Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

RyanAir på tyttebærtur.

NYTT TEMA
fargerik
fargerikInnlegg: 50962
30.07.17 11:22

Nå har det visst rablet for Neil Soharan i Ryan.

Aldersgrense på bagasje???

Hvor får han det fra at en toåring ikke trenger bagasje? I min virkelighetsoppfattelse trenger virkelig en toåring koffert, som må ha med mange klesskift og bleier og andre ting småbarn trenger.

Har de sete i flyet, må de da få ta med seg standardkoffert!!!

Link-86
Link-86Innlegg: 9231
30.07.17 11:33

Muligens han tar et annet utgangspunkt enn ditt. I UK er blant annet skatter og priser for barn ganske anderledes enn Norge. Hvis ungen i realiteten flyr så godt som gratis har han vitterlig ett poeng i den svært marginpressede bransjen som det er. Er det en fullprisbillet er saken en helt annen. 

fargerik
30.07.17 12:01
Link-86: Muligens han tar et annet utgangspunkt enn ditt. I UK er blant annet skatter og priser for barn ganske anderledes enn Norge. Hvis ungen i realiteten flyr så godt som gratis har han vitterlig ett poeng i den svært marginpressede bransjen som det er. Er det en fullprisbillet er saken en helt annen.

Alle flyr så godt som gratis. Jeg betalte 129 kroner T/R London fra Rygge. De får øke prisen med 1 krone for alle, så har de nok alltids råd til dette.

(Innlegget ble redigert 30.07.17 12:02)

ehall
ehallInnlegg: 19572
05.08.17 23:17

Av alle dumme ting Ryanair har sagt, er dette høyt opp på listen. De under 2 år betaler lite for billetten, de over 2 år betaler vanlig pris, evt. som barn. Sålenge reglene selv i Ryanair er som de er, kan de komme med krokodilletårene sine og påstå at folk utnytter systemet. Men de finner på så mye rart, at da kan de jo innføre 18 års grense på håndbagasje også. Så kan de se hvordan det blir mottatt av passasjerene at pluss pluss avgiftene blir enda flere. 

Stenia
SteniaInnlegg: 2452
06.08.17 01:17
fargerik: Alle flyr så godt som gratis. Jeg betalte 129 kroner T/R London fra Rygge. De får øke prisen med 1 krone for alle, så har de nok alltids råd til dette.

Neste gang jeg skal ut å fly, da betaler jeg tusen kroner ekstra for litt komfort. Særlig hvis jeg skal dø den dagen.

fargerik
06.08.17 07:35
Stenia: Neste gang jeg skal ut å fly, da betaler jeg tusen kroner ekstra for litt komfort.

Det er unødvendig med noe comfort på slike korte svippturer.

Langtur, derimot blir noe annet.

Stenia
SteniaInnlegg: 2452
09.08.17 01:09
fargerik: Det er unødvendig med noe comfort på slike korte svippturer. Langtur, derimot blir noe annet.

For meg blir det nødvendig også på en kort tur. Husk at man kan dø når som helst på en flytur. Man vet aldri om man får hjerteinfark av å sitte som sild i tønne blant fulle voksne og skrikene barn heller.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg