Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva er det hvite damer ser i svarte menn ?

NYTT TEMA
BlackPower
BlackPowerInnlegg: 319
24.08.03 21:20
Det har jeg alltid lurt på . Bortsett fra en når det er snakk om en moskva-marit og en ung atletisk kjekk svart mann .(dvs han er trenger henne som sugar daddy eller no )
Men det jeg tenker på er forhold der begge ser ok ut .
Hva ser dere i dem ?...de er jo utrolig forskjellige fra hvite menn
Rorscach
RorscachInnlegg: 3889
24.08.03 21:23
De er visst nok bra "rustet".
Pistasjio
PistasjioInnlegg: 885
24.08.03 21:23
spenning kanskje?
Xwolverine
XwolverineInnlegg: 2456
24.08.03 21:25
Eksotiske vil de jo være på lik linje med at nordmenn er eksotiske i afrika og det vil tiltrekke. Dessuten så har vi jo diverse rasistiske myter om at afrikanere har større snurrebasser enn hvite. Mange damer er interesert i en stor og grov snurrebass som de kan kose med.
Dilldall
DilldallInnlegg: 1180
24.08.03 21:28
Kanskje fordi menn drar til utlandet for å finne seg en dame, så finner kvinner seg en utlending som kommer til Norge istedet? ;)
Det KAN jo hende at de har sett forbi hudfargen og oppdaget at det finnes et menneske bak den da...
Xwolverine
XwolverineInnlegg: 2456
24.08.03 21:32
Jeg bryr meg ikke om hudfargen til folk og jeg synes det er andre ting å bruke tid å diskutere. Nå motsier jeg meg selv.
Noen blir tiltrukket av utseendet andre ikke.
BlackPower
24.08.03 21:36
Det er faktisk vitenskapelig bevist ...."snurrebassen"

Nei ærlig talt ..hva ser dere i svarte menn ?? og hvis dere noen gang har datet en eller giftet dere med en ..gruet dere dere til å presentere familien for han .
jeg mener .vise han frem
Kr0pp
Kr0ppInnlegg: 823
24.08.03 21:52
Trenger du å få økt selvtillit gjennom gode ord fra oss blackpower?
BlackPower
24.08.03 21:54
Jeg dater ikke hvite desverre . selv om dere også ser bra ut . Men foretrekker thai og latina og egne .
Dette er noe jeg og andre svarte menn har lenge lurt på bare . Så svar a heh .
En slags undersøkelse vet du . ikke for å få økt selvtillit
harmony
harmonyInnlegg: 13573
24.08.03 21:55
BlackPower skrev:
"Det har jeg alltid lurt på."

Då kan ikkje du vere heilt god.
BlackPower
24.08.03 22:13
Ok hehe ikke alltid lurt på ..overdrivelse for å få svar . Men svar a jenter .
Hva ser dere i svarte menn ? positivt og negativt .
Kr0pp
Kr0ppInnlegg: 823
24.08.03 22:18
Stikk på et annet forum å spør. Her er det så mange gutter. Gå på dagbladets sine forum
ertaberta
ertabertaInnlegg: 333
25.08.03 02:35
BlackPower skrev:
"Det er faktisk vitenskapelig bevist ...."snurrebassen"

Det finnes flere svarte menn med "abnormalt store peniser", men gjennomsnittsstørelsen for svarte og hvite er nær identisk. Asiater, eskimoer og indianere sliter derimot.
ertaberta
25.08.03 02:36
BlackPower skrev:
"Jeg dater ikke hvite desverre . selv om dere også ser bra ut . Men foretrekker thai og latina og egne ."

Din jævla rasist!!!
phb
phbInnlegg: 8501
25.08.03 02:40
Han vil sikkert bare ikke ha en dame som ser ut som en sekstiåring når hun er førti.

;)
Segal
SegalInnlegg: 2393
25.08.03 13:37
Mørke menn ser ganske maskuline ut, da. Og kanskje litt "mystisk"?
humpmyleg
humpmylegInnlegg: 1768
25.08.03 13:54
De helt svarte syntes jeg ikke er spesielt tiltrekkende. Det blir liksom FOR stor forskjell, men de gyldne derimot kan jo være fantastisk flotte. Mye flottere enn blonde (les rosa) menn. Det er også spennede fordi de kommer fra sol og sommerland der kulturen er mye mer utadvendt, og der guttene er mestere i å flørte. Norske menn kan ikke flørte.
inlyha
inlyhaInnlegg: 1197
25.08.03 14:12
BlackPower

Må nok skuffe deg med å si at hvite kvinner foretrekker hvite menn. De hvite kvinner som foretrekker negre er desidert i mindretall! Mange negre kan være flotte men forskjellene blir for store! Dessuten er det lavstaus for en hvit kvinne å slå seg sammen med en svart mann.

Sånn er det bare. Like barn leker best!

kathinka
kathinkaInnlegg: 905
25.08.03 14:26
Black Power.... Er de så forskjellig fra hvite menn?? DET tror jeg ikke...
Hva ser feks. hvite menn i *fargede* jenter,damer?? Eg berre spør....

Bare vent til den dagen din datter kommer hjem med en som har en anderledes
hudfarge enn deg og dine... Hva gjør du da? *S*
ertaberta
25.08.03 19:48
phb skrev:
Han vil sikkert bare ikke ha en dame som ser ut som en sekstiåring når hun er førti.

Måtte bare ta igjen for èn gangs skyld. Han anklager alle på politikk for å være rasister, så kommer han hit og drar den der :-)
undset
undsetInnlegg: 1606
25.08.03 20:11
Det er den hvite kvinnens higen etter Stor Tiss, vrikkende hofter, negerlepper, svære hender, muskler, kraftige lår, digre rumpeballer og null seksuelle hemninger.

Det er ikke en hvilken som helst neger vi snakker om, det er særlig den tunge Vest-Afrikanske typen. Nåde den neger som ikke har stor tiss til å oppfylle den sultne hvite kvinnens fantasier on Negeren.

BlackPower
26.08.03 12:21
kjipt...Hva med den høye karamell typen som meg a ?
undset
26.08.03 14:25
Hm, sikkert et marked for karameller som deg - men det må du få svar fra kvinnene på forumet om.
WildChild
WildChildInnlegg: 4006
26.08.03 14:31
Ser vi noenting i dem da??
Fongen
FongenInnlegg: 2752
26.08.03 22:42
Da jeg gikk ungdomsskolen/videregående i min hjemkommune så hadde vi en lokal neger, 2-3 år eldre enn meg. Fyren var stor og sterk, flink i idrett og en hyggelig fyr. Ei jente fra nabokommunen sugde seg på negeren en vakker dag, og ryktene ville ha det til at hun var ut etter skikkelig negerkuk. Men skuffelsen var stor da han tok av seg buksene, og hun gjorde det slutt på flekken.
Man skal ikke tro særlig på slike historier, men faktum er at noen år senere hadde jeg et lite forhold til ei jente som hadde vært sammen med karen, og hun fortalte at den staute negeren faktisk hadde uforskammet liten tiss.
humpmyleg
humpmylegInnlegg: 1768
26.08.03 22:48
BlackPower skrev:
kjipt...Hva med den høye karamell typen som meg a ?
------

Karameller er snop... :)
MyFoot
MyFootInnlegg: 1266
26.08.03 22:52

"Karameller er snop... :)"

- Ja - som du blir feit av. Og som du får høl i tenna av. Ligg unna karameller.
undset
27.08.03 01:36
Som sagt: nåde den neger som ikke har en kjempetiss som tilfredstiller den hvite kvinnens hvileløse jakt på Selve Negeren. Uten den har han ingen mening for den sultne hvite kvinnen. Hun jakter kun på tiss og muskler.
Enjel
EnjelInnlegg: 22
27.08.03 13:53
Jeg tror det har med at de kanskje ser mer mer spennende og eksotiske ut, det er jo også mange jenter/kvinner fra andre verdensdeler som syns at de norske blonde, blåøyde guttene/mennene er utrolig kjekke.
vgVicious
vgViciousInnlegg: 2176
28.08.03 16:49
Mye som er "vitenskapelig" bevist...
Eneste "vitenskapelige" boka jeg har lest om emnet mente at negre hadde større kjønnsorganer, men at de også hadde vesentlig lavere intelligens, og at de i mye mindre grad drev med langsiktig planlegging. Jeg tar derfor både påstandene om kjønnsorganer (og også intelligensen) med en ganske stor klype salt.

Men jeg tror negressene er skyldig. Jeg forstår at afrikanske gutter vil komme seg vekk fra dem (intet ondt ment), for personer som er opptatt av utseende stiller disse ikke så sterkt med sine overdimensjonerte romper/lår. Derfor afrikanske gutter går etter andre... Det ville i hvertfall jeg gjordt i deres sted...

Men selv negresser er da vanvittig bedre enn Moskva-Marit... Så akkurat den skjønte jeg ikke helt...

Vicious

ps. for ordens skyld. jeg er gutt...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg