Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VG - en uverdig vert for samfunnsdebatt

NYTT TEMA
Jamidentredje
JamidentredjeInnlegg: 275
12.07.12 22:07

Det er med sorg å melde også de andre representantene for MSM. Les denne glimrende betraktningen om dette alvorlige samfunnsproblemet, denne trusselen mot demokrati og ytringsfrihet:

Debattens Fugl Føniks -  Troll med mange netthoder

Jeg vil sitere fra denne meget kritiske kronikken, men først ber jeg alle om å ta seg tid til å se på de to videoene som er lagt ut der. Det dreier seg om Troll kan temmes en konferanse avholdt av Norwegian Online News Association (NONA), der temaet er nett-debatter i regi av MSM. Nettsiden heter netthoder.no.

På filmene kan dere se representanter for MSMs nettredaktører planlegge og diskutere hvordan de skal styre den offentlige debatten, for de to videoenes vedkommende, i første rekke klimadebatten. Jeg siterer:

Fugl Føniks har valgt å igjen vise til denne konferansen, fordi den blottlegger mediens forkrøplede syn på hva offentlig debatt er for noe generelt, og i særdeleshet hvordan disse menneskene ser på den offentlige klimadebatten.

Nedenfor er gjengitt 2 av 12 videoer fra denne konferansen, der det kommer noen meget avslørende utsagn fra folk som angivelig er ansvarlige for online debatter, og der de uten blygsel tar parti i klimadebatten og med den største selvfølgelighet beskriver hvordan deres meningsmotstandere (for nøytrale er de sannelig ikke) skal forhindres fra å komme til orde, ved direkte og indirekte debattfiksing. 

Debattfiksing. Hvordan gjennomføres denne forfalskningen av åpen debatt? Halvfete uthevinger er lagt til av meg:

Hele konferansen formidler et forkvaklet syn på hva offentlig debatt er for noe. Det disse folkene sitter og sier, er at offentlig debatt foregår og skal foregå under deres ledelse, der de uten noen form for kontrollmekanisme skal "dømme over levende og døde" så og si. Det vil si, de anser seg fullt ut kapable til å vurdere hva som "selvfølgelig må slettes" og stiller ikke engang spørsmål ved det etiske ved å slette meninger og ytringsformer de ikke liker.

Dette er en svært farlig vei å gå, vi har med folk å gjøre som mangler selvinnsikt og oser av fanatisk selvgodhet. De har så dårlig forståelse av problemet at de faktisk har lagt denne videoserien åpent ut på nettet, det er vel det beste en kan si om det hele.

Hvis noen fortsatt lurer: Det vi har sett på AD (Aftenpostens Debattsentral), VGD (VG-Debatt) og i andre medier, og som denne videoserien dokumenterer, er at MSM er fullstendig uegnet som vertskap for offentlig debatt. Medienes økonomi er presset, og disse folkene ser på debatten som deres egen eiendom som kan bidra til overskudd. Derfor diskuterer de åpent hvordan de selv skal starte tråder (gud bedre om en leser fikk lov til det) og lede debatten inn på den rette vei, slik de selv mener den skal være. Dette gjøres selvsagt anonymt av disse mediefolkene. 

Dette betyr i klartekst at vi befinner oss midt i situasjon der Kari og Ola Nordmann er fratatt muligheten til en ærlig offentlig debatt via riksmediene. Dette betyr igjen at vi nå må sammenligne situasjonen med det som foregår i land vi vanligvis ikke liker å sammenligne oss med.

Jeg går videre, og dette dreier seg om den fullstendige nedspammingen, trollingen og astroturfingen vi ser tillates i regi redaksjonen i VG/VGD: 

Mediene ønsker slett ikke å temme trollene, de ønsker tvert om å bruke trollene til å fremme sin egen agenda, slik det har foregått i klimadebatten i årevis. Mediene har tatt parti i klimadebatten i den grad at det hele har antatt religiøse former. Absolutt alle midler anses rettferdige for å forhindre at alternative syn kommer til orde, og noe av det mest effektive er å benytte betalte troll som poster tusenvis av intetsigende innlegg som forvirrer og frustrerer en ærlig debattant. Det er dette mediene mener med at Troll kan temmes , de skal temmes til å tjene politiske formål, i strid med demokratiske prinsipper

Jeg legger til at dette ikke bare dreier seg om klimadebatten. Det skjer i den politiske debatten, og det sker også i andre debatter.

Hvordan har dette kunne skje? Hvem har ansvaret for denne trusselen mot det vår statsminister gjentatte ganger har påstått er noe han og regjeringen kjemper for, nemlig mer demokrati, mer åpenhet, styrking av ytringsfriheten? Er det da bare en bløff, eller går MSM mot tverrpolitiske ønsker? Lyver mediene? Lyver politikerne, og styrer mediene? Lyver begge? Hva med eierforholdene i MSM her i Norge? Ligger hovedårsaken til debattkneblingen der? 

qop
qopInnlegg: 12441
13.07.12 07:20

Det er vel ganske naturlig at journalistmiljøet i Norge er preget av forakt for publikum. Og at de vil være våre herrer, snarere enn våre tjenenere. Historien om norsk presse og kringkasting var lenge i all hovedsak en historie om norsk partipresse og statskringkasting. De fleste norske aviser ble startet som partiaviser.

(Innlegget ble redigert 13.07.12 07:24)

jason_bourne
jason_bourneInnlegg: 4269
13.07.12 08:12
Jamidentredje: Dette gjøres selvsagt anonymt av disse mediefolkene.

Avslørt utallige ganger på VGD! De er så søte atte...noen av dem ;)

MaximusX antar jeg er VGDs eget lille lykke(sharm)troll. Han fikk bla full pott med stjerner før 3000 innlegg.Avslørt kan man si ;)

EnMann er en annen liten søt raring, som har egne lover og får skrive hva han vil om kvinner inne på likestilling. Har speilet ham ca 6 ganger med motsatt kjønn,  og blitt slettet tvert.

Stripping får en knapt lov å skrive noe om, antar hele gjengen går på strippeklubber.

Er det rart en blir sint og forbannet?

(Innlegget ble redigert 13.07.12 08:22)

jason_bourne
13.07.12 08:14
Jamidentredje: Debattfiksing. Hvordan gjennomføres denne forfalskningen av åpen debatt? Halvfete uthevinger er lagt til av meg:

De flytter meninger de ikke liker, som er helt kurrante over til UFO og alternative teorier.

Er selv blitt flyttet ca 4 ganger.(under 2 nick)

De har flyttet andre helt uforståelig.

De fjerner viktige innlegg som bla en som ønsket å abbortere jentebarn bort i Norge.

Indere er jo kjent for å gjøre akkurat det. Det er ikke uvanlig men et stort problem for helsepersonell i Norge.

Dette er jo svært viktige innlegg for å vise virkeligheten, men de fjernes og debattanten virker fjernet.

(Innlegget ble redigert 13.07.12 08:17)

jason_bourne
13.07.12 08:26
Jamidentredje: Dette betyr i klartekst at vi befinner oss midt i situasjon der Kari og Ola Nordmann er fratatt muligheten til en ærlig offentlig debatt via riksmediene

Når det gjelder selve debatten via FB, ser en at en ikke får eller kan debattere under saken om Anders Bering Breivik for eksempel eller under andre viktige saker i Norge.

På VG får en lov til å kommentere pop og fiml og været for eksempel.

Et eksempel er der vg  fjernet alle debattinnlegg under Jan Heudemann Andersen som uttaler seg noe bastant om kvinners rolle i dette samfunnet og at han ikke vil passe sine egne barn.

Han deltar i den offentlige debatt med uasnnheter men skal ikke tåle å bli motsagt. Hva er det for noe tull?

Munnkurv på folket, men noen få rikinger skal få uttale seg.

(Innlegget ble redigert 13.07.12 08:31)

Aebriol
AebriolInnlegg: 14684
13.07.12 09:22
jason_bourne: De flytter meninger de ikke liker, som er helt kurrante over til UFO og alternative teorier.
Er selv blitt flyttet ca 4 ganger.(under 2 nick)

Aldri sett en flytting dit som ikke er velfortjent.

jason_bourne
13.07.12 11:03
Aebriol: Aldri sett en flytting dit som ikke er velfortjent.

Der tar du feil.Uverdig tvangsflytting.

Aebriol
AebriolInnlegg: 14684
13.07.12 15:35
jason_bourne: Der tar du feil.Uverdig tvangsflytting.

Gi gjerne eksempler. Jeg følger ikke med på alt som flyttes dit. Men har sett noen ting som har blitt flyttet, og det var alltid velfortjent.

Selvsagt kan det ha skjedd. Men ikke som jeg har sett.

Kulumuli
KulumuliInnlegg: 3610
13.07.12 17:29

Meget interessant dette her. Nå har jo mange mistenkt at det er slik på bakrommet.

Jeg minnes jo en på AD. Fordi jeg kjente til den dato denne entret forumet, kunne jeg fastslå at denne hadde postet, i gjennomsnitt, mer enn 20 innlegg HVER dag over et helt år. Denne personen skrev stort sett FrP-fiendtlige innlegg og avsporet debatter.

Forøvrig synes jeg at AD var et bedre forum, der man var flinkere til å luke ut trollene. De var vel bare en 7-9 stykker. Høyresiden var der i flertall. Ikke så rart, egnetlig, da Aftenposten VAR en høyreorientert avis. Men venstresiden tapte de fleste debatter der, og kanskje det medvirket til at de nye venstrevridde redaksjonen så seg tjent med å stenge Debattsentralen, under påskudd av 22/7.

Et utilsiktet resultat av dette kan nok være at Document.no har fått flere lesere og bidragsytere.

Saltosprekkens_Draum
Saltosprekkens_DraumInnlegg: 4630
13.07.12 18:10
Jamidentredje: Det er med sorg å melde også de andre representantene for MSM. Les denne glimrende betraktningen om dette alvorlige samfunnsproblemet, denne trusselen mot demokrati og ytringsfrihet: Debattens Fugl Føniks - Troll med mange netthoder Jeg vil sitere fra denne meget kritiske kronikken, men først ber jeg alle om å ta seg tid til å se på de to videoene som er lagt ut der. Det dreier seg om Troll kan temmes en konferanse avholdt av Norwegian Online News Association (NONA), der temaet er nett-debatter i regi av MSM. Nettsiden heter netthoder.no. På filmene kan dere se representanter for MSMs nettredaktører planlegge og diskutere hvordan de skal styre den offentlige debatten, for de to videoenes vedkommende, i første rekke klimadebatten. Jeg siterer: Fugl Føniks har valgt å igjen vise til denne konferansen, fordi den blottlegger mediens forkrøplede syn på hva offentlig debatt er for noe generelt, og i særdeleshet hvordan disse menneskene ser på den offentlige klimadebatten. Nedenfor er gjengitt 2 av 12 videoer fra denne konferansen, der det kommer noen meget avslørende utsagn fra folk som angivelig er ansvarlige for online debatter, og der de uten blygsel tar parti i klimadebatten og med den største selvfølgelighet beskriver hvordan deres meningsmotstandere (for nøytrale er de sannelig ikke) skal forhindres fra å komme til orde, ved direkte og indirekte debattfiksing. Debattfiksing. Hvordan gjennomføres denne forfalskningen av åpen debatt? Halvfete uthevinger er lagt til av meg: Hele konferansen formidler et forkvaklet syn på hva offentlig debatt er for noe. Det disse folkene sitter og sier, er at offentlig debatt foregår og skal foregå under deres ledelse, der de uten noen form for kontrollmekanisme skal "dømme over levende og døde" så og si. Det vil si, de anser seg fullt ut kapable til å vurdere hva som "selvfølgelig må slettes" og stiller ikke engang spørsmål ved det etiske ved å slette meninger og ytringsformer de ikke liker. Dette er en svært farlig vei å gå, vi har med folk å gjøre som mangler selvinnsikt og oser av fanatisk selvgodhet. De har så dårlig forståelse av problemet at de faktisk har lagt denne videoserien åpent ut på nettet, det er vel det beste en kan si om det hele. Hvis noen fortsatt lurer: Det vi har sett på AD (Aftenpostens Debattsentral), VGD (VG-Debatt) og i andre medier, og som denne videoserien dokumenterer, er at MSM er fullstendig uegnet som vertskap for offentlig debatt. Medienes økonomi er presset, og disse folkene ser på debatten som deres egen eiendom som kan bidra til overskudd. Derfor diskuterer de åpent hvordan de selv skal starte tråder (gud bedre om en leser fikk lov til det) og lede debatten inn på den rette vei, slik de selv mener den skal være. Dette gjøres selvsagt anonymt av disse mediefolkene. Dette betyr i klartekst at vi befinner oss midt i situasjon der Kari og Ola Nordmann er fratatt muligheten til en ærlig offentlig debatt via riksmediene. Dette betyr igjen at vi nå må sammenligne situasjonen med det som foregår i land vi vanligvis ikke liker å sammenligne oss med. Jeg går videre, og dette dreier seg om den fullstendige nedspammingen, trollingen og astroturfingen vi ser tillates i regi redaksjonen i VG/VGD: Mediene ønsker slett ikke å temme trollene, de ønsker tvert om å bruke trollene til å fremme sin egen agenda, slik det har foregått i klimadebatten i årevis. Mediene har tatt parti i klimadebatten i den grad at det hele har antatt religiøse former. Absolutt alle midler anses rettferdige for å forhindre at alternative syn kommer til orde, og noe av det mest effektive er å benytte betalte troll som poster tusenvis av intetsigende innlegg som forvirrer og frustrerer en ærlig debattant. Det er dette mediene mener med at Troll kan temmes , de skal temmes til å tjene politiske formål, i strid med demokratiske prinsipper. Jeg legger til at dette ikke bare dreier seg om klimadebatten. Det skjer i den politiske debatten, og det sker også i andre debatter. Hvordan har dette kunne skje? Hvem har ansvaret for denne trusselen mot det vår statsminister gjentatte ganger har påstått er noe han og regjeringen kjemper for, nemlig mer demokrati, mer åpenhet, styrking av ytringsfriheten? Er det da bare en bløff, eller går MSM mot tverrpolitiske ønsker? Lyver mediene? Lyver politikerne, og styrer mediene? Lyver begge? Hva med eierforholdene i MSM her i Norge? Ligger hovedårsaken til debattkneblingen der?

Hovedårsaken ligger i at vi har en totalitæriserende samfunnsmodell, der medieeierne og redaktørene er en av aktørene. Den sosialistiske og høyrekonservative agendaen har folkene sine overalt i styre,stell og maktbastioner. Det er så enkelt som det.

Den nye formen for totalitærisering er dog helt annerledes enn tidligere metoder. Det vektlegges propaganda og kontroll fra bakgrunnen/skyggene. Årsaken til at disse metodene er sterkere enn noensinne men likevel skyggelagte og gradvise av taktiske grunner, er at det brer seg en form for halvpanikk blant de sosialdarwinistiske maktelitene. Frykten for å miste sine egne posisjoner som grupper og ideologier og frykten for en liberaliserende samfunnsutvikling.

(Innlegget ble redigert 13.07.12 18:12)

Saltosprekkens_Draum
Saltosprekkens_DraumInnlegg: 4630
13.07.12 18:14

(Samtidig har man grader av åpenhet og demokrati på overflaten, for å ikke skape tilstrekkelig mistanke hos folket. Det samme prinsippet finner vi i introduksjonen av religionsfanatismen i samfunnet, steg for steg, for å utrydde vitenskapen og ateismen. Kulturrelativismen har ingenting med demokrati å gjøre, men blir framstilt og brukt som om det skulle være hva demokrati "er". Siste små eksempler er tvang av helsepersonell til å måtte utføre religiøse ritualer på sykehus, som omskjæring, og opprettelsen av den tvilsomme "religionsfriheten" som i realiteten er noe helt annet enn trosfrihet; det er en vidåpning for religionsfanatiske grupper som da beskyttet kan gjøre hva de vil av galskap og business)

(Innlegget ble redigert 13.07.12 18:16)

northside
northsideInnlegg: 36559
14.07.12 01:59

Og da venter vi på at dette flyttes over til ufo + alternative teorier...

-juppi-
-juppi-Innlegg: 6834
14.07.12 10:06

Dere beskriver de som er politisk ukorrekte som blir unnullerte? Jeg tror mod (ene) her inne er veldig unge? Ellers se journallistene i forskjellige aviser når de er på tv som i Breivik saken. Noen av dem er meget spesielle. Så hvorfor ta ting så seriøst på et forum som dette?

Her er det meningen at man skal diskutere tema, les, slenge igjen en kommentar og stikke. Her finnes alle kategorier av meningsytringer. Man kan ikke forvente annet på et anonymt forum.

antifeminist
antifeministInnlegg: 2034
14.07.12 11:56
jason_bourne: MaximusX antar jeg er VGDs eget lille lykke(sharm)troll. Han fikk bla full pott med stjerner før 3000 innlegg.Avslørt kan man si ;) EnMann er en annen liten søt raring,

Dette er fjas. Bare fordi du ikke liker hva de skriver.

Da kan man likegodt mistenke deg og Hyyl.

Egentlig burde du få en skrape for å henge ut meddebattanter med nick på den måten.

Jamidentredje
JamidentredjeInnlegg: 275
14.07.12 23:39

For å vise hvor alvorlig denne saken er, legges her fram noen få eksempler av mange hundre lignende på innlegg som ikke har blitt slettet av moderatorene. Dette til tross for at de bryter helt klart med VGDs egne debattregler. I motsatt tilfelle, finnes mengder med slettede innlegg skrevet av medlemmer som er skeptiske til mange FNs klimapanels konklusjoner og antydninger.

Som nettredaktørene konspirerer på de to videoene linket til i åpningsinnlegget i denne tråden, slik handler de. Gjennomført debattstyring, der redaksjonen i VG har gitt ordre om manipulering av debatten til fordel for klimaalarmismen.

Først et lite utvalg fra noen innlegg som moderatorene velger å la stå fordi medlemmet har redaksjonens fulle støtte:

Fjolset som er referert har ingen data som understøtter hans ståsted i debatten. Jeg regner det dermed som vås og fri fantasi - i likhet med ditt innlegg.

Ingen referanser er for min del ensbetydende med vrøvl.

Da har jeg forstått at du bløffet.

Kanskje du kan be noen hjemme hos deg om bistand?

Humlum lyver bevist.

Er Humlum litt generelt forvirret, eller kan du rydde opp i dette surret?

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår hvorfor du ønsker å dumme deg ut på denne måten.

Josik synes kanskje at grunnlaget i denne artikkelen var så tynt at han pinglet ut av debatten. Litt flaut det i grunnen.

Humlum er muligens ikke mentalt frisk.

Humlum har dessverre ikke peiling på hverken klimamodeller eller klimapådriv - han er en komplett idiot.

Jeg antar dermed at du ikke har noe å komme med - du prøver å bløffe.

Jeg antar dermed at du ikke har noe å komme med - du prøver å bløffe - ikke helt uvanlig forsåvidt.

Dermed antar jeg at det du sier er vrøvl.

Se her ja, her var det tomt i bingen igjen.

Åpenbart at surregjengen ikke klarer å kommentere artikkelen på SkS.

Typisk utfeiging. Du er ikke i stand til å underbygge egne påstander. Rein bløff.

Hva får deg til å tro at "jorda er flat"?

Jan-Erik Solheim er rett og slett utrolig frekk. Surregjengen er disipler av surrehuer - noe annet er det ikke å forvente.

Det ser ut til at det ikke er noen ende på bløffingen fra Reparatøren - er Reparatøren glad i å lyve?

Artig at Solheim ikke har fått med seg dette, men så har han da også et svært surrealistisk forhold til virkeligheten.

Du overgår wassmerra med din referanse.

Er du glad i å lyve Josik?

Dette er gjentatte brudd på debattreglene som VGD selv har bestemt, og linker til på forsiden, Regler for diskusjonen. Her er noen udrag fra disse:

1. Vi ønsker at du behandler alle debattanter med respekt. Også de som er uenige med deg

2. Bidra til et godt klima! Tenk deg om før du kaller noen andre et stygt ord. Diskuter med en vennlig tone.

3. Hjelp dem som trenger hjelp. Kanskje du selv får hjelp når du måtte ha behov for det.

Debattforumets grunnregler:
Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer og privatmeldinger som sendes til andre brukere, og vil holde VG Nett skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg og meldinger.
Det er ikke tillatt å trakassere meddebattanter. Diskuter sak, ikke person! Trakassering fører til umiddelbar utvisning.

Det er greit nok at det enkelte ganger kan gå litt hissig for seg i debatten. Det er ikke nødvendigvis negativt med litt temperatur. Problemet her er at noen få medlemmer får holde på med slik udregelig oppførsel uten noen gang å få innleggene slettet, mens andre får seg en utestengelsen eller innleggene slettet. Jeg sitter på en mengde slike slettede innlegg, men de kommer jeg tilbake til en annen gang.

Redaksjonen bryter Vær varsom-plakaten hver eneste dag

Vær varsom-plakaten består av etiske regler som VG har forpliktet seg til å følge. Her er et lite utdrag:

1. Pressens samfunnsrolle

1.1. Ytringsfrihet, informasjonsfrihet og trykkefrihet er grunnelementer i et demokrati. En fri, uavhengig presse er blant de viktigste institusjoner i demokratiske samfunn.

1.2. Pressen ivaretar viktige oppgaver som informasjon, debatt og samfunnskritikk. Pressen har et spesielt ansvar for at ulike syn kommer til uttrykk.

1.3. Pressen skal verne om ytringsfriheten, trykkefriheten og offentlighetsprinsippet. Den kan ikke gi etter for press fra noen som vil hindre åpen debatt, fri informasjonsformidling og fri adgang til kildene. Avtaler om eksklusiv formidling av arrangementer skal ikke være til hinder for fri nyhetsformidling.

1.4. Det er pressens rett å informere om det som skjer i samfunnet og avdekke kritikkverdige forhold. Det er pressens plikt å sette et kritisk søkelys på hvordan mediene selv fyller sin samfunnsrolle.

1.5. Det er pressens oppgave å beskytte enkeltmennesker og grupper mot overgrep eller forsømmelser fra offentlige myndigheter og institusjoner, private foretak eller andre.

Kan redaksjonen i VG være vennlige å fortelle sine lesere og debattanter hvorfor de har vært frivillig del av en konspirasjon der hensikten er å manipulere og fikse debatten? Dette er klare overtramp av pressens Vær varsom-plakat, og det er grove brudd med eget debattreglement.

Hvorfor har eierne av VG tillatt at deres navn trekkes med ned i denne gjørma? Er det deres ønske? Handler redaktørene på egenhånd, slik at eierne ikke er klar over alle disse bruddene på god presseskikk, med medfølgende hån av fri ordveksling og demokratiske prinsipper politikerne i dette landet påstår å være forkjempere for? 

(Innlegget ble redigert 14.07.12 23:40)

HYYYL
HYYYLInnlegg: 43158
15.07.12 13:07
antifeminist: Da kan man likegodt mistenke deg og Hyyl.

Egentlig burde du få en skrape for å henge ut meddebattanter med nick på den måten.

antifeminist
15.07.12 14:09
HYYYL: Egentlig burde du få en skrape for å henge ut meddebattanter med nick på den måten

Mistenker ingen jeg. Og det bør ikke Jason gjøre heller.

HYYYL
15.07.12 14:12
antifeminist: Mistenker ingen jeg.

Hvorfor henger du ut nick da?

antifeminist
15.07.12 14:18
HYYYL: Hvorfor henger du ut nick da?

For å vise Jason hvor tåpelig det er at hun gjør det.

HYYYL
15.07.12 14:18
antifeminist: For å vise Jason hvor tåpelig det er at hun gjør det.

Og for å vise at du ikke er et hakk bedre selv?

antifeminist
15.07.12 14:31
HYYYL: Og for å vise at du ikke er et hakk bedre selv?

Hahaha, typisk deg å angripe den som påpeker det urettferdige

Og ikke den som startet kalaset.

Du er latterlig.

Kanskje du er et betalt troll likevel Hyyl? Du passer jo beskrivelsen: poster intetsigende innlegg for å avspore debatten.

HYYYL
15.07.12 14:34
antifeminist: Hahaha, typisk deg å angripe den som påpeker det urettferdige Og ikke den som startet kalaset. Du er latterlig. Kanskje du er et betalt troll likevel Hyyl? Du passer jo beskrivelsen: poster intetsigende innlegg for å avspore debatten.

Du uthenger nicket mitt i en tråd jeg ikke var delaktig i en gang.

Når jeg påpeker dette fortsetter du med drittslengingen.

Skjerp deg!

(Innlegget ble redigert 15.07.12 14:35)

antifeminist
15.07.12 16:28
HYYYL: Du uthenger nicket mitt i en tråd jeg ikke var delaktig i en gang. Når jeg påpeker dette fortsetter du med drittslengingen.
Skjerp deg!

Jeg får visst begynne å ignorere deg igjen.

jason_bourne
18.07.12 10:17
antifeminist: Mistenker ingen jeg. Og det bør ikke Jason gjøre heller.

En trenger ikke mistenke, når de så tydelig avslører seg selv gang etter gang :)

(Innlegget ble redigert 18.07.12 10:18)

jason_bourne
18.07.12 10:18
antifeminist: For å vise Jason hvor tåpelig det er at hun gjør det.

Kun eksempler på hvordan ting fungerer her inne.

jason_bourne
18.07.12 10:20
antifeminist: Egentlig burde du få en skrape for å henge ut meddebattanter med nick på den måten

Du er slett ikke bedre. Kan du fortelle meg hvordan det er mulig å få full pott røde stjerner ved ca 2700 innlegg? ;)

Det gjorde nemlig Maximusx. Han kom også inn på likestilling i det forumet holdt på å bryte sammen.Meget fornuftig og fint å ha ham der, men en kan vel si han ble avslørt, og i måten å skrive på.

(Innlegget ble redigert 18.07.12 10:21)

jason_bourne
18.07.12 10:24
antifeminist: Dette er fjas. Bare fordi du ikke liker hva de skriver.

Jeg liker ulike meninger. Jeg liker ikke at noen debattanter har klare fordeler, mens andre blir kneblet....kun utifra hvilket kjønn du har.

antifeminist
18.07.12 13:30
jason_bourne: Du er slett ikke bedre

Javel? Har du sett meg anklage noen av dere andre for å være betalte troll på vgd?

Som sagt. Du bør få en skrape, for hva du gjør her med max og enmann er alvorlig.

jason_bourne
18.07.12 13:49
antifeminist: her med max

...er en redelig og flott debattant, og ikke noe troll som du sier.

Tross det kan en jo lure på hvordan det er mulig å få full pott stjerner med 2700 innlegg :)

...og jeg forstår at de ønsker å øke aktiviteten slik som her inne nå på media, men det lyser gjennom at det ikke er en "normal" debattant ;)

Når det kommer til den andre kan han poste det han lyster hvor han vil.

(Innlegget ble redigert 18.07.12 13:55)

jason_bourne
18.07.12 13:53
antifeminist: Har du sett meg anklage noen av dere andre

Lengre oppe anklager du meg og hyl for å være uredelige og troll."kanskje du er et betalt troll alikevel hyl".

(Innlegget ble redigert 18.07.12 13:56)

Klikk for å gå tilbake til toppen