Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kvinnedagen. Et åpent arrangement?

NYTT TEMA
october

october
20.02.04 10:27
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/02/20/391428.html
__

Er ikke kvinnedagen meget eksluderende dersom det kun er sosialistisk korrekte paroler man får bruke. Når de tar standpunkt til f.eks EU i toget osv.?

Med vennlig hilsen
October / october_vgd@hotmail.com
--- I et kapitalistisk system blir mennesker utnyttet av andre mennesker. I et kommunistisk system er det akkurat motsatt. (John Kenneth Galbright)
harmony

harmony
20.02.04 10:35
Ja, når parolar blir avvsite fordi dei er for liberale, er det noko gale ein stad.
abdobe

abdobe
20.02.04 13:35
Dette er det samme som at 1.mai kun er for sosialister eller at fagforeningene skal ha noen formening om EU.
At arbeidere i dag hovedsakelig består av folk som ønsker å bestemme selv via stemmeseddelen er en annen sak.

Nei, jeg visste det nok. Alle kvinner stemmer Nei til EU og de er helt samkjørte når det gjelder hva de vil og hva de ønsker.

Det er menn som har skylda uansett ;-))))))))
Abd
ase

ase
22.02.04 14:52
Jo, en av grunnene til at jeg ikke går i 8. mars-tog er at nei-sida har kuppa hele greia. Hvorfor det skal være mer kvinnelig å være mot enn for EU begriper ikke jeg...

Åse
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg