utenom mobilen sin ( som de sitter - står - går - sover - dusjer med i hånda)..?
Fyr laus jenter !
Slade
♫Rock and roll preacher♫

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg er opptatt av fotball, hockey, skole, unger og samboer...Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen... Hva er du opptatt av bortsett fra at du er opptatt av hvor mye jenter bruker mobil? ;)

Klansmedlemmer tror slikt om jenter vet du.

Jada, jeg vet... Kjenner ham jo IRL så...Måtte bare kommentere det;)

Poenget med tråden er ikke hva JEG er int i, men dere jenter ;-)
Nå har du svart, og jeg håper andre kan komme i tråden å svare også...
Slade
♫Rock and roll preacher♫

Utenom mobilen så er vi interessert i sminke og shampo og bind og tanponger og gutter og så litt sånn krig og fred og sånn.

MsTakable skrev:
Utenom mobilen så er vi interessert i sminke og shampo og bind og tanponger og gutter og så litt sånn krig og fred og sånn.
-------------
Ja, også hester da..
Oiii, jeg fikk melding på mobilen jeg! *blafrer litt med øyenvippene og blåser bubba-bobler*

Knegg, knegg.. Litt krig og fred og politikk og sånn...;o)

Det som bekymrer meg aller mest for tiden er den kvisen jeg har fått på haken. Jeg lurer på om jeg er i hormonell ubalanse.
Hvordan skal dette ende?
Det lurer jammen jeg på altså……

*flirer med*
Har vi ødelagt tråden til slade nå?
Håper det :-)

Jeg lurer på om det å tygge tyggis får meg til å se litt uintelligent ut.. ;o)

Ekstra god grunn til å kalle oss kyr eller andre drøvtyggende vesener :-)
*drar tyggisen i lange tråder og tvinner rundt fingeren*

Hmm.. Tenk over den; Vi er hønsehjerner men i følge en del så er jo norske jenter noen dvaske kyr i tillegg... ;o)
*tvinner håret rundt fingeren og legger hodet på skakke, stadig slafsende på en diger rosa hubbabubba*

Det burde vel egentlig kvalifisere til en artikkel i Illustrert Vitenskap eller no? Kyr med hønsehjerner er vel ikke av de vanligste....?
Ja, ja.. *kaster Illustrert Vitenskap og finner fram Det Nye istedet*...wheeee... Gleder meg til lønn, så får jeg shoppa :o)) *den leppestiften vil jeg ha og den øyenskyggen og den mascaraen og de støvlettene og,..og...og...*

venner, bøker, film, musikk, design, politikk, søm, sex, familie, etikk, interiør, kunsthistorie, dyr..
bla bla bla
kattelatte har talt

Ja, jeg vet jeg har 8 lipglosser i den fargen allerede men denne er med glitter!!! Må ha, MÅ HA!!!

Hihi..
Haaaar du forresten sett den nye filmen med Tom Cruise?? Guuud han er såååå dødskjekk i den altså!!

WildChild skrev:
Ja, jeg vet jeg har 8 lipglosser i den fargen allerede men denne er med glitter!!! Må ha, MÅ HA!!!
Tror ikke guttene du kysser syns det er like stas med lipgloss:)
metclub_vgd@hotmail.com

Søren og kattelatte.
Du ødelegger alt her med å prøve å være seriøs…
:-)

*slafsersikletafse* på MsTakable
bedre?
*kniser og fniser*
og ikke minst..
KOZ til deg!!
*knis knis*

Æsj, jeg liker ikke jentekoz.
*henger opp enda flere bilder av Orlando Bloom og Johnny Depp på rommet mitt*

Jeg liker både jentelus og guttelus.. *blåser svær boble med tyggisen og kaster på sitt lange blånde hår*

12 av dine interesser er det første gang jeg har hørt snakk om nå Kattelatte.

Noen tar mer tid enn andre, Vanaheim.

E du sexy Vanaheim?
For i såfall er vi veldig interessert i deg også i tillegg til alle de andre tingene som opptar oss.

Godt forsøk, dere. Men følelsen av et hønsehus er fortsatt ikke tilstede.

Hva?
Er vi ikke blond nok for deg kanskje?

Blond og blond... tenkte mer på at kaklingen her ikke medfører flerkanals hodepine.