Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Cruise på Preikestolen

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 44209
07.11.17 10:00

Utrolig viktig at man time til time følger Tom Cruise på Preikestolen. Fyldig dekning i Dagsrevyen og TV2. Norske mediers panegyriske dekning av amerikanske kjendiser er forutsigbar, og etter hvert lite gjennomtenkt.

TV2 tar formidlingen av dette viktige stoffet - der man man altså følge innspillingen av en film på direkten.

All opphaussingen av Snømannen i forkant burde kanskje gitt en liten demper på dekningen av en filminnspilling.

fargerik
fargerikInnlegg: 49951
07.11.17 20:33

Det er nesten ikke til å tro at turistene ikke har fått med seg at det foregår en innspilling av en film der, og kommer og blir sure på grunn av at det er avstengt for anledningen.

For makan til mediadekning.....

TheRedDevils
TheRedDevilsInnlegg: 25148
08.11.17 09:52

Blir flau av det tv2 holder på med.....de får iallefall de såkalte morgensendingene til å gå rundt med sånt tull.

Et kort klipp på kveldsnyhetene hadde holdt. De kunne tatt tiden istedet fra når man tipser om et klipp som bare alle må se på via hjemmesiden.

(Innlegget ble redigert 08.11.17 10:01)

timy3
timy3Innlegg: 4614
08.11.17 11:09
fargerik: Det er nesten ikke til å tro at turistene ikke har fått med seg at det foregår en innspilling av en film der

Jeg foretrekker Crus i Middelhavet fremfor Crus til Prekestolen på denne årstiden.

Langorm
LangormInnlegg: 7704
08.11.17 17:45

Jeg for min del, synes det kunne vært mye mer "Tom Cruise på Preikestolen" i TV-nyhetene. Det må da være grenser, for hvor mye politisk "dill-dall" og elendighet, en skal måtte ta inn over seg. Joda, fjernkontrollen er der ( for mange ). Men er det Tom Cruise selv, som henger "i stroppen"? Eller er det en "look-alike" stuntman?

malhen
malhenInnlegg: 19130
08.11.17 21:15
Langorm: Jeg for min del, synes det kunne vært mye mer "Tom Cruise på Preikestolen" i TV-nyhetene.

For min del kunne Tom Scientologi Cruise fått så lite oppmerksomhet som overhodet mulig. 

RickiBK
RickiBKInnlegg: 65946
08.11.17 21:18

Pokker. 

Trodde det var et nytt cruiseselskap som hadde turer inn under prekestolen jeg. 

timy3
09.11.17 14:43
RickiBK: Pokker. Trodde det var et nytt cruiseselskap som hadde turer inn under prekestolen jeg.

Var det ikke det, altså.:-)

RickiBK
RickiBKInnlegg: 65946
09.11.17 16:57
timy3: Var det ikke det, altså.:-)

Cruisekontroll

DrSchwei
09.11.17 20:59

Kunne ikke unngå å lese en sak om at skuespilleren har reist hjem (hvor nå det er) eller altså forlatt Norge.

Alle er vel enige om at det har vært fantastisk så lenge det har vart?

perchri
perchriInnlegg: 7806
11.11.17 09:11
DrSchwei: Kunne ikke unngå å lese en sak om at skuespilleren har reist hjem (hvor nå det er) eller altså forlatt Norge. Alle er vel enige om at det har vært fantastisk så lenge det har vart?

Ja, det var berikende.  Men de kunne ha begrenset nyhetsinnslaget 80%, da, så artig var det vel ikke? Fikk aldri tak i om klatresenen var en stuntman,men T Crus er jo kjent for å utføre farlige stunt selv, og det synes jeg han fortjener en honør for. Bedre dette en timer med terror dekninger...

timy3
13.11.17 10:38
DrSchwei: Alle er vel enige om at det har vært fantastisk så lenge det har vart?

Jeg som trodde at Tom Crus var det samme som Bottom up.

Langorm
LangormInnlegg: 7704
15.11.17 14:13

Norske Kristoffer Joner er med i filmen. Han fikk bli med i helikopter opp til prekestolen. Der fikk han hilse på Tom Cruice. Men han snakket ikke med han. K. Joner forteller at han så T. Cruice haltet! Det store spørsmålet blir, om det var Tom Cruice ( eller en look - alike ) stuntman, som det ble tatt bilde av ( hengende ut fra prekestolen? ) Hvem tok dette bildet? Uansett, så ønsker jeg å se denne filmen. :-)

DrSchwei
15.11.17 14:33
Langorm: prekestolen

En stor kirke da dette, hvis det var snakk om å ta helikopter opp til prekestolen. Trodde innspillingen foregikk på Preikestolen...

... men det er godt å høre at Joner fikk sett Cruise, hvis man spiller i samme film, ja så er jo det kjempeflått ! Godt av mediene orienteringer oss om dette.

DrSchwei
19.11.17 18:31

Fortsatt mulig å melke denne saken enda mer... Men for så vidt - de har et godt poeng. Hvorfor skal man tillate slike forstyrrelser bare fordi det er disse evinnelige amerikanske filmgreiene som står bak.

https://www.nrk.no/sorlandet/tom-cruise-far-820-helikopterturer-_-oivind-_86_-fikk-ikke-en-1.13776792

Klikk for å gå tilbake til toppen