Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Call-girls...

NYTT TEMA
franca5

franca5
12.02.04 15:16
Først; takk for å ha kommet i rekken over godt-likte-diskusjonskvinner ;-)

Etter å ha "diskutert" med osama1 i en annen tråd (under sex), ble jeg litt nyskjerrig. Det påstås nemlig at alle menn som har penger eller fart over seg har prøvd (eller jevnlig bruker, hva vet jeg??) såkalte call-girls.

Så til alle dere hannkjønn der ut, hvordan ligger det ann?

Er jeg dum når jeg velger å tro min kjœreste og andre, tideligere og nåvœrende, mannlige bekjentskaper, når de sier at dette er noe de overhodet ikke kunne benyttet seg av. De er nemlig mannfolk med fart i de og, hva nå menes med det, og jeg tror økonomien skulle holdt til et forsøk eller ti...

doit

doit
12.02.04 15:17

Hvorfor i alle dager poster du denne her og?

kattelatte

kattelatte
12.02.04 15:18
Vi ga ikke de rette svarene?
doit

doit
12.02.04 15:22

Kan jeg ikke skjønne....

kattelatte

kattelatte
12.02.04 15:23
Ikke jeg heller,
vi er smarte, sexy, oppegående.. hva mer kan man forlange?
*fnys*
doit

doit
12.02.04 15:26

Skal vi knulle?

kattelatte

kattelatte
12.02.04 15:26
Gjerne
Xanadu

Xanadu
12.02.04 15:27
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 19:39)

kattelatte

kattelatte
12.02.04 15:28
debatten er mer levende under samme tema, men på "sex"

Tips bare.
franca5

franca5
12.02.04 15:32
Kjœre kattelatte og doit...Grunnen var simpelthenn bare at jeg ønsket et bredere publikum. Trodde det var noe ulike folk på de forskjellige debattene, men nå ser jeg jo at jeg tok feil...;-)

Har forøvrig ikke lest innleggene deres i den andre tråden ennå...
doit

doit
12.02.04 15:33

Vi er de samme syke folkene som opererer over alt, franca.

Herzl

Herzl
12.02.04 20:37
Den gangen jeg var ung&sprek ;), og (u) lykkelig (??) single med Norske ONS-kvinner "eksperimenterte" jeg også med dette.

Jeg var på ferie i Brazil og endte opp i en strippeklubb like ved Stranda der sammen med en kamerat. Det viste seg litt senere på natta at strippeklubben hadde flere tjenester enn lapdance.........

For å gjøre en lang historie kort, så "leide" vi to nydelige Brazilianske brunetter tilbake til hotellet for totalt (ca) 300 NOK for resten av natta og til neste ettermiddag. Det var endel dram inn i bildet og ble vel ikke det helt store, men jeg har fortsatt bilder fra dette et eller annet sted. De fleste vennene mine her hjemme tror meg når jeg sier det var to jenter vi innviterte til "Nachspiel". Hadde vi vaert edru har jeg mistanke om at jeg fortsatt hadde bodd der nede ;) Det var ganske pussig å våkne opp med disse to prinsessene neste morgen. Vi hadde dem som guider resten av dagen og det fikk ihvertfall bakrusen til å føles bedre.

Har senere (av og til) hatt noen eskortedamer, men aldri så lenge jeg har fast forhold. Ser ikke på dette som noe annerledes enn å ha dame med hjem som du treffer paa byen. På mange måter er dette MER moralsk riktig siden ingen har følesesmessige bindinger inn i bildet og ingen blir såret.

En annen ting jeg har observert, som også andre venner har bekrefter. Du stiller endel flere krav til utseende (både eget og damers) etter at du først har fått smaken på damer med modellutseende...

Men for all del, det er DEILIG med et godt&trivelig forhold med drømmedama ;)

(Harikke har tenkt å fortelle henne om "da jeg var bad boy).

Hertzl

Sitat Exodus: Jeg kunne kalt deg for ludder også, og trolig hatt langt mer rett enn deg.
Sitat Jansy: Var det ikke jødene som drepte Jesus?
Adonai: "Jansy ... du hører vel mere hjemme i et muslimsk diktatur"
(dette har vel i grunnen Adonai helt rett i)...
ddt (6479)
"Jeg erkjenner at jeg hater jøder, på lik linje med nazister".
kattelatte

kattelatte
12.02.04 20:38
Men tenker du aldri på at damer du leier gjør det for penger, ikke pga at de liker deg?

kattelatte har talt
Herzl

Herzl
12.02.04 20:54
kattelatte skrev:
Men tenker du aldri på at damer du leier gjør det for penger, ikke pga at de liker deg?

kattelatte har talt

***Joda, er fullstendig klar over dette. Men jeg kunne heller ikke tenkt meg mye naermere bekjentskap med dem heller da.

Av og til er uforpliktende sex kun det. Husker en eskorte jeg var sammen med i England en gang som sa at hun ikke kunne fatte at hun tjente penger på å bedrive det artigste hun visste om.
det er mange myter om eskortedamer. De fleste jeg har truffet (nå, det er ikke så mange da), var under utdannelse. Dama i London gikk masterstudier ved London School of Economics. Når hun ble uteksaminert skulle hun bruke pengene hun hadde lagt opp til å starte eget konsulentfirma. Hennes mening var at de aller fleste kvinner med utseende godt nok ville gjort det samme om de hadde muligheten.

Menn er villige til å betale for sex, kvinner er (stort sett) villige til å ta seg betalt...

Hertzl

Sitat Exodus: Jeg kunne kalt deg for ludder også, og trolig hatt langt mer rett enn deg.
Sitat Jansy: Var det ikke jødene som drepte Jesus?
Adonai: "Jansy ... du hører vel mere hjemme i et muslimsk diktatur"
(dette har vel i grunnen Adonai helt rett i)...
ddt (6479)
"Jeg erkjenner at jeg hater jøder, på lik linje med nazister".
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg