Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tone Damli liker å titte på nudister.

NYTT TEMA
goggen41
goggen41Innlegg: 1094
01.07.11 15:58

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10096171

Det er liksom litt morsomt og crazy når en jente/dame sier dette, hva tror dere reaksjonen hadde vært om hvilken som helst kjendis mann gikk og kringkastet det samme synet?

Battalje
BattaljeInnlegg: 4223
01.07.11 18:13

Makan til grisedame.

morbidsaint
morbidsaintInnlegg: 32199
01.07.11 18:15
goggen41: hva tror dere reaksjonen hadde vært om hvilken som helst kjendis mann gikk og kringkastet det samme synet

Da hadde han blitt kalt for gris. Men, jeg ser liksom ikke problemet. Alle de som da ville kalt han gris, er personer som selv ville tittet på et par flotte pupper, eller evt kuk. Hyklere på nivå med Trond Griske.

(Innlegget ble redigert 01.07.11 18:16)

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 47662
02.07.11 13:57

Det er nå en gang forskjell mellom menn og kvinner, og det er forskjell på nakenhet og seksualitet mellom kjønnene.

Det er bare enkelte ytterliggående feminister og kjønnforskere som ikke har forstått dette.

Alle menn liker å se på nakne damer, det er bare deres frihet, åpenhet og påtatte dannelse som gjør i hvilken grad de tør innrømme det.

Når det gjelder kvinner det enda mer tabubelagt, og i noen grad tenner også kvinner mindre visuelt og generelt tenner de mindre på samme instinktive måte.

Derfor er det litt artig når Tone sier det, mens det ville være bare overdreven ærlighet om en mann sa det samme.

Markmus
MarkmusInnlegg: 54980
03.07.11 00:59

Da vet jeg i alle fall hva jeg gjør om jeg støtet på Tone på gaten: drar frem snabben.

samsung22
samsung22Innlegg: 18593
03.07.11 01:02
Markmus: Da vet jeg i alle fall hva jeg gjør om jeg støtet på Tone på gaten: drar frem snabben.

Dette vil nok bli en trend som gjør at Tone ikke kan bevege seg offentlig blant menn..

Markmus
MarkmusInnlegg: 54980
03.07.11 01:20
samsung22: Dette vil nok bli en trend som gjør at Tone ikke kan bevege seg offentlig blant menn..

Evt. kommer hun ikke til å gjøre annet enn å vandre gatelangs ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen