Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Et forsiktig estimat; Her er kun èn kvinne!

NYTT TEMA
AUVERGNE

AUVERGNE
10.02.04 11:58

Og det er, hvem jeg har registrert, WildChild!

Hun virker efter alt å dømme å besitte sunne kritiske egenskaper, med evne til å plassere kritikken hvor den plasseres skal - uavhengig av kjønn.
Hun er heller ikke fri for meningsmessig feminine kvaliteter, slik menn gjerne har en implisitt frykt for, da slike fora ofte er fullsatt av hodeskrudde, femiradikale kvinnebulldozere.

Resten av forumet er nærmest kvinneløst, sett bort fra noen som kan minne om kvinner - de beskuende, sultne, animalske manneslakterne som lever i lobbyen, som bare venter på å få sitt daglige, blodige jafs fra forumets manneben, som de deler med resten av radikalhyenene!

*GLEFS!!*

WildChild

WildChild
10.02.04 14:00
Jøss, nå datt jeg virkelig av stolen min... ;o) Er det mulig!?
sapere

sapere
11.02.04 11:22
Mulig det blir fullstendig feil å fylle på i din tråd til ære for en bestemt person.

Grunnet manglende sosiale antenner, kryper jeg allikevel ut på dette vann, som kun med en akk så skral hinne av is, skiller meg fra livet og en grufull død.

Nevnte bidragsyter innehar naturligvis de evner du vektlegger hos henne, all ære til wildchild.

Men den mest intelligente, klarsynte og giftige pennen blant kvinner på vgd, føres etter min mening, med stor kraft, av nettets modesty blase - napalm.

hilsen sapere
poeten2

poeten2
11.02.04 13:39
Dette støtter jeg. WC er en debbattant jeg liker å lese meningene til. Selv om jeg ikke er enig i alt hun skriver, så setter jeg stor pris på hennes balensegang mellom å diskutere sak og det å rakke ned på andre og menn som en gruppe.
Kanskje andre kvinner (og menn) her inne har noe å lære av henne?

Poeten, nå i ny drakt
Dilldall

Dilldall
11.02.04 13:59
Sier meg enig i at WildChild er en respektabel debattant på kvinnesak med reflekterte meninger.
Vil også legge til Dandylion som en god debattant som også er både saklig og reflektert.
Franca5 viser seg også å være blant de saklige debattantene som argumenterer utifra fornuft fremfor følelser.
Det er nok flere... :)

"Den som kaster den første sten, har i det minste et lite snev av orginalitet"
WildChild

WildChild
11.02.04 14:00
Neimen, takk da gutter.. Tror jeg rødmer... ;o)
poeten2

poeten2
11.02.04 14:42
WildChild skrev:
Neimen, takk da gutter.. Tror jeg rødmer... ;o)

Ikke gjør det, kanskje glansbildet rakner da :-)

Poeten
WildChild

WildChild
11.02.04 14:46
He, he... Glansbildet er fullt oppegående... ;o)
Atgeir3

Atgeir3
12.02.04 11:20
WildChild skrev:
>Neimen, takk da gutter.. Tror jeg rødmer... ;o)

Ja, bare la deg forføre av franskmannen, du! Få masse barn med ham og bli alenemor, og la oss stakkars nordmenna betale!
Atgeir3

Atgeir3
12.02.04 11:27
Dilldall skrev:
>Vil også legge til Dandylion som en god debattant som også er både saklig og reflektert.

Han engasjerer seg bare i postmodernistisk begreps-dekonstruksjon. Men da er det jo pr. def. ingen substans i diskusjonen, så da er det jo enkelt. Dandy er den feigeste debattanten på forumet.
Avenger

Avenger
12.02.04 12:07
Begge kjønn har et hode, men det er menn som har en hjerne i det, hvis i et ekstremt tilfelle a la X-files at ei kvinne har et, er det hjernedødt....

kvinner er noen egoistiske dyr som bare lever for å tilfredstille seg selv, det eneste de begjærer er penger, makt og status, men det klarer de fleste ikke å få selv, så det suger de til seg fra menn like blodtørstige som igler!, og når de har lurt en mann med sine onde og sleipe metoder til å få barn, blir de ti ganger værre, og gir fullstendig faen i mannen, de tømmer dem for ALT, penger, hus, biler, integritet og livskvalitet...., og så hiver de dem på dør for å konsentrere seg om å tilfredstille sitt eget egosentriske hjerte og syke hjerne (hvis de har noen....), og tilslutt så legger de skyld på allt som har godt galt på mannen!.

jeg har heldigvis unngått alt dette!!, takket være at jeg ikke er naiv og går i fella
og tror på alle løgnene som disse feminine trollene klarer å spytte ut med de giftige tungene dems!!

Kvinner!!, kryp på den sleipe buken deres som giftige slanger, tilbake til under den steinen der dere kom fra og BLI DER!!!

bitches....
Genua1

Genua1
12.02.04 12:46
Eni gi vurderingen av Wild Child, vil også framheve en ny, nemllig franca som selvsagt i kraft av sin evne til nyanseringer umiddelbart ble stemplet av forumets neshorn i et glassmagsin: My Foooooottttttttt
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Den som ler sist, er den siste som ler"
Dilldall

Dilldall
12.02.04 12:57
Atgeir3 skrev:
Dilldall skrev:
>Vil også legge til Dandylion som en god debattant som også er både saklig og reflektert.

Han engasjerer seg bare i postmodernistisk begreps-dekonstruksjon. Men da er det jo pr. def. ingen substans i diskusjonen, så da er det jo enkelt. Dandy er den feigeste debattanten på forumet."

Trodde Dandylion var en kvinne? Har ikke opplevd at hun engasjerer seg i postmodernistisk begreps-dekonstruksjon. Jeg har lagt merke til at mange her ikke vet hva begrepene de selv bruker betyr da...
Et lite tips til de: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi

MyFoot
12.02.04 14:48
"My Foooooottttttttt"

- Så hyggelig at du husket meg. Takk.
Genua1

Genua1
12.02.04 15:03
MyFoot skrev:
"My Foooooottttttttt"

- Så hyggelig at du husket meg. Takk.
_____
Undres på hvorfor jeg forutså at My fjott helt sikkert kom til å lese denne tråden????
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Den som ler sist, er den siste som ler"
Herzl

Herzl
12.02.04 21:13

Ja, enig her.

Wild CHild og franca er virkelig ordentlige ryddige jenter som argumenterer istedet for aa hate mest mulig paa kortest mulig tid.

Neshorn i glassmagasin, hehe..

Er vel mer snakk om en kloning av gode gamle Unni Rustad, Kristin Halvorsen og Sylvia Halvorsen i Ottar.

Hertzl

Sitat Exodus: Jeg kunne kalt deg for ludder også, og trolig hatt langt mer rett enn deg.
Sitat Jansy: Var det ikke jødene som drepte Jesus?
Adonai: "Jansy ... du hører vel mere hjemme i et muslimsk diktatur"
(dette har vel i grunnen Adonai helt rett i)...
ddt (6479)
"Jeg erkjenner at jeg hater jøder, på lik linje med nazister".
MyFoot

MyFoot
12.02.04 22:25
Snille jenter kommer til himmelen vet du ....
Pricky

Pricky
13.02.04 01:59
Kan ikke si annet enn at WildChild har større tålmodighet enn hva jeg har.

Vi kvinner er jo kjent for vår svake legning. Antakeligvis er det få kvinner her, fordi ingen holder ut i lengden.
WildChild

WildChild
13.02.04 08:59
MyFoot skrev:
Snille jenter kommer til himmelen vet du ...."

Yeiii!!! ;o)
adamsthelegend

adamsthelegend
13.02.04 09:01
Såså, ikke la alle de fine orda gå til hodet på deg.

Adams som synes Wildchild er saklig og reflektert.
AUVERGNE

AUVERGNE
13.02.04 09:56

Ja, bare la deg forføre av franskmannen, du! Få masse barn med ham og bli alenemor, og la oss stakkars nordmenna betale!

>
He he he.. :-)

WildChild

WildChild
13.02.04 10:36
Kanskje jeg heller skal få mange barn med ham/deg og la ham sitte igjen som alenefar.. La oss så se hvor fett menn synes det blir å være alenefar.. Skal love dere at det ikke er millioner å tjene på tilværeelsen...

Forøvrig, takk til deg, meget hyggelig av dem.. ;o)

WildChild dom følger Adams råd og ikke lar det gå til hodet mitt.. Bloody bighead.. ;o)
adamsthelegend

adamsthelegend
13.02.04 10:38
bloody bighead du liksom :-)

WildChild

WildChild
13.02.04 10:51
Var meg jeg sikta til da, pus.. ;o) Men egentlig er det ganske lite.. Hodet mitt altså.. og nett... He, he.. ;o)
adamsthelegend

adamsthelegend
13.02.04 10:58
hehe...
villkatten med kvasse trønderklør...

franca5

franca5
13.02.04 11:19
Jeg har lurt på en ting... Hvorfor er det alltid snakk om kvinnesaker, feminister ect...? Hva med mannsaker. Hadde vœrt kult om det hadde vœrt et tema på det og, skulle likt og visst hva som ble diskutert der.

For dere har vel saker dere også gutter???

Jeg tror dagens gutter trenger et guttesaksforum...;-) I det minste i likestillingens navn...

Eller hva...
adamsthelegend

adamsthelegend
13.02.04 11:20
Jo, du har nok et poeng:-)

Anubis

Anubis
13.02.04 11:26
Jeg har tidligere foreslått at forumet burde omdøpes til "Kjønnskamp". Å kalle det "Kvinnesaker" antyder at kvinner er en utsatt, nedtråkket gruppe som må ha sitt eget sutreforum og vernes om på linje med f.eks. barn og dyr.
WildChild

WildChild
13.02.04 11:37
He, he.. Ja, man skal passe seg vel i "distriktsnorge".. ;o)

*kvesser klørne*
adamsthelegend

adamsthelegend
13.02.04 11:38
Passe seg for hva ?
Klikk for å gå tilbake til toppen