Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Brudd på likestillingsloven

NYTT TEMA
 PoseFant 

PoseFant 
17.08.05 12:06
Etter at norske politikere fant det diskriminerende at det kun fantes mannlige seigmenn i butikkene har de helt glemt alle de andre miksposene hvor seigmenn inngår. Jeg har ikke funnet en eneste mikspose hvor det er seigkvinner.

Dette anser jeg som diskriminerede og dette må øyeblikkelig behandles i stortinget.

---

Ellers støtter jeg alle homofile kvinner i den enorme hetsekampanjen der det tydeligvis er in å bruke det nedverdigende ordet lesbe.

Jeg håper noen politikere får opp øynene og fjerner dette ordet fra bla interesseorganisasjoners navn som Landsforeningen for homofile og lesbiske.

Utrolig nedverdigende av det kvinnelige kjønn å benytte ukvemsord som dette.

---

/pF
Bacalao64

Bacalao64
17.08.05 15:54

Ehhhh. Politikere? Seigmannen Laban kommer fra godterileverandøren Nidar - ikke Stortinget....! :) Etter at Laban hadde levd som ungkar i 36 år, fant Nidar ut at han trengte en kvinne (2001). Da laget de en dame til ham. Nidar har også brukt likestilling som en artig markedsføringsvri på Labana, men det var nok ikke politikere som tok initativ til det.

Forøvrig var det ikke første gangen Nidar laget seigmann-dame. De laget en serie tidlig på 90-tallet som en parodi på H&M-reklamene. Den daværende seigkvinnen ble også midtsidepike i en utgave av Vi Menn.

At det ikke finne seigkvinner i miksposen synes jeg også at er direkte hårreisende. Siden det heller ikke finnes Laban-politikere (foreløpig?) så bør dette tas opp med Nidar.

VESTMAN

VESTMAN
17.08.05 16:43
Jeg forventer også at man snart får guttekyss.
Bacalao64

Bacalao64
17.08.05 17:43
Nei takk!
Dumrian

Dumrian
17.08.05 18:37
Tilslørte bondegutter, da?
LiKri

LiKri
17.08.05 20:31
Holder det ikke med arme riddere da?
Dumrian

Dumrian
17.08.05 22:06
Heretter må vi kalle (minst) 40 prosent av disse for "arme jomfruer i nød". Eller kanskje "arme, men sterke jomfruer som klarer seg selv" er litt mer politisk korrekt.. ;-)
Azidops

Azidops
18.08.05 03:55
Her trengs det en skikkelig kjønnskvotering inn på norske matbord!
Xanadu

Xanadu
18.08.05 09:09
Karita Bekkemellom Orheim i AP's kvinnegruppe RAAASER over at det kun finnes poser med seigMENN. "Dette er typisk mannlig herkseteknikk og utidig macohkultur. Hun forlanger at Næringsministeren griper inn mot kjønnskdiskrimineringen ØYEBLIKKELIG og får støtte av Kvinnefronten, Ottar og Likestillingsombudet.

Bacalao64

Bacalao64
18.08.05 17:55

Få kvinner gir meg mer vondt i magen enn en pose med seigkvinner. De er så delikate. Det nytter ikke å stanse når man først har begynt å gomle dem.

Dessuten så er det ikke mulig å fastslå at Laban er mann. Jeg har i hvert fall ikke klart å avdekke noe bevis for det.
Rakkeren

Rakkeren
18.08.05 17:58
Jeg forlanger herved at man finner et et annet, kjønnsnøytralt navn på matrettene: Raspeballer, pølser, og kyllingbryst.
OddvinP

OddvinP
24.12.20 16:28

Kom over denne posten nå

GARDSDATTRA

GARDSDATTRA
27.12.20 20:30
OddvinP: Kom over denne posten nå

Tråden er femten år gammel.

Stamnes

Stamnes
29.12.20 20:21
GARDSDATTRA: Tråden er femten år gammel.

Nå er det sånn at den ikke er merket "Holdbar til", tror heller ikke "Best før".

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg