Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Harald Eias Hjernevask omfavnes av Fascister

NYTT TEMA
OldNick
OldNickInnlegg: 2773
05.05.19 23:20

Til ovverraskelse for... ingen, så viser det seg at Eias angrep på kvinner og likestilling blir flittig omfavnet og brukt av Fascister, både som bevis for deres argumenter, og som redskap for å konkret angripe kvinners politiske rettigheter og frihet.

Dette var også det *eneste mulige utfallet* av å produsere slikt menneskefiendtlig, bio-essensialistisk møl.

“Forskning” som fremmer ideer om at mennesker er grunnleggende ulike; vil *alltid* tas i bruk av hatefulle og tyranniske krefter som ønsker at mennesker skal behandles ulikt av samfunnet, tildeles ulike retter, og tvinges inn i ulike roller.

Eias kommentar om at han “synes det er ille” er i så måte *idiotisk*. Mannen har intelligens nok til å knytte skolissene sine; konsekvensene søppelet hans ville ha, og hvem som ville omfavne det - må ha vært åpenbart fra første stund.

Fremmer en bio-essensialistiske ideer - er en ansvarlig for hva dette resulterer i.

Han kan nå stille seg i rekken med Evola, Goebbels, og andre tenkere og propagandamakere som har løpt reaksjonære ekstremisters ærend.

Prlx
PrlxInnlegg: 689
11.06.19 23:13
OldNick: Eias angrep på kvinner

Eia har så visst ikke angrepet noen kvinner. Og seriøst, holder dere feminister fortsatt på å sutrer over dette programmet. Disse kjønnsforskerne ble jo dokumentert å være styrt av ideologi og ingenting annet. Forskningen deres er verdiløs og det burde du snart ta inn over deg, såpass lenge etter.

MagneR
MagneRInnlegg: 1038
12.06.19 22:32
Prlx: Eia har så visst ikke angrepet noen kvinner. Og seriøst, holder dere feminister fortsatt på å sutrer over dette programmet. Disse kjønnsforskerne ble jo dokumentert å være styrt av ideologi og ingenting annet. Forskningen deres er verdiløs og det burde du snart ta inn over deg, såpass lenge etter.

At du gidder....

MagneR
12.06.19 22:33
MagneR: At du gidder....

At jeg gidder...

Gloriana
GlorianaInnlegg: 4295
12.06.19 22:34

Haha, angrep? Jeg vil si at han hyller, hvorfor skal forskjellene utviskes? Hjernevask var en super programserie. 

Prlx
12.06.19 22:34
MagneR: At jeg gidder...

At du gidder ...

Prlx
12.06.19 22:35
Gloriana: Haha, angrep? Jeg vil si at han hyller, hvorfor skal forskjellene utviskes? Hjernevask var en super programserie.

Som ekstrem-feminist, så hater du også dette programmet. Det er jeg helt overbevist om. 

Gloriana
12.06.19 23:06

@Prix

Klarer du ikke lese? 

MagneR
12.06.19 23:19
Gloriana: Klarer du ikke lese?

Adekvat spørsmål. Les igjen, Prisk!

Prlx
13.06.19 17:12
Gloriana: Klarer du ikke lese?

Jo, men jeg har null tro på at ikke du er en ekstremfeminist.

Gloriana
13.06.19 19:04

@Prix 

Helt utrolig etter dine 80 innlegg :) Du er helt på jordet. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg