofre liv og helse - og fryktelig mye tid - på sjekkern, samtidig som vi oversvømmes av yppig villighet som mer enn gjerne selger litt godhet til en slunken pung...

Og hva gjør FeministGygrene - jo de konstruerer forbud og gapestokk de ondskapsfulle. De danner Manngard - eller KvinneGard - og jager vellystingene til skogs med høygaffel.

Jeg har sagt det til dere før: Dere må da ikke forsøke å reparere ting...

...som ikke er ødelagt...   :)

(Innlegget ble redigert 11.03.10 18:38)

Gideg
11.03.10 18:37
EnMann: aaah Gideg det evige kravet til Menn...

Ja er det ikke forferdelig at man stiller krav til menn, fydda :/

KrisKeiser
11.03.10 18:42

Tenk hvor mange kvinner som hadde slippet å bli sjekket opp av innpåslitne stygge menn hvis det fantes lovlige bordeller da!

Gideg
11.03.10 18:43
KrisKeiser: Tenk hvor mange kvinner som hadde slippet å bli sjekket opp av innpåslitne stygge menn hvis det fantes lovlige bordeller da!

Prostitusjon er kvinneforrakt av verste sort.

Antiraddis
11.03.10 18:44

Gideg...å bli en annen person enn man i utgangspunktet er, mer utadvendt, kulere, kjekkere...whatever...det er svært vanskelig. Jeg tror nok at menn allerede har prøvd det også...etter nok avvisninger på damefronten.

Dessuten så er ikke alle menn som blir avvist uattraktive, men maktfordelingen på kjøttmarkedet er så til de grader skjeivfordelt, at de fleste damer kan koste på seg å være kvavstore, dvs ha seg med en som egentlig er for kjekk for dem.

EnMann
11.03.10 18:44
Gideg: Prostitusjon er kvinneforrakt av verste sort.

jo, jo Gideg

kan så være det. Men dette er det jo nesten bare jenter som bedriver - og det er jo derfor ikke engang...

...forbudt...  :)

(Innlegget ble redigert 11.03.10 18:45)

KrisKeiser
11.03.10 18:45

Nailed it!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg