Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Feministpartiet mest hatet i Sverige

NYTT TEMA
Xanadu
XanaduInnlegg: 6530
05.10.05 15:43
http://www.aftonbladet.se/vss/val2006/story/0,2789,709219,00.html

Hvilken overraskelse - mer enn 70 % av svenskene misliker det feministiske partiet - spesielt etter feministskandalen i Sverige hvor de ble tatt med buksene nede som det fundamentalistiske og sekteriske partiet de er

Og vi her i Norge er ikke spesielt glad i Kvinnegruppa Ottar heller....

Saforceda
SaforcedaInnlegg: 2893
05.10.05 16:03
Hele 30% er ikke mot!!! Ettersom jeg regner med at bortimot 100% av mennene er mot, er det vel 60% av kvinnene som ikke misliker partiet?
Xanadu
06.10.05 09:00
En bra seier i et land som notorisk diskriminerer og trakasserer menn og forfordeler kvinner.

I svensk presse utplasseres feminister som misjonærer for å fremme kvinnesak. Disse bedriver ikke kritisk journalistikk men er i praksis forædere mot en fri og uavhengig presse. Les for eksempel kvinnesidene i Aftonbladet - ren propaganda i beste kommunist stil.

Butters
ButtersInnlegg: 17901
06.10.05 11:07
Fatter ikke at ikke alle kan se rett gjennom ekstrem feministene....

Det var en debatt på Holmgang, eller tabliod, ett av disse TV2 debatt programmene for ca 1 år siden om prostitusjon... Der var en hjelpearbeider i programmet som sa at Ottar hadde sagt rett ut til henne de ga seg fan i horerne, det var bare prinsippet om kjøp av sex som betydde noe...
Offentlig er de jo på de stakkars horene sin side...

De tror vel gjerne at det kan bli noe på dem om menn ikke kan kjøpe sex... Vel jeg har enda ikke sett en ekstrem feminist jeg hadde klart og ha sex uansett hva jeg hadde fått for det... Alle jeg har sett har vært direkte vemmelige... Bittre gamle kjerringer som aldri har klart og skaffe seg en mann...
Xanadu
06.10.05 12:01
Ottar er vel den norske feministiske organisasjonen som folk flest avskyr mest - på lik linje med nynazisiske grupper og endel kristenfundamentalister

Monsterfeministene er heldigvis på vei til å grave sin egen grav - hvil i fred!

Saforceda
SaforcedaInnlegg: 2893
06.10.05 12:50
Det er nok ikke mange som er hundre prosent enig med monster/panserfeministene, men veldig mange er delvis enig selv i de verste forslagene (tiltakene) og derfor er det mange som er forferdelig feministiske selv om de ikke er like ille som de verste.

En sterk påvirkningskraft som Ottar og de svenske feministene klarer ikke å få alle med seg, men de får dem delvis med seg. Finnes jo knapt jenter som er fonøyd for tiden...

Når aviser, i særdeleshet Dagbladet, er en ren feministblekke, så er det ikke rart at det har vippet over for mange kvinner når de får tredd over seg hele tiden at alt må bli enda bedre...

Her er forøvrig den siste jobbannonser i avisen Ny Tid:

"Kvinner og personer med minoritetsbakgrunn oppfordres til å søke."

Gjett hvem som ikke bør ta seg bryet verdt å søke... Den hvite norske hetrofile mann... For oss er det nesten umulig å få avisjobb for tiden.

Carebear
CarebearInnlegg: 8050
10.10.05 11:18
Xanadu skrev:
En bra seier i et land som notorisk diskriminerer og trakasserer menn og forfordeler kvinner.

Synes du skal sjekke hva forfordele betyr, da vil du se at setningen er en smule selvmotsigende...
Fatale
FataleInnlegg: 5592
10.10.05 12:00
Saforceda skrev:
Den hvite norske hetrofile mann... For oss er det nesten umulig å få avisjobb for tiden.

Det er jo merkelig at det er flertall av mannlige journalister i avisene da. Du er helt på jordet, som vanlig. Kom deg tilbake til hulen din heller, det er der du hører hjemme.
Fatale
FataleInnlegg: 5592
10.10.05 12:09
Xanadu skrev:
Ottar er vel den norske feministiske organisasjonen som folk flest avskyr mest - på lik linje med nynazisiske grupper og endel kristenfundamentalister

Det tviler jeg sterkt på. Bevegelsen har bestandig blitt latterliggjort av dens motstandere, så folk smiler vel heller litt av dem, enn å hate dem. Hele ordet blir jo brukt som skjellsord. Dersom ei jente ytrer noe som har med likestilling å gjøre, så blir man nesten automatisk betegnet som panserfeminist eller koblet med Ottar. Men det morsomme er jo at det tyder på at vedkommende som sier det, ikke har et eneste godt argument. Det å ty til slikt er å si at du har tapt.

lizphair
lizphairInnlegg: 1809
11.10.05 00:18
Feministpartiet i Sverige er en vits. Med saker som avskaff ekteskapet, menn er dyr, kvinner skal ha rett til å hete Kurt og menn skal ha rett til å hete Barbro.

Dessverre så med hjelp av sensasjonslystne journalister, og antifeminister som deg, så drar de ned alt som heter kvinnekamp og likestilling.

Ekstremisme, uansett hvilken retning man går, FI i sin og antifeministene i sin, er umulig å diskutere, da fanatikere baserer seg på en egen logikk som bare er forståelig for dem og gruppen deres.

Kvinnegruppen Ottar er ikke representativ for kvinner i Norge, og FI representerer en så marginal gruppe at jeg håper de danner en egen stat i Østersjøen og vi slipper å høre noe mer fra dem.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg