Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NÅ: Kvinne i USA, 56 har fått kreft

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 44632
28.09.17 20:56

NÅ! (viktig nyhet) toppsak på Nettavisen og TV2 NÅ! 

Har fått kreft, bilde av amerikansk kvinne 56 år, har fått kreft. Julia Louis-Dreyfus har fått brystkreft.

Har aldri hørt om dama. Men regner med Erna Solberg har en uttalelse i sakens anledning.

(Innlegget ble redigert 28.09.17 20:56)

Bearwithme
BearwithmeInnlegg: 3956
28.09.17 22:22

Godt kjent fra Seinfield.

jback
jbackInnlegg: 16399
28.09.17 22:23
Bearwithme: Godt kjent fra Seinfield.

Trodde egentlig alle var godt kjent med Seinfield.

DrSchwei
28.09.17 23:05

Nå er det vel noen år siden denne serien gikk, og jeg har jo sett noen episoder, men må si jeg aldri har merket meg navnet på den kvinnelige skuespilleren...  Det er vel 20 år siden serien gikk.

vadefugl
vadefuglInnlegg: 40356
28.09.17 23:10

Går den ikke i reprise på TV nå? Husker ikke hvilken kanal. 

timy3
timy3Innlegg: 4702
30.09.17 13:21
vadefugl: Går den ikke i reprise på TV nå? Husker ikke hvilken kanal.

Godt råd: ikke prøv å huske det heller.

abelao
abelaoInnlegg: 3081
15.10.17 12:58

Har vel hanket inn en rekke priser for serier hun har deltatt i og vært hovedpersonen i etter Seinfeld, uten at jeg husker hvilke. 

Kjendisstoff. Verken mer eller mindre. Om Ronaldo faller ut av et vindu og dauer i morra, vil min bestemor si: Ronaldo hvem? Har aldri hørt om ham.

DrSchwei
15.10.17 20:19
abelao: Kjendisstoff. Verken mer eller mindre. Om Ronaldo faller ut av et vindu og dauer i morra, vil min bestemor si: Ronaldo hvem? Har aldri hørt om ham.

Nå får faktisk 1 av 3 i Norge kreft i løpet av livet, så at en kjendis har fått kreft i isolert sett heller ingen STOR nyhet akkurat.

Og når det er en kvinne 56 som får kreft i USA, og det er over 20 år siden hun var kjent i Norge, bør ikke akkurat gi toppoppslag - men det gjorde det altså her.

At verdens mest kjente fotballspiller og en av verdens mest kjente idrettsutøvere skulle få en brå død, er selvsagt ikke sammenlignbart, selv om en og annen hevder at de ikke har hørt om vedkommende.

Gunstein12
Gunstein12Innlegg: 8381
15.10.17 21:44
DrSchwei: Nå får faktisk 1 av 3 i Norge kreft i løpet av livet, så at en kjendis har fått kreft i isolert sett heller ingen STOR nyhet akkurat.

Christina Applegate fikk vel også kreft. og selv om vi synes hun bare er "bra", og intet annet, så var det store overskrifter i media.

Noen er mer verdt enn andre, det må en bare innfinne seg med, DrSchwei...

DrSchwei
15.10.17 22:07
Gunstein12: Noen er mer verdt enn andre, det må en bare innfinne seg med, DrSchwei...

Mitt lille poeng er at dette var toppoppslag i flere nettkilder samtidig, ikke at det var omtalt.

Gunstein12
Gunstein12Innlegg: 8381
15.10.17 22:19
DrSchwei: Mitt lille poeng er at dette var toppoppslag i flere nettkilder samtidig, ikke at det var omtalt.

Slik er det bare...

Dama til en av Norges rikeste hadde heller ikke blitt omtalt i media, om det ikke var fordi hun var dama til en av Norges rikeste,,,

De som er "kjendiser", går som regel ut pressemeldinger om slikt, derfor får man slike fete overskrifter samtidig, så kan en vel heller spørre seg om det er så veldig mye å skrive hjem om, men folk flest bryr seg om status til kjendiser, derfor får man slikt rett i fleisen av media, som selvfølgelig er opptatt av hva folk flest bryr seg om.

Personlig er min kjære nabos ALS-sykdom noe av det verste jeg har vært borti, men dette vil du ikke kunne lese noe om, fordi han ikke er kjendis.

Men jeg har forståelse for at du starter en tråd om dette, siden denne dama på langt nær er en kjendis...men det er vel kanskje andre ting media vil rette søkelyset på?

(Innlegget ble redigert 15.10.17 22:23)

perchri
perchriInnlegg: 7981
21.10.17 22:36
vadefugl: Går den ikke i reprise på TV nå? Husker ikke hvilken kanal.

Forstår deg godt.....alle tv kanaler er jo snart reprise, så en må være et unikum for å holde orden på dem alle. Kreft kan være smittsomt leste jeg her forleden i Science, men ingen ser ut til at det forblir der? Rart ingen har tenkt tanken før? Men tragisk for den det gjelder er det i allefall.

RickiBK
RickiBKInnlegg: 67311
21.10.17 22:37
DrSchwei: Har aldri hørt om dama. Men regner med Erna Solberg har en uttalelse i sakens anledning.

Støre kommer nok med en støtteerklæring, samtidig som at Jagland kommer med en tirade om hvorfor ikke han fikk det først. 

perchri
perchriInnlegg: 7981
02.11.17 18:09
DrSchwei: Nå får faktisk 1 av 3 i Norge kreft i løpet av livet, så at en kjendis har fått kreft i isolert sett heller ingen STOR nyhet akkurat.

..og det viser jo bare at de  faktisk er vanlige mennesker de også..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg