Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Breaking news

NYTT TEMA
timy3
timy3Innlegg: 4626
28.12.17 14:45

Nå kl 15.30 ble det meldt at det kom en ekstra sending på NRK radio, "Magnus Kalsen leder Sjakk VM", jeg som trodde verden var gått under.

TheCowboy
TheCowboyInnlegg: 8615
28.12.17 14:48

Litt imponert at du fikk den beskjeden 15:30, når du la ut innlegget 14:45.. 

Synsk? :P hehe

ehall
ehallInnlegg: 19480
28.12.17 18:50

Blir samme som reklamen som later til at det er en ekstra nyhetssending, man sperrer opp ørene så innser man at det bare er tull. NRK gjør akkurat som TV2, de selger seg selv. 

timy3
timy3Innlegg: 4626
28.12.17 21:36
TheCowboy: Synsk? :P hehe

He, He, ser den, viste ikke at jeg var synsk men nå skal jeg bli den nye Snåsamannen.

perchri
perchriInnlegg: 7818
07.01.18 15:34
ehall: Blir samme som reklamen som later til at det er en ekstra nyhetssending, man sperrer opp ørene så innser man at det bare er tull. NRK gjør akkurat som TV2, de selger seg selv.

Slutt med å se "nyheter" så ofte. Kjenn hvor mye bedre psyken er blit. Uansett er det lite en kan gjøre om et tog har gått av sporet i China., eller det er -20 grader i New York.....

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 44270
07.01.18 15:54
perchri: Slutt med å se "nyheter" så ofte. Kjenn hvor mye bedre psyken er blit. Uansett er det lite en kan gjøre om et tog har gått av sporet i China., eller det er -20 grader i New York....

Ja, tror fler har det slik. Jeg har fulgt temmelig nøye med i nyhetene i snart 40 år. I 20 år har jeg faktisk levd av det også. Men merker mer og mer at ting blir uinteressante... Det er altfor mye vekt på flyktige og uinteressante saker. Man blir mer selektiv. Som du skriver - det er meg relativt knekkende likegyldig at det er minus 20 grader i New York. Dette var ikke "nyheter" i gamle dager.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg