Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan sikre ungkarsstatusen..5-på-topp-tips

NYTT TEMA
cherimoya

cherimoya
03.02.04 20:42
Gode råd for karer som vil slippe å bli befengt døgnet rundt med et masete kvinnfolk...

1. Unngå alminnelig god hygiene
- dusj maks en gang i uka - helst sjeldnere
- ikke bytt klær oftere enn du dusjer
- vask av hender ved toalettbesøk er bannlyst
- speil og kam..hva er det?
- drøvtygg gjerne matrestene som sitter igjen i tenna etter helgas pizzaorgie
(du fikk blackout og klarte å somle bort tannbørsten..."den må da ligge
her et sted...??")

2. Gjør det til en vane med gasslekkasje...gjerne den med lukt( stank!)..det sørger
effektivt for at andre (les: kvinnfolket) evakuerer til et mer behagelig miljø...

3. Nesepilling og høylytt raaping er daglige øvelser..gjenta etter hvert måltid!

4. Ingen unnasluntring med slippe-klærne-rett-i dørken-og-la-dem-ligge der-
ritualet....kvinnfolket må jo ha noe å gjøre, hun også.....:o)

5. Si minst mulig - ihvertfall ikke noe positivt - men grynt istedet..Og gi ALDRIG
komplimenter...det har ingen hensikt - du får jo ikke så mange slike selv...

Og livet vil leves i lykke og fred...........:o)

cherimoya
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

hot`n sweet...
cherimoya

cherimoya
03.02.04 21:06
Ooops...jeg glemte visst å nevne skrittkløing..(hører sammen med punkt 2 eller 3 - det er valgfritt.....)

cherimoya
^^^^^^^^^^^^^^^^

hot`n sweet...
Atgeir3

Atgeir3
03.02.04 22:40
Hva med å bare gå med hvite tennissokker og høyvannsbukser? Er ikke det tilstrekkelig?
WildChild

WildChild
04.02.04 08:12
Tilstrekkelig til å havne under kategorien stakkar tufs men ikke godt nok til å kvalifisere til mannsgris.. Bare tennissokker kan skaffe deg et kvinnfolk på halsen likevel... Det blir bare litt naivt.. ;o)
adamsthelegend

adamsthelegend
04.02.04 08:15
Ingen ønsker å være slik.
Av og til er det deilig med kvinnfolk "out of sight"

Adams som innrømmer at det fort blir litt rotete i "stugua"
ase

ase
05.02.04 10:11
"Atgeir3 skrev:
Hva med å bare gå med hvite tennissokker og høyvannsbukser? Er ikke det tilstrekkelig?"

---

Nee, det bare appellerer til kvinner som ønsker å forme deg slik de ønsker å ha deg ;-) Se bare på Campingliv-Gøran...hahaha. Men han hadde en fin selvironisk innstilling til egne tennissokker. "Er´e camping så er´e camping". Og det har han jo rett i...

Åse
Skybert

Skybert
05.02.04 10:26
Her var det mange fine tips, men siden mange gutter her på VGD sliter med å få seg kjæreste så lurer jeg på om du har noen tips til dem?
tinken

tinken
05.02.04 20:30

For å sikre ungkarsstatusen holder det i lange baner å være

*selvopptatt - snakk alltid om det du gjør og kan - referer gjerne til onkel Kåre som selvlærd fagman og orakel - men tilføy at egentlig , så visste du det allerede før onkel kunne bekrefte det for deg...

*selvhøytidelig - hvis ingen viser åpen begeistring for deg og onkel Kåre - og alt du så høytidelig deler med deg av kunnskap titt og ofte - så bli fornermet og snurt.
Stikk frem underleppen og ikke tillat øyekontakt - alternativt gjespe mye.

* sterkt knyttet til mamma eller eks. - kommenter middagen - også på restaurant - og si at slik lager ikke mamma sausen ...eller slik ville aldri eksen ha krydret biffen.
Detsamme gjelder kvinners klesvalg - referer til mamma eller eks.

* overdrevet innebyggd sinne til eks eller mor - kom gjerne hyppig med kommentarer om "at hva annet kunne man vente seg - det er jo en kvinne"
Dette gjelder alt som vedrører kvinner - fra arbeidsliv til hårfrisyre.
Vær konsekvent.

* klaging generellt - om alt fra været til andre menn,arbeidskollegaer,sjefer,butikkansatte,foretninger,tv-program osv.
Finn aldri noe direkte positivt i noe - men fortell hvor fantastisk mye bedre du ville gjort det. Vær konsekvent.

Hvis du følger listen til punkt og prikke vil du forbli ungkar - uansett hvor kjekk du er.Du trenger ikke gå til grisete ytterligheter, men får lov å dusje og pusse tenner hver dag i tillegg.Det er bare å huske å være konsekvent...og det er jo menn - hvis de vil ;o)
Cuss

Cuss
05.02.04 22:19
Hehe. Det er ikke rart at det er mange av dere som har problemer med å få dere dame. Av det jeg har lest her er det mange respektløse mannefjols her inne.... Kanskje derfor de er så imot kvinnefrigjøring og likestilling. Bitre?
Skybert

Skybert
06.02.04 08:32
Cuss
Hmm jeg lurer litt på hvorfor du retter den mot meg? Jeg kan ikke si jeg føler meg respektløs, og ikke er jeg mot kvinnefrigjøring eller likestilling heller. Selv om jeg er deppa av og til så er jeg ikke bitter og hater heller ikke noen...verken mann eller kvinne.....jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket over å få denne karakteristikken??

Mvh
Skybert
Skybert

Skybert
06.02.04 10:23
"tinken skrev:
* sterkt knyttet til mamma eller eks."

Hva er egentlig galt med å ha et nært forhold til mammaen sin?
cherimoya

cherimoya
06.02.04 15:16
adamsthelegend skrev: "ingen ønsker å være slik"
====
Ingen..???Vel, jeg vet bare så altfor godt at det finnes en hel del mannfolk som faktisk ER sånn(ihvertfall bortimot..), og som ikke gidder å anstrenge seg nevneverdig for å skjerpe seg heller!! :o(

Det jeg ville få fram, var at når disse "irritasjonsmomentene",slik som f eks fising, nesepilling og slett hygiene var blitt en VANE/UVANE..(alt etter hvem du spør..)..det er da man holder på å ergre seg ihjeel!!... De fleste, både jenter og gutter, slipper vel en "smygare" en gang iblant...men det er STOR forskjell på "av og til", og "non-stop-det- meste-av-døgnet"!!...
Uvanene bidrar vel heller til at man distanserer seg fra den andre..hvis man da ikke er likedan selv..men det tror jeg de fleste jenter IKKE er...iallefall ikke de jeg kjenner!
En ting er sikkert: det er skikkelig turn-off med gutter som holder på slik!! :o((
Det er tross alt den letteste sak av verden( for FRISKE folk, vel og merke!) å gå på badet og fli seg, ta kontroll over ringmuskelen og andre muskler, og å FORSØKE å engasjere seg liitegrann i hvordan det man gjør og sier(alternativt IKKE sier..) påvirker den man er sammen med....
Gidder han ikke såpass, kan han bare ha det så godt........

cherimoya
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
hot`n sweet...
tinken

tinken
06.02.04 17:58
Skybert lurer på hvorfor det er galt å være sterkt knyttet til mamma.

Det er ikke noe galt i å være sterkt knyttet til sin mor - men det er forskjell på å være sterkt knyttet til sin mor - og i tillegg å dra henne med seg (imaginært) på restaurant, kjøkkenet,stuen og soverommet sammen med sin date/kjæreste.
Typ å alltid kommentere alt sett med mammas øyne.
Jeg tenkte det fremgikk ganske klart i eksemplet - gjorde det ikke det?
Skybert

Skybert
06.02.04 19:48
Ok, men det får det til å høres ut som menn som er glade i mammaen sin automatisk sammenligner henne med kjæresten.

Det er forresten morsdag på søndag....
cherimoya

cherimoya
06.02.04 23:09
Til Skybert:
Jeg tror ikke det er slik at gutter automatisk blir uten kjæreste pga a at de har slike irriterende uvaner...det er gjerne slik at de passer seg litt for å vise sitt sanne jeg i begynnelsen av et forhold, men etterhvert går det dessverre slentrian i det meste..
Ofte er det jo mange fler faktorer inne i bildet når et forhold rakner...jeg unnlot bevisst å nevne slike ting som trakassering, mishandling og nedpsyking, siden de tingene er ganske opplagte grunner til å bryte ut av et forhold.
Men når det gjelder de uvanene jeg nevnte, kan de sannelig "forpeste" tilværelsen (bokstavelig talt)så det holder, og i seg selv kan de være rene drepen for et forhold. Det ene negative følger gjerne det andre, det er ihvertfall min erfaring...
Hvis typen omtrent lar det gå sport i å slamre med fisringene mest mulig, og skiter i hygienen, sier jo det litt om vedkommende - en egoist med null respekt for andre (og seg selv)

Tips for å få seg kjæreste...hmmm..
Kan ikke si at jeg akkurat har noen patentløsning på det...
I mine øyne er det viktigste at han er snill,omtenksom og trofast, og at han BRYR SEG OM meg som PERSON, og ikke_bare_som sengevarmer..( det gjelder selvsagt for begge kjønn! )
Er man bare ute etter uforpliktende "moro", er det ikke så rart at man kanskje forblir single..Mange jenter skyr typer som nedlegger dusinvis med berter!!(uææh!..:o( Det de ønsker seg mest av alt, er en kjæreste som er trofaste mot dem, og som de vet de kan stole på..et kjærlig og stabilt forhold, som forhåpentligvis kan føre til noe "mer" etterhvert..( ring på fingeren :o)
Hvis det er lite damer i bekjentskapskretsen, kan man kanskje oppsøke et nytt miljø, og forsøke å bli kjent med nye mennesker?
Ikke alltid så enkelt, jeg vet det..men av og til kan det være "alt" som skal til for å bli kjent med en potensiell kjæreste...

cherimoya
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
hot`n sweet...
cherimoya

cherimoya
06.02.04 23:28
Til tinken:
Hehehe..Jeg må faktisk le..det er jo tragikomisk..det er nesten så man synes synd på de stakkars mannfolka som ikke innser hvor patetiske de er!!..
Enkelte har desverre den uvanen at de hele tiden MÅ framheve seg selv, og de understreker gjerne hvor suverene de er, ved å rakke ned på andre..Ved å sette andre i et dårlig lys, får de fram sin egen fortreffelighet..
Som du sa: "fortell hvor fantastisk mye bedre DU ville gjort det"...(uthevet av meg)

cherimoya
^^^^^^^^^^^^^^^^
hot`n sweet...
kronstad

kronstad
08.02.04 09:57
Der er jo en gris som blir beskrevet, sjikkelige ungkarer er renslige og har stil, en enorm evne til å tilpasse sine omgivelser til sitt eget beste, det vil si, ha alt innen rekkevidde, ikke bare fra godstolen men der han er på besøk også
inlyha

inlyha
11.02.04 16:19
cherimoya

Jeg synes virkelig synd på mannen. han er tydeligvis ikke i stand til dette med klar tale. han er ikke i stand til å fortelle "hvor skapet skal stå." Derfor må han bedrive alle mulige slags idiotiske krumspring for å "slippe unna." Han må i følge deg bli en lavpanna ukultivert dritt som hvem som helst ville sky som pesten.

Er det virkelig så vanskelig for mannen å bare rett og slett si hva han mener? Si rett ut at hør her vi har det hyggelig sammen, men noe samboforhold passer ikke meg!

Jeg hører jo at mange påstår at dette med å være verbal er ikke menn særlig flink til, men er det virkelig SÅ vanskelig for dere? I så fall er mannen nærmest for handikappet å regne!

Dilldall

Dilldall
11.02.04 17:11
Påstår du at menn har en mindre direkte taleform enn kvinner? At det primært er menn som ikke kan si ting rett ut?

Mirk2
11.02.04 17:52
Vi holder vel kjeft og holder ut for det meste?
inlyha

inlyha
12.02.04 09:35
Mirk2

Hvis du er mann og dette er din måte å leve på i samboforhold må jeg si at det er synd på deg (og din samboer). Det er på tide at du tar tak i livet ditt! Å leve med en slik holdning er direkte ødeleggende, ja du stagnerer fullstendig. Ikke bare går det ut over ditt private liv, alt i livet ditt blir påvirket i negativ retning.

Du må ALDRI holde kjeft og holde ut! Det er en forbrytelse mot selve livet!

Atgeir3

Atgeir3
12.02.04 11:32
inlyha skrev:
>Du må ALDRI holde kjeft og holde ut! Det er en forbrytelse mot selve livet!

Kanskje, men det hadde - etter meningen til de fleste kvinnelige debattantene her - gjort dette forumet bedre...
Atgeir3

Atgeir3
12.02.04 11:45
ase skrev:
>Nee, det bare appellerer til kvinner som ønsker å forme deg slik de ønsker å ha deg ;-) Se bare på Campingliv-Gøran...hahaha. Men han hadde en fin selvironisk innstilling til egne tennissokker. "Er´e camping så er´e camping". Og det har han jo rett i...

Jeg hørte at russiske tv-stasjoner som fikk norske stalig produserte reportasjer fra asylmottak for å avskrekke russiske asylsøkere, mente at reportasjene av de fine forlegningene virket mot sin hensikt. De ble isteden tilbudt serien om Larkollen Camping, men den ble for skremmende - kultursjokket ville blitt for stort...

Atgeir3

Atgeir3
12.02.04 11:47
WildChild skrev:
>Bare tennissokker kan skaffe deg et kvinnfolk på halsen likevel... Det blir bare litt naivt.. ;o)

Jeg safer med å i tillegg være feit og gammel og med store nerdebriller, så da går det som regel bra!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg