Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Parkering foran hus / gangsti på offentlig vei.

NYTT TEMA
Mjohann81
Mjohann81Innlegg: 13
21.05.18 19:11

Hadde en krangel med en i nabolaget som ikke likte at jeg brukte den eneste åpne plassen foran huset hans da baken på min varebil tok ca 10-15 cm av plassen foran gangstien hans.

Han mente jeg sperret ham inne, jeg mener han bare er ute etter å lage kvalm. Gangstien var åpen nok til at man kunne uten problem passere bilen, selv jeg med mine 170 kilo kunne valse forbi der. Og gangstien er lenket med en veistump på ca halvannen meter til hans egen oppkjørsel. Med andre ord, han satt ikke sperret inne på noe vis.

Han truet med å få meg tauet vekk og jeg lurer nå på om han har rett til dette? Merk at jeg står utenfor eiendommen, ikke foran oppkjørselen og man kommer forbi bilen min med mindre man er Kong Kong Bundy.

BornOnThe4thOfJuly
BornOnThe4thOfJulyInnlegg: 40957
12.06.18 01:01
Mjohann81: Hadde en krangel med en i nabolaget som ikke likte at jeg brukte den eneste åpne plassen foran huset hans da baken på min varebil tok ca 10-15 cm av plassen foran gangstien hans. Han mente jeg sperret ham inne, jeg mener han bare er ute etter å lage kvalm. Gangstien var åpen nok til at man kunne uten problem passere bilen, selv jeg med mine 170 kilo kunne valse forbi der. Og gangstien er lenket med en veistump på ca halvannen meter til hans egen oppkjørsel. Med andre ord, han satt ikke sperret inne på noe vis. Han truet med å få meg tauet vekk og jeg lurer nå på om han har rett til dette? Merk at jeg står utenfor eiendommen, ikke foran oppkjørselen og man kommer forbi bilen min med mindre man er Kong Kong Bundy.

Dersom vi ser bort fra at det er parkeringsregulerende skilt, offentlige eller private, så gjelder følgende generelle regler knyttet til det du nevner.

Man kan ikke parkere foran inn- eller utkjørsel (om gangveien du nevner kan karakteriseres som inn- eller utkjørsel er ikke sikkert).

I tillegg så gjelder det som ved all bruk av bil, også ved parkering av bil, at man ikke skal være til fare eller unødig hinder.

Slik du beskriver parkeringen din så er det ikke sikkert at du har vært til unødig hinder men du kan ha parkert bilen slik at det kan oppstå fare dersom noen benytter gangveien som vil få dårligere sikt ved at du er parkert der du er parkert.

Men hvorvidt det ene eller andre er tilfellet i ditt tilfelle er det neppe naboen selv som skal avgjøre.

Er det offentlig vei så kan naboen kontakte kommunens trafikkbetjenter eller politiet og de vil da eventuelt gjøre en vurdering av din parkering og iverksette tiltak i form av gebyrer og/eller borttauing dersom de mener din parkering er ulovlig.

Er det en privat vei så er det eieren av veien, gjerne et borettslag, huseierforening etc. som har myndigheten til dette. Eventuelt har de gjort en avtale med et privat parkeringsselskap for å gjøre slike vurderinger. Da er det eier av den private veien eller den som eier har gitt myndighet som tar affære. Politiet kan også her aksjonere.

Både på offentlig og privat vei kan du selvsagt forfølge gebyrileggelse eller borttauing dersom du mener den er gjort ulovlig. Det være seg at selve parkeringen er lovlig eller at den som har tauet deg bort ikke har myndighet til det.

Slik du beskriver det så er det nok mest "varm luft" fra naboen når han snakker om borttauing.

For din egen del så bør du i tillegg til å kun fokusere på om du er til hinder også fokusere på om din parkering medfører fare. Det siste er faktisk viktigere. En bil som er til hinder kan lett flyttes slik at den ikke er til hinder. En parkert bil som er medvirkende årsak til ulykker er det for sent å flytte.

NonHuman
NonHumanInnlegg: 416
08.07.18 00:19
Mjohann81: Han mente jeg sperret ham inne, jeg mener han bare er ute etter å lage kvalm.

Har ikke alle nabolag en "sånn en"?

Jeg hadde en sånn nabo et sted jeg leide når jeg var en 22-23 år.

Mente jeg ikke kunne parkere langs veien, for det var forbeholdt de som eide husene i gata.Bare noe forbanna tull selvsagt, fyren var selvsagt helt på vidda og det hele endte med at "noen" var uheldige å tømme en halv flaske byggskum langs hele siden på bilen hans en måneds tid etter jeg flyttet.

Ja jeg dro tilbake ditt en natt og gjorde det;)

Jeg kan ikke si jeg føler at jeg angrer på det og fyren er dau av alderdom for lenge siden så ikke noen sjans for at han leser dette;)

Sånne mennesker er søppel som bare er ute etter å hevde seg ovenfor andre og er en av mange mennesker jeg har hatt i livet mitt som har gjort at jeg pr i dag ikke gidder å jatte med idioter, men tar de med en gang de begynner å utvise en sånn adferd.

Det er nok bedre en byggskum-bil løsningen tross alt.

(Innlegget ble redigert 08.07.18 00:21)

BornOnThe4thOfJuly
10.07.18 18:26
NonHuman: Sånne mennesker er søppel som bare er ute etter å hevde seg ovenfor andre og er en av mange mennesker jeg har hatt i livet mitt som har gjort at jeg pr i dag ikke gidder å jatte med idioter, men tar de med en gang de begynner å utvise en sånn adferd.

Det er ganske mange i dette landet som faktisk tror at de har rettigheter på offentlig vei utenfor egen eiendom.

For noen så går eiendomsgrensen deres til midten av veien (uten at det gir dem noen rettigheter til den offentlige veien), mens andre bare tror at siden de bor et sted så har de også særrettigheter i forhold til andre som ønsker å bruke den offentlige veien selv om de ikke bor i veien.

Valget man har når man møter folk som hevder slike særrettigheter for seg selv på offentlig vei er å anta at de hevder dette fordi de ikke har kunnskap nok, noe som vil gjelde den store majoritet, at de forsøker å hindre eventuelle ulemper for seg selv eller at de er folk som ønsker å skape mest mulig problemer for andre. De siste er kanskje de du velger å kalle søppel.

Jeg tror du hadde stått deg med å anta at de var blant de første og at litt voksenopplæring ville gjort at de hadde forstått at de ikke hadde særrettigheter i offentlig vei. Selvtektmetoden er like feil uansett hvem som utfører den.

NonHuman
12.07.18 14:23
BornOnThe4thOfJuly: Det er ganske mange i dette landet som faktisk tror at de har rettigheter på offentlig vei utenfor egen eiendom.

Dette er ingen uvanlig konflikt i norske nabolag nei...

Men det må være sagt, selvtekt er ikke å anbefale.Men jeg var ung, i begynnelsen av 20-årene og følte at ingen gadd å høre på noe jeg sa.Da vokste frustrasjonen litt kan man si..

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 18:26
NonHuman: Dette er ingen uvanlig konflikt i norske nabolag nei... Men det må være sagt, selvtekt er ikke å anbefale.Men jeg var ung, i begynnelsen av 20-årene og følte at ingen gadd å høre på noe jeg sa.Da vokste frustrasjonen litt kan man si..

Hovedproblemet er at de aller fleste ikke har særlig greie på Vegloven, Vegtrafikkloven eller om veien de er i er offentlig eller privat.

Dermed oppstår slike feiloppfatninger. De oppstår gjerne ved at en eller annen hevder at det er slik at beboerne i veien har spesielle rettigheter og hvem vil vel ikke være de som har spesielle rettigheter? Dermed er det lett å få andre i veien til å tro på at de også har spesielle rettigheter og veldig fort blir det slik at "alle" beboerne i veien tror at de har spesielle rettigheter. For å bryte opp slike feiloppfatninger må det kraftig lut til i form av noen som faktisk vet hvordan de juridiske reglene er og hvilke lover som er de aktuelle.

Å skylde på alderen er vel ellers noe man bør slutte med i tenårene.

NonHuman
12.07.18 18:28
BornOnThe4thOfJuly: Å skylde på alderen er vel ellers noe man bør slutte med i tenårene.

Hva var poenget med dette?

Å fortelle meg at jeg ikke oppfyller forventningene dine fordi dette skjedde et par år etter jeg var ferdig med tenårene?

_roffe_
_roffe_Innlegg: 6441
12.07.18 18:34
BornOnThe4thOfJuly: Dermed er det lett å få andre i veien til å tro på at de også har spesielle rettigheter og veldig fort blir det slik at "alle" beboerne i veien tror at de har spesielle rettighete

Så det er bare den som feilparkerer som burde sette seg inn i de gjeldende reglene.

De som "tror" at de har lov til å jage bort andre bilister.. Burde ikke denne gjengen sjekke opp reglene før de vifter med hendene, gestikulerer og kjefter på andre??

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 19:29
NonHuman: Hva var poenget med dette? Å fortelle meg at jeg ikke oppfyller forventningene dine fordi dette skjedde et par år etter jeg var ferdig med tenårene?

Poenget var vel å svare på det du helt frivillig skrev i et tidligere innlegg.

Hadde du ventet at du kunne skryte av skadeverket ditt og at det ikke ble noe annet enn positive reaksjoner?

Liker du ikke at folk er kritiske til dine handlinger så er mitt råd at du ikke legger ut historier om deg selv der slik kritikk kan bli resultatet.

Du husker at du selv helt frivillig fortalte at du hadde begått skadeverk?

_roffe_
12.07.18 19:32
BornOnThe4thOfJuly: Du husker at du selv helt frivillig fortalte at du hadde begått skadeverk?

Byggskum fjernes enkelt med aceton.. Men, det må ikke ha tørket skikkelig først..

(Innlegget ble redigert 12.07.18 19:34)

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 19:35
_roffe_: Så det er bare den som feilparkerer som burde sette seg inn i de gjeldende reglene.   De som "tror" at de har lov til å jage bort andre bilister.. Burde ikke denne gjengen sjekke opp reglene før de vifter med hendene, gestikulerer og kjefter på andre??

Alle bør selvsagt sette seg inn i reglene. Hvor får du det fra at jeg mener at kun de som (ikke) feilparkerer som burde sette seg inn i reglene?

Ellers er det som i de fleste tilfeller her i livet at de fleste av oss er på begge sider av slike saker. I det ene tilfelle er du beboer med tro på egne særrettigheter mens i andre tilfeller er du bilist som ikke liker at beboere blander seg inn i hvor du parkerer.

Problemet med en del av de som "vifter med hendene" er at de faktisk tror de kan reglene. De tror rent faktisk at de har særrettigheter. Da er det få eller ingen incitamenter for dem å sjekke ut reglene nærmere.

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 19:35
_roffe_: Byggskum fjernes enkelt med aceton.. Men, det må ikke ha tørket skikkelig først..

Men da er det jo helt greit da...

_roffe_
12.07.18 19:40
BornOnThe4thOfJuly: Men da er det jo helt greit da...

gitt at beskrivelsen av vedkommende stemmer, så var det en grei reaksjon mot et rasshøl av en "Narvestad"..

"Narvestad'en" i dette tilfellet visste sikkert at han ikke kunne nekte andre å parkere  der.. (leieboer)

En passelig reaksjon..

Eller tror du dialog hadde løst denne konflikten?? Det gjorde den jo tydeligvis ikke..

(Innlegget ble redigert 12.07.18 19:41)

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 19:46
_roffe_: gitt at beskrivelsen av vedkommende stemmer, så var det en grei reaksjon mot et rasshøl av en "Narvestad".. "Narvestad'en" i dette tilfellet visste sikkert at han ikke kunne nekte andre å parkere  der.. (leieboer) En passelig reaksjon.. Eller tror du dialog hadde løst denne konflikten?? Det gjorde den jo tydeligvis ikke..

Dialogen var vel så som så.

Ja jeg tror en opplyst dialog hadde løst problemet. Hadde NonHuman visst om reglene og hvor han kunne funnet støtte for dem i lovteksten hadde i grunnen problemet vært borte dersom han hadde vist dette til "Narvestaden".

Han hadde da stilt "Narvestad" sjakkmatt og "Narvestad" kunne ikke gjort en dritt dersom NonHuman parkere utenfor hans bolig.

Hva skulle han liksom gjort? Brukt byggeskum på NonHuman sin bil og vært den klart opplagte mistenkte? Ringt til politiet eller kommunen og blitt avvist fordi han ikke hadde noen sak? Bestilt borttauing av NonHuman sin bil og endt opp med store regninger selv når det viste seg at grunnlaget for borttauing var ikke-eksisterende?

Så jo en opplyst dialog hadde løst dette helt greit.

Selvtekt derimot er aldri en god løsning.

_roffe_
12.07.18 20:08
BornOnThe4thOfJuly: Selvtekt derimot er aldri en god løsning.

For den som har blitt utsatt for noe urett, så gir selvtekt en bedre selvfølelse etterpå.. Ingen tvil om det..

Siden denne Narvestad'en er så opptatt av andres parkeringer, så burde han selv sjekket lovverket han tror Gud eller hvem faen, har gitt han kallet om å håndheve.

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 20:23
_roffe_: For den som har blitt utsatt for noe urett, så gir selvtekt en bedre selvfølelse etterpå.. Ingen tvil om det.. Siden denne Narvestad'en er så opptatt av andres parkeringer, så burde han selv sjekket lovverket han tror Gud eller hvem faen, har gitt han kallet om å håndheve.

Litt som "Narvestad" altså som øker sin selvfølelse ved å "vifte med armene"? Litt primitivt begge deler.

Som sagt så var han nok allerede overbevist om at han kunne regelverket. Så hvorfor da sjekke det nærmere?

_roffe_
12.07.18 20:43
BornOnThe4thOfJuly: Som sagt så var han nok allerede overbevist om at han kunne regelverket.

At gateparkering var forbeholdt boligeierene og ikke beboerene??

Nei, dette var nok en skikkelig pur kødd, som så sitt å ha makt over en ung gutt.. Skulle ikke forundre meg om han i tillegg jobbet som saksbehandler på det lokale NAV-kontoret.

Du har kanskje ikke vært borti slike Narvestad'er før??

Har selv erfaring med en slik, han gikk rett inn i leiligheten min og begynnte å preike om feilparkerte biler  når jeg hadde svigerforeldrene mine på besøk..

PS: Slike mennesker går det ikke an å diskutere med, uansett om du viser til lovverk eller bibelen..

(Innlegget ble redigert 12.07.18 20:47)

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 21:06
_roffe_: At gateparkering var forbeholdt boligeierene og ikke beboerene?? Nei, dette var nok en skikkelig pur kødd, som så sitt å ha makt over en ung gutt.. Skulle ikke forundre meg om han i tillegg jobbet som saksbehandler på det lokale NAV-kontoret.   Du har kanskje ikke vært borti slike Narvestad'er før?? Har selv erfaring med en slik, han gikk rett inn i leiligheten min og begynnte å preike om feilparkerte biler  når jeg hadde svigerforeldrene mine på besøk.. PS: Slike mennesker går det ikke an å diskutere med, uansett om du viser til lovverk eller bibelen..

Gateparkering er verken forbeholdt boligeiere eller beboere som grunnregel. Gateparkering er generelt på offentlige veier fritt fram for enhver bilist som måtte ønske å parkere i veien. Det kan selvsagt innføres særregler men de er det kommunen som innfører og kommunen som håndhever.

Det er nettopp den misoppfattelse av at det generelt er særrettigheter for parkering i offentlige veier som har gitt den aktuelle problemstilling.

Hvilken særrettighet man finner ut at man skal hevde vil variere ut fra hvilken posisjon man selv er. Man vil alltid hevde at man selv har særrettigheten og bilisten ikke har noen rettighet.

Jeg har vært borti folk som har hevdet at jeg står parkert ulovlig fordi jeg står i en kommunal vei langs deres eiendom. Da har jeg rolig forklart dem at dette er en offentlig vei og at de ikke har flere rettigheter til parkering i denne enn en hvilken som helst annen bilist. Det har fungert greit hver eneste gang.

Diskuterte du med vedkommende og fortalte han hvilke regler som gjaldt eller var "dialogen" så som så?

De fleste vil backe ut når de forstår at den de diskuterer med kan regelverket vesentlig bedre enn dem selv. Det er ellers bare å spørre dem om hvilket grunnlag de mener de har for å nekte deg å parkere der og hvilken myndighet de mener å ha i en offentlig vei. Selv den mest rabiate vil da forstå at de selvsagt ikke har et fnugg av myndighet til å håndheve parkeringbestemmelser i en offentlig vei helt uavhengig av hvilke parkeringsbestemmelser de har diktet opp.

Mener de fortsatt at det er ulovlig for deg å parkere der så ber du dem bare å kontakte politiet eller kommunen som er veiholder. Det vil de enten ikke gjøre eller dersom de er dumme nok til å gjøre det så vil de bli fortalt hvilke regler som gjelder.

Skulle de til og med prøve seg på en spansk en i etterkant ved å påsto at politiet og kommunen ga dem medhold så er det bare å gratulere dem med at de nå har løsningen på problemet. De kan ringe politiet eller kommunen hver gang du parkerer der. Det vil avsløre den bløffen.

Når "Narvestader" har feil så er de veldig lette å avkle ved å oppfordre dem til å ta kontakt med rette myndighet.

Det forutsetter selvsagt at man har den minste evne til å ha en dialog og at man selv kan regelverket.

NonHuman
12.07.18 21:17
BornOnThe4thOfJuly: Poenget var vel å svare på det du helt frivillig skrev i et tidligere innlegg.
Hadde du ventet at du kunne skryte av skadeverket ditt og at det ikke ble noe annet enn positive reaksjoner?
Liker du ikke at folk er kritiske til dine handlinger så er mitt råd at du ikke legger ut historier om deg selv der slik kritikk kan bli resultatet.
Du husker at du selv helt frivillig fortalte at du hadde begått skadeverk?

Jeg begikk skadeverk.Helt riktig.

Jeg ymtet også om at jeg ikke ville valgt å gjøre dette i dag, men du er mer opptatt av å arrestere meg for noe jeg gjorde for maaange år siden.

Deg om det.Og hvis du hadde opplevd oppførslen til denne naboen på nært hold, ville du kanskje også hatt mer forståelse for hvorfor jeg tilslutt valgte å gå til nevnte skritt.Den gangen.Jeg forventer ingen form for sympati eller forståelse i den forstand, jeg bare fortalte om noe jeg en gang gjorde..

Du er sikkert helt feilfri.My bad.

(Innlegget ble redigert 12.07.18 21:17)

NonHuman
12.07.18 21:19
BornOnThe4thOfJuly: Når "Narvestader" har feil så er de veldig lette å avkle ved å oppfordre dem til å ta kontakt med rette myndighet

Det har jeg lært meg med årene også, men som ung trodde i alle fall jeg at voksne folk på 40+ viste hva de snakket om.

Og at de turet fram som de ville uansett.En 21 åring har egentlig lite å stille opp mot en på 40-50 år når de begynner..

Det er også derfor hærverk, hevn og faenskap skjer.

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 21:24
NonHuman: Jeg begikk skadeverk.Helt riktig. Jeg ymtet også om at jeg ikke ville valgt å gjøre dette i dag, men du er mer opptatt av å arrestere meg for noe jeg gjorde for maaange år siden. Deg om det.Og hvis du hadde opplevd oppførslen til denne naboen på nært hold, ville du kanskje også hatt mer forståelse for hvorfor jeg tilslutt valgte å gå til nevnte skritt.Den gangen.Jeg forventer ingen form for sympati eller forståelse i den forstand, jeg bare fortalte om noe jeg en gang gjorde.. Du er sikkert helt feilfri.My bad.

Når du bruker den lame unnskyldning å skylde på alderen når du er voksen så er det noe du må regne med. Det er en regelrett ansvarsfraskrivelse på skylde på alderen når man er over 20 år.

Nei jeg har aldri forståelse for selvtekt så det tviler jeg sterkt på at jeg ville hatt selv om jeg opplevde naboen.

Det er mulig at du ikke forventet sympati men du viste klart og tydelig at du i så fall ikke likte kritikk.

Jeg er ikke feilfri men har som hovedregel at jeg tar ansvaret for de feil jeg gjør uten å forsøke å unnskylde meg med lame unnskyldninger.

NonHuman
12.07.18 21:24
_roffe_: For den som har blitt utsatt for noe urett, så gir selvtekt en bedre selvfølelse etterpå.. Ingen tvil om det..

Den naboen jeg hadde den gangen, oppførte seg som han eide hele gata.Han klaget på all parkering som JEG sto bak, om jeg hadde besøk av venner som parkerte i huseier sin oppkjørsel så klaget idioten med å sende håndskrevet brev til min huseier!

Han skulle vise hvem som bestemte.Han la sure lapper på ruta mi om jeg parkerte 20 meter fra "hans side av veien", men han selv kunne selvsagt parkere overalt..

Det er når man møter sånne folk, som er 20 år eldre en deg selv når du nettopp har flyttet til din første kåk og er usikker på det meste, som omtrent ber om å få bilen sin sabotert også.

Uavhengig av hva "andre debattanter" måtte mene om byggskum-på-bilen-til-den-blærete-naboen, så fortjente han det jo..

(Innlegget ble redigert 12.07.18 21:26)

NonHuman
12.07.18 21:28
BornOnThe4thOfJuly: Når du bruker den lame unnskyldning å skylde på alderen når du er voksen så er det noe du må regne med. Det er en regelrett ansvarsfraskrivelse på skylde på alderen når man er over 20 år.

Jeg tar for det første ansvar for handlingen og som sagt igjen, ville ikke dratt samme stuntet i dag men.. henvist til lovverket.

Har du samme livserfaring, vett og klokskap når du er 20 som når du er 45?

Er det sånn at du aldri gjorde noe dumt som ung?Hvis du ikke er 20 selv.Jeg vet jo ikke alderen din.Livet har lært meg så mangt, og man blir klokere jo eldre man blir.Sånn er det for alle.

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 21:29
NonHuman: Det har jeg lært meg med årene også, men som ung trodde i alle fall jeg at voksne folk på 40+ viste hva de snakket om. Og at de turet fram som de ville uansett.En 21 åring har egentlig lite å stille opp mot en på 40-50 år når de begynner.. Det er også derfor hærverk, hevn og faenskap skjer.

Problemet ditt var ikke at du var 21 år men at du selv ikke hadde kontroll på regelverket og således ikke kunne avkle denne 40+-åringen.

Så grunnen til hærverket er en blanding av din manglende kunnskap sammen med en selvhevdende 40+-åring også uten kunnskap og at ingen av dere klarte å løse dette problemet med fredelige midler fordi dere hadde for lite kunnskap begge to.

40+-åringen var nok neppe interessert i mer kunnskap men du kunne selv å sørget for å få dette til neste gang dere møttes. Enten ved å snakke med andre eldre folk eller ta kontakt med kommunen som var veiholder.

Istedenfor endte det med selvtekt. Hærverk er ellers kun den som utfører hærverk sin skyld. Det handler om å ta ansvar for egne handlinger.

BornOnThe4thOfJuly
12.07.18 21:32
NonHuman: Jeg tar for det første ansvar for handlingen og som sagt igjen, ville ikke dratt samme stuntet i dag men.. henvist til lovverket. Har du samme livserfaring, vett og klokskap når du er 20 som når du er 45? Er det sånn at du aldri gjorde noe dumt som ung?Hvis du ikke er 20 selv.Jeg vet jo ikke alderen din.Livet har lært meg så mangt, og man blir klokere jo eldre man blir.Sånn er det for alle.

Når du skylder på alderen så kommer du faktisk med en unnskyldning for handlingen.

Selvsagt har jeg ikke det. Men jeg var vitebegjærlig lenge før jeg var 20 år og hadde funnet ut av regelverket relativt fort da også. Uansett hadde jeg ikke bedrevet med selvtekt.

Som sagt er jeg ikke feilfri. Men jeg har intet behov for å finne på unnskyldninger for de feilene jeg eventuelt gjør.

NonHuman
15.07.18 17:03
BornOnThe4thOfJuly: Som sagt er jeg ikke feilfri. Men jeg har intet behov for å finne på unnskyldninger for de feilene jeg eventuelt gjør.

Nei muligens ikke, men du ser ut til å elske å vri og vende på alt slik at du selv fremstår som nobel og edel.

Skjønner ikke at jeg gidder.

Bare glem det.Skjønner hva jeg har med å gjøre.

BornOnThe4thOfJuly
15.07.18 19:35
NonHuman: Nei muligens ikke, men du ser ut til å elske å vri og vende på alt slik at du selv fremstår som nobel og edel. Skjønner ikke at jeg gidder. Bare glem det.Skjønner hva jeg har med å gjøre.

Det er fint at hjelper til med å forsøke å gjøre meg til alt annet enn nobel og edel da.

Rådet om å la være å komme med betroelser om dine kriminelle aktiviteter står fortsatt ved lag. I så fall dersom du forventer at slike betroelser skal bli møtt med hylles eller i så fall at du skal slippe kritikk for dem.

Velger du å,poste ting om hva du har gjort selv får du tåle kritikken du får av dine handlinger og la være å komme med lame unnskyldninger for det du har gjort. Men det er vel for nobelt og edelt å la være å komme med unnskyldninger for det man har gjort.

NonHuman
16.07.18 23:58
BornOnThe4thOfJuly: Det er fint at hjelper til med å forsøke å gjøre meg til alt annet enn nobel og edel da.
Rådet om å la være å komme med betroelser om dine kriminelle aktiviteter står fortsatt ved lag. I så fall dersom du forventer at slike betroelser skal bli møtt med hylles eller i så fall at du skal slippe kritikk for dem.
Velger du å,poste ting om hva du har gjort selv får du tåle kritikken du får av dine handlinger og la være å komme med lame unnskyldninger for det du har gjort. Men det er vel for nobelt og edelt å la være å komme med unnskyldninger for det man har gjort.

Jeg tåler å høre det, så det går bra.

Vi setter en strek nå.

BornOnThe4thOfJuly
17.07.18 00:04
NonHuman: Jeg tåler å høre det, så det går bra.

Du reagerte da ganske kraftig på at handlingen din ble kritisert.

Sett strek når du vil du.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg