Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Girls just want to have fun.

NYTT TEMA
FjodorDVD
FjodorDVDInnlegg: 763
27.04.18 13:29

Alle på min alder husker denne slageren med Cindy. Mange kan skrive under på at slik er det.

I want money, power and glory synger Lana del Rey med overbevisende intensitet før neste spor på LPen med tittelen "I fucked my way to the top" med ironisk dobbeltmoral forteller deg noe viktig.

Kvinner har en egen vilje. Kvinner vil altså noe. Noter deg det først som sist.

I kombinasjon med frihet og myndighet åpner mange muligheter seg. I en umyndig alder av 16 år kan en blow-job være inngangsbilletten til å få rulle med russebussen til noen kule russegutter på 18. Det er vel fun.

Etter å fått fun i bytte med en blow-job er veien videre til money, power and glory og helt til topps egentlig åpen. Men det gjelder selvsagt å være smart også og ikke trå feil.

I dagens #metoo-sfære er det helt glemt at også kvinner har en vilje. 

Hvorfor spurte ingen "Hva fa** gjorde du egentlig på hotellrommet til den gamle styrtrike grisen?"

Hvorfor spør ingen den prostituerte "Er du et fritt og myndig menneske som velger selv ditt levesett?" Noen burde spurt Tanja Ramm om akkurat det. Var du et fritt og myndig menneske da du prostituerte deg? I alt det ekle hun fortalte ble det glemt. Men hun var det. Fri og myndig.

Det er nærliggende å tenke at kvinner ikke kan ta ansvar selv. Kan de ikke ta ansvar selv fører det også til tap av myndighet. Og kanskje må en mann i familien  være verge. Eller kvinner tildeles en offentlig utnevnt verge eller anstand som griper inn når russeguttene står der med ereksjon og en plastpose øl i venstrehånda mens høyrehånda griper tak i håret til ei jente på 16 som står på kne og suger ham.

GARDSDATTRA
GARDSDATTRAInnlegg: 57692
28.04.18 15:47
FjodorDVD: Det er nærliggende å tenke at kvinner ikke kan ta ansvar selv. Kan de ikke ta ansvar selv fører det også til tap av myndighet. Og kanskje må en mann i familien være verge. Eller kvinner tildeles en offentlig utnevnt verge

Så lenge du har såpass store problemer med å integrere deg i Norge, så foreslår jeg at du flytter tilbake til Saudi Arabia.

FjodorDVD
29.04.18 03:11
GARDSDATTRA: Så lenge du har såpass store problemer med å integrere deg i Norge, så foreslår jeg at du flytter tilbake til Saudi Arabia.

Du mistolker ironien min og det kan du gi fortjent kritikk for. Det jeg er trist for og frykter er at vårt frie liberale Norge gruses av religiøs fanatisme, feministisk ekstremisme og juridisk visvas.

Den som gjør seg til et krek blir knust sier Kant. Feminismen er nå i ledetog med religiøse fanatitikere og har skapt kvinnebildet om til det evige viljeløse offeret. Den kjønnsforståelsen er feil og feminismen er ikke tjent med den heller. 

joplina
joplinaInnlegg: 61309
29.04.18 09:15
FjodorDVD: Det jeg er trist for og frykter er at vårt frie liberale Norge gruses av religiøs fanatisme, feministisk ekstremisme og juridisk visvas.

Vårt "frie liberale Norge" er et sekulært demokrati.

Kirke og stat har skilt lag for flere år siden, og likestillingsloven ble implementert i 1978...det er 40 år siden.

Velkommen etter.

GARDSDATTRA
29.04.18 21:04
FjodorDVD: Du mistolker ironien min og det kan du gi fortjent kritikk for. Det jeg er trist for og frykter er at vårt frie liberale Norge gruses av religiøs fanatisme, feministisk ekstremisme og juridisk visvas.
Den som gjør seg til et krek blir knust sier Kant. Feminismen er nå i ledetog med religiøse fanatitikere og har skapt kvinnebildet om til det evige viljeløse offeret. Den kjønnsforståelsen er feil og feminismen er ikke tjent med den heller.

Er dette innlegget også ironi, for du kan ikke på ramme alvor mene noe av dette våset.

FjodorDVD
30.04.18 14:42
joplina: 40 år siden.

Mye har skjedd på 40 år. 

Du er åpenbart en fri, myndig, selvstendig og stolt kvinne. Du merker ingenting i tiden som truer de rettighetene og pliktene det innebærer?

Ingen tegn til en feministisk religiøs dobbeltmoralsk politistat som vil overvåke og kontrollere deg igjen og ta fra deg grunnrettighetene feminismen kjempet for?

FjodorDVD
30.04.18 14:56
GARDSDATTRA: Er dette innlegget også ironi, for du kan ikke på ramme alvor mene noe av dette våset.

Nå krenker du meg, latterliggjør meg og snart er voldtekten fullbyrdet. 

Det er ironi, men gi meg noe jeg kan gå videre med så får du svar.

GARDSDATTRA
30.04.18 22:37
FjodorDVD: Det er ironi, men gi meg noe jeg kan gå videre med så får du svar.

Tror ikke det, jeg mater ikke troll.

FjodorDVD
02.05.18 20:16
GARDSDATTRA: Tror ikke det, jeg mater ikke troll.

Gårdsdattra, hvordan du greide å få slettet mitt svar til deg er for meg en gåte. Men jeg forstår en hjelpesløshet i det.

Det du fikk sletter er følgende:

Helt uten ironi forklarer jeg deg at kvinner også har en vilje, motiver og en hensikt med sine gjerninger.

Utøves denne retten i kraft av å være myndig medfører det et ansvar. Aksepteres det ikke at ansvar følger med, infantiliserer og umyndiggjør kvinnen seg selv, godt hjulpet av feminisme og religiøse krefter.

Det er en utvikling jeg misliker sterkt, endatil som mann. 

At det provoserer deg til å påkalle moderator skjønner jeg ikke helt.

maxus4
maxus4Innlegg: 3778
29.05.18 00:20

Det gode singelliv for kvinner:
https://www.youtube.com/watch?v=IhdDJQKZ4UI

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg