Jeg skulle ønske NRK ansatte folk med godt språk og behagelig mikrofonstemme.
I sendingene i forbindelse med kongeparets feiring var det ihvertfall to med både dialekt og dårlig mikrofonstemme. Kan disse ikke henvises til Vestlandssendingene ?
Den nyeste på Dagsrevyen, som tydeligvis er av innvandrerbakgrunn. er noe av det beste NRK har ansatt ! Så det lar seg gjøre å rekruttere gode medarbeidere.
(Innlegget ble redigert 12.05.17 13:34)

"Jeg husker min første mobil, som jeg brukte evigheter på å skrive SMSer på..." - og så ler han av seg selv? Den nye programlederen.
Er de i ferd med å radbrekke Dagsrevyne som seriøs nyhetskanal på alvor? Dette må da åpenbart være strategiske valg - at det skal bli koserevyen.
Spesielt etter "nyheten" om kaffemaskiner på arbeidsplasser.
Useriøst.
(Innlegget ble redigert 03.12.17 19:13)

DrSchwei: ... merkelig navlebeskuende sak om valtuakurs. Og nok av meningsløse eksperter som ikke vet noen ting om hvor krona går.
Interessant at han klarte å si at man kunne spare mye på å betale med kort kontra kontant... Blir selvfølgelig et spørsmål om hvilket forhold man har til ordet "mye"... Kan muligens spare litt, men er et stykke igjen til at jeg vil kalle det mye. Totalen på økonomien gjøres jo som regel opp på det du bruker pengene dine på de 340 dagene i året hvor du ikke har ferie.
I og for seg kunne jo nrk heller fokuserte nyheten den andre veien.. lav krone = bra for norsk eksport, istedetfor å sende folk opp på gardermoen for å høre om det har skrumpet inn på juleshoppinga i london og paris.
(Innlegget ble redigert 03.12.17 19:19)