Jeg liker det du skriver. Det virker til at du er en meget fornuftig dame. Rett og slett sjarmerende er du.
Kos deg !!

Æh.. Hva er dette da? To tråder.. ;o) Nå tror jeg at det virkelig går meg til hodet, men mange takk skal du ha.
*neier* :o)

Er det ikke fint å begynne uken med noen gode ord da.

Ja, dette kan jeg leve på en stund. ;o) Meget hyggelig av deg

Sjarmerer du menn wildchild ?
beist, altså :-)

Ja, akk så sjarmerende.. og enda kjenner dere meg ikke IRL... ;o) he, he..

Haha... såg atter en konge igår.
Ingen film for kvinnfolk.

Joooda, Ringenes Herre er døbra!! Liker slikt jeg da, fantasy og adventure.. Mange kvinner som liker slikt, jeg kjenner mange jeg. ;o)

Skremmende utvikling. Hva skjedde med romantikk? Nancy Drew? sagaen om isfolket og utallige Anne Karin Elstadbøker?
Adams-rystet

Romantikk har fått en helt ny mening.. Nancy Drew leste jeg da jeg var liten, ærlig talt.. Skal jeg sitte å lese Frøken Detektiv nå?! Jeg er jo line meg snart 30!! Jah, 4 år til da men.. ;o)
Anne Karin Elstad er ok, men også en smule kjedelig.. Romantikk er for fjortiser.. Jenter vokser også opp, det er ikke bare gutter som gjør det.. Man leser ikke Det sanne, Romantikk og Starlet når man er over 20 akkurat...
Stakkar forvirrede Adams.. ;o)

Det er neimen ikke enkelt å være meg, nei...
Snart blir jeg vel forbikjørt av en kvinne på motorveien, også...

har kjørt forbi mange jeg.. ;o) He, he.. neida, jeg kjører temmelig moderat og holder meg ca 10 km over fartsgrensa de fleste steder.. Grei fart det, blir sikkert stempla som kvinnfolk bak rattet.. So be it.. Mannfolk klager over kvinnfolk bak rattet, men i samme ådedrag så klages det over at kvinner er så lite feminine og bla, bla, bla.. Er det noe rart man ikke skjønner seg på dere.. ;o)

Dere er som et tivoli. Overaskelser overalt.

Snakkes da.. Menn er som troll i eske.. ;o)

adamsthelegend skrev:
Haha... såg atter en konge igår.
Ingen film for kvinnfolk.
Fordi? :op
jeg synes den var bra jeg :o)

cowboyen skrev:
Jeg liker det du skriver. Det virker til at du er en meget fornuftig dame. Rett og slett sjarmerende er du.
----
Jeg kan styre min begeistring.

Variasjon er livets krydder heter det.. Menn er livets pepperkorn.. ;o)