Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

HHHHJJJJJEEELLLPPPP!!!!!!!!

NYTT TEMA
babyspice
babyspiceInnlegg: 1
22.10.99 13:28

Trenger desperat stoff om kvinner og likestilling i de siste 100 åra!!!!!!
Alt av interesse!!!!

På forhånd takk!!!!!!!

(Innlegget ble redigert 08.11.12 16:51)

yeboa
yeboaInnlegg: 22
24.10.99 20:48
Kvinner i tredve åra er brunstige stort sett hele året. Mere trenger ikke jeg å vite.Når det gjelder likestilling så må jeg si det at, så lenge dama vasker hus, gjør som hun får beskjed om i senga og ser etter resultatet av senge hyggen, ja da skal ikke jeg klage på likestillinga.
Arvid78
Arvid78Innlegg: 383
10.11.12 09:08

Om du ønsker hjelp til en skoleoppgave om kvinner og likestilling så er ikke dette stedet for å spørre om hjelp

Her drukner hver eneste debatt i mannehat og kvinnehat, de toskene som skriver på dette forumet fortjener hverandre, større skinnhellige idioter skal du lete lenge etter

Om du trenger informasjon så ville jeg gått til det gode gamle biblioteket og spurt bibliotekaren

(Innlegget ble redigert 10.11.12 09:08)

Spinsind
SpinsindInnlegg: 10054
10.11.12 09:10
babyspice: På forhånd takk!!!!!!!

Vi er ikke din leksehjelp, dette er et diskusjonsforum!

Bare å google i vei!

Dvele
DveleInnlegg: 2404
10.11.12 10:12
Arvid78: Her drukner hver eneste debatt i mannehat og kvinnehat, de toskene som skriver på dette forumet fortjener hverandre, større skinnhellige idioter skal du lete lenge etter

Dette gjelder da naturligvis alle andre enn deg da?

Ta deg selv et tak i ræva din selvforherligende tosk!

Alternativt kan du jo bare la være med å delta i diskusjonene her inne, hvis du synes vi andre kun er noen skinnhellige idioter.

Tulling!

JegErSjokkert
JegErSjokkertInnlegg: 210
10.11.12 10:17
Arvid78: Om du ønsker hjelp til en skoleoppgave om kvinner og likestilling så er ikke dette stedet for å spørre om hjelp

Får håpe hun har klart å gjøre oppgaven på de tretten årene som er gått siden hun startet tråden :)

joplina
joplinaInnlegg: 61191
10.11.12 10:31
JegErSjokkert: Får håpe hun har klart å gjøre oppgaven på de tretten årene som er gått siden hun startet tråden :)

hehehe

Arvid78
10.11.12 10:35
JegErSjokkert: Får håpe hun har klart å gjøre oppgaven på de tretten årene som er gått siden hun startet tråden :)

Vel da er det en glitch i VGD for denne saken sto øverst på lista i dagmorges

Arvid78
10.11.12 10:37
Dvele: Dette gjelder da naturligvis alle andre enn deg da? Ta deg selv et tak i ræva din selvforherligende tosk! Alternativt kan du jo bare la være med å delta i diskusjonene her inne, hvis du synes vi andre kun er noen skinnhellige idioter. Tulling!

Dette er jo det jeg snakker om, dette er tonen i VGD, og derfor ingen vits i å diskutere noe som helst her

Ja dere fortjener hverandre bare synd dere har ødelagt et forum

Arvid78
10.11.12 10:38
Arvid78: Vel da er det en glitch i VGD for denne saken sto øverst på lista i dagmorges

Jeg ser det, tråden ble redigert den 8 november i år

JegErSjokkert
JegErSjokkertInnlegg: 210
10.11.12 10:39
Arvid78: Vel da er det en glitch i VGD for denne saken sto øverst på lista i dagmorges

Ser nå at startinnlegget ble redigert for 2 dager siden. Hvordan er det mulig, etter 13 år?

Dvele
10.11.12 10:43
Arvid78: Dette er jo det jeg snakker om, dette er tonen i VGD, og derfor ingen vits i å diskutere noe som helst her Ja dere fortjener hverandre bare synd dere har ødelagt et forum

Det er jo litt ironisk da, at det er du selv som fikk meg til benytte slike kraftuttrykk for første gang..

Vi fortjener deg også tror jeg.

EnMann
EnMannInnlegg: 11730
11.11.12 10:33
Arvid78: Om du trenger informasjon så ville jeg gått til det gode gamle biblioteket og spurt bibliotekaren

ja - eller aller helst Biblotekjærringa Arvid...  :)

Zpiff
ZpiffInnlegg: 19228
12.11.12 14:01
JegErSjokkert: Ser nå at startinnlegget ble redigert for 2 dager siden. Hvordan er det mulig, etter 13 år?

En VGD-mod som har fått purring på levering av leksen/oppgaven angående kvinner og likestilling, og vil derfor ha mer utdypende svar, og har "redigert" for å fornye tråden. 

Det er jo ikke alltid ting og tang går så raskt innad skoleverket, som andre steder... :P

antifeminist
antifeministInnlegg: 2034
16.11.12 21:31
Dvele: Dette gjelder da naturligvis alle andre enn deg da?
Ta deg selv et tak i ræva din selvforherligende tosk!
Alternativt kan du jo bare la være med å delta i diskusjonene her inne, hvis du synes vi andre kun er noen skinnhellige idioter.
Tulling!

Ojojojoj

Hvor kommer denne kranglingen fra?

Nå kan dere tenke dere feministene koser seg, når mennene ikke engang klarer å holde fred seg imellom.

Skamme dere

Rett sinnet dit det hører hjemme!

Dmmannversjon2
Dmmannversjon2Innlegg: 8326
16.11.12 21:46
antifeminist: Ojojojoj Hvor kommer denne kranglingen fra? Nå kan dere tenke dere feministene koser seg, når mennene ikke engang klarer å holde fred seg imellom. Skamme dere Rett sinnet dit det hører hjemme!

Er det noe jeg er lei av, så er det slike "debatten om debatten".

"Alle" virker å være enige om at massiv kvotering er uheldig, at barnefordelingssystemet har store mangler etc., men med en gang noen faktisk involverer seg i slike spørsmål, så blir man beskyldt for å være ekstrem.

Dvele
16.11.12 21:59
antifeminist: Ojojojoj Hvor kommer denne kranglingen fra? Nå kan dere tenke dere feministene koser seg, når mennene ikke engang klarer å holde fred seg imellom. Skamme dere Rett sinnet dit det hører hjemme!

Kjenner bare jeg blir ganske varm, når noen setter seg på sin høye hest og kaller meg og andre som diskuterer her inne for tosker og skinnhellige idioter.

Jeg skammer meg overhodet ikke, og det på tross av at jeg før jeg valgte å begynne å skrive her inne, bestemte meg for å la være å komme med motsvar som jeg gjorde til kommentaren ovenfor.

Mitt sinne retter jeg dit det til en hver tid hører hjemme. Jeg låser aldri siktet mot kun ett mål. For målskivene har en tendens til å være bevegelige, og av og til viser det seg å være sympatiske og allrighte folk i skuddlinjen.. For alt jeg vet kan Arvid78 også være det. Men når han kliner til som han gjorde i innlegget jeg refererer til, må han regne med å få svar på tiltale. I hverfall fra meg. Han overlever nok skal du se.

antifeminist
16.11.12 22:10
Dvele: Jeg skammer meg overhodet ikke, og det på tross av at jeg før jeg valgte å begynne å skrive her inne, bestemte meg for å la være å komme med motsvar som jeg gjorde til kommentaren ovenfor.
Mitt sinne retter jeg dit det til en hver tid hører hjemme. Jeg låser aldri siktet mot kun ett mål. For målskivene har en tendens til å være bevegelige, og av og til viser det seg å være sympatiske og allrighte folk i skuddlinjen.

Den var myntet på dere begge

Og jo - dere har all grunn til å skamme dere

Ikke rart "mannskampen" beveger seg på millimeternivå, når de som skal representere den bruker agresjonen på hverandre, istedetfor mot det felles målet.

For ja Dvele - du og Arvid står for det samme.

Og nei - du kan ikke ha "bevegelige mål" hvis du ønsker å gjøre noe med menns situasjon. Da er det å fokusere som gjelder.

Hvis det da er hva du ønsker? Det er noe du får bli enig med deg selv om.

Men å fyre løs på Arvid fordi han kom med et eneste oppgulp, mens mange av de mer feministisk anlagte debattantene her inne kommer opp med så mye verre ting - uten at det klarer å vekke det samme sinnet i deg? Jeg synes det er kuriøst. Det er ihvertfall ikke å rette det dit det hører hjemme.

alva1
alva1Innlegg: 13726
17.11.12 13:07

Det som er kuriøst her, er at en mann ikke kan bli sint på en annen manns utsagn fordi det kommer fra en mann. 

Hadde utsagnet kommet fra et menneske med bryster, så hadde utsagnet fra Dvele vært på sin plass kanskje?

DET er kuriøst! 

Og kjønnskampen fortsetter... 

jotul
jotulInnlegg: 8423
17.11.12 13:32
Spinsind: Vi er ikke din leksehjelp, dette er et diskusjonsforum!

Det kommer an på hva slags sjanger hun har fått i oppgave å skrive. Det er utrolig hva disse skoleungdommene får i lekse nå for tiden.

Dvele
17.11.12 16:26
antifeminist: Den var myntet på dere begge Og jo - dere har all grunn til å skamme dere Ikke rart "mannskampen" beveger seg på millimeternivå, når de som skal representere den bruker agresjonen på hverandre, istedetfor mot det felles målet. For ja Dvele - du og Arvid står for det samme. Og nei - du kan ikke ha "bevegelige mål" hvis du ønsker å gjøre noe med menns situasjon. Da er det å fokusere som gjelder. Hvis det da er hva du ønsker? Det er noe du får bli enig med deg selv om. Men å fyre løs på Arvid fordi han kom med et eneste oppgulp, mens mange av de mer feministisk anlagte debattantene her inne kommer opp med så mye verre ting - uten at det klarer å vekke det samme sinnet i deg? Jeg synes det er kuriøst. Det er ihvertfall ikke å rette det dit det hører hjemme.

Jeg skammer meg fortsatt ikke. Jeg vil i steden sitere Ragarockers når de synger: "tråkk på meg og jeg sparker igjen".

Jeg reagerer på all urett jeg. Også den som måtte gå utover en skarve feminister.

Vel, tosk og skinnhellig idiot, er ikke akkurat hverdagskost for min del i hvertfall. Det kan godt hende jeg reagerer sterkere ovenfor andre mannlige debattanter her inne, enn ovenfor de kvinnelige. Men i så fall føler jeg at jeg har min sti ren. For jeg har flere ganger sagt at jeg ved en tenkt ulykke, nok ville reddet kvinnen først. Og slik tror jeg mange andre menn også har det. (Og som jeg har sagt før; det som irriterer meg med det, er at feministene åpenbart later som om det ikke er slik. Det ville jo være å gi slipp på den verdifulle offerrollen).

Dvele
17.11.12 16:27
alva1: Det som er kuriøst her, er at en mann ikke kan bli sint på en annen manns utsagn fordi det kommer fra en mann.

Og hva i all verden var det jeg ble over Arvid78s utsagn da? Henrykt?

antifeminist
17.11.12 16:43
Dvele: Men i så fall føler jeg at jeg har min sti ren. For jeg har flere ganger sagt at jeg ved en tenkt ulykke, nok ville reddet kvinnen først. Og slik tror jeg mange andre menn også har det.

Vel, denne "refleksen" må overvinnes hvis menn skal kunne bekjempe urettferdighet begått mot sitt eget kjønn. Da snakker jeg ikke om alvorlige ulykker, men politisk ridderlighet.

For det synes som om det er nettopp denne gentlemannsoppførselen feminister vet å utnytte (selv om de - som du sier - nekter for at den eksisterer) ved å stadig gi seg selv nye særrettigheter, som menn aksepterer nettopp fordi de lar kvinnene gå foran.

alva1
17.11.12 16:49

Du misforstår meg, Dvele. 

Dette var myntet på antifeminist utsagn om at du burde skamme deg fordi du ble sint på Arvid sitt utsagn. Dette mener han fordi dere er menn begge to og burde rette aggresjonen der den hører hjemme. Mot feminismen altså. 

Er det ikke litt merkelig at du ikke skal kunne bli sint på et utsagn fra en mann her inne på forumet bare fordi dere er mot feminister ellers? 

(Innlegget ble redigert 17.11.12 16:50)

puma1
puma1Innlegg: 19670
17.11.12 17:02
jotul: Det er utrolig hva disse skoleungdommene får i lekse nå for tiden.

Dette er ikke "nå for tiden", men forrige årtusen.

jotul
17.11.12 23:52
puma1: Dette er ikke "nå for tiden", men forrige årtusen.

å ja, det så jeg ikke før nå.

litt spent på hvordan "Arvid78" har greid å rote fram denne. begynner han med innlegg nr. 1 og jobber seg fremover?

vedkommende som spør, er antagelig allerede en voksen og forhåpentligvis likestilt kvinne.

alva1
18.11.12 01:14

Hei Jotul. :)

Startinnlegget ble rediger den 8/11 i år, så da havnet det øverst på forumet etter flere år og dette så han ikke før etter at han kommenterte det. Det er jo litt merkelig at et innlegg kan redigeres etter så mange år.. :-/

jotul
20.11.12 01:07
alva1: Hei Jotul. :)
Startinnlegget ble rediger den 8/11 i år, så da havnet det øverst på forumet etter flere år og dette så han ikke før etter at han kommenterte det. Det er jo litt merkelig at et innlegg kan redigeres etter så mange år.. :-/

Hjelp, har vi hackere her også nå.

Er litt hacker selv også, men det var da er døv ting å bruke evnene sine på..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg