Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ufattelige kjendisoppslag

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 49304
08.07.19 22:18

Virker bare å bli mer og mer av det.... Det blir stadig hyppigere saker på personer jeg aldri har sett eller hørt om, og som en del andre klikker jeg innpå for å se hvem i all verden er det en norsk journalist har brukt tiden på....

Som her:

https://www.nettavisen.no/livsstil/simon-cowell-avslorer-ekstrem-vektnedgang/3423812014.html

?! Har aldri sett trynet, har ikke hørt om programmet og fatter ikke hva i all verden som er interessant i det hele tatt - for norske lesere?

Å gå ned 10 er vel ingen bragd. Heller ikke få få satt inn nye kunstige tenner?

DrSchwei
08.07.19 22:19

Gidder man betale for Dagbladet (lol!) så kan man lese den utrolig interessante historien "Synnøve Skarbø - livet som single"...

... er det noen som er interessert i det, da? Og i så fall hvorfor?

(Innlegget ble redigert 08.07.19 22:19)

puma1
puma1Innlegg: 21048
08.07.19 22:48
DrSchwei: ?! Har aldri sett trynet, har ikke hørt om programmet og fatter ikke hva i all verden som er interessant i det hele tatt - for norske lesere?

For meg er Simon Cowell en av verdens mest kjente TV-personligheter. Men akkurat derfor blir det så ufattelig kunnskapsløst å presentere erkebritiske Simon som amerikansk. 

jonas
jonasInnlegg: 33855
08.07.19 22:53
DrSchwei: ... er det noen som er interessert i det, da? Og i så fall hvorfor?

Sikkert de samme som vil vite hvordan det går med Farmen-Oddvar. Du vet, han Oddvar som var med i Farmen i 2016. Jeg lurer ofte på hvordan det går med han. Takk og lov at avisene tar ansvar.

Stenia
SteniaInnlegg: 2874
09.07.19 01:16
DrSchwei: ?! Har aldri sett trynet, har ikke hørt om programmet og fatter ikke hva i all verden som er interessant i det hele tatt - for norske lesere?

Du liker kanskje bedre Norge Rundt ?

Det skal godt gjøres å "liksom" aldri hørt om Simon Cowell. Smukkas er han, før og nå. Noen har det bare i seg :)

(Innlegget ble redigert 09.07.19 01:16)

jonas
jonasInnlegg: 33855
09.07.19 11:43

I dag har Dagbladet saker for sportsinteresserte. Romario har fått seg ny kjæreste. For de som lurte på det altså. 

DrSchwei
09.07.19 12:25

En oppsummering av det store intervjuet med Skarbø kan nå leses på Nettavisen. Helt gratis. For øvrig en dame som jeg aldri har skjønt hvorfor er interessant i det hele tatt....

DrSchwei
09.07.19 12:35
jonas: I dag har Dagbladet saker for sportsinteresserte. Romario har fått seg ny kjæreste. For de som lurte på det altså.

Dagbladet har en egen sjanger for kjendiser som finner seg yngre kjærester, er aldersforskjellen mer enn 10 år er det visstnok en sak verdt et oppslag, selv om de færreste under 40 vet hvem disse kjendisene er... Romario?

broren_til_noen
broren_til_noenInnlegg: 31354
09.07.19 12:43
DrSchwei: Dagbladet har en egen sjanger for kjendiser som finner seg yngre kjærester, er aldersforskjellen mer enn 10 år er det visstnok en sak verdt et oppslag, selv om de færreste under 40 vet hvem disse kjendisene er... Romario?

Det er da ingenting.

Jeg har fremdeles ikke kommet meg helt etter at TV2 på sine nettsider, i et svært rikt illustrert oppslag, kunne avsløre av Aksel Hennie hadde fortalt at Tone Damli snorker.

Dette var så banebrytende, revolusjonerende og opprørende at jeg som sagt ennå ikke helt har kommet meg. Til tross for at det er en god stund siden.

Det er bare å håpe at tiden leger dette slik at jeg kan gå videre med livet mitt, men jeg har ærlig talt mine tvil.

Niffen
NiffenInnlegg: 9473
10.07.19 02:13
broren_til_noen: Tone Damli snorker.

What in hell..... Da han det vel hende hun fiser i søvne også, eller er dette utenkelig at en fin dame kan gjøre?

broren_til_noen
broren_til_noenInnlegg: 31354
10.07.19 06:43
Niffen: Da han det vel hende hun fiser i søvne også, eller er dette utenkelig at en fin dame kan gjøre?

Nei, det kan hun da vel ikke gjøre?

Jeg leste for en del år siden et intervju med Wenche Foss der hun ble spurt om hun gikk på toalettet. Hun svarte med en overbærende latter, men med litt skarp stemme, som sant var at det gjorde hun selvfølgelig ikke.

Så det skulle virkelig tatt seg ut om Tone Damli skulle gjøre noe så skrekkelig og arbeiderklasseaktig som det du antyder. Det nekter jeg simpelthen å tro!

(Innlegget ble redigert 10.07.19 06:43)

Hyrro
HyrroInnlegg: 20597
17.07.19 21:51

En herlig sommerdag i Oslo for noen år siden, og jeg koser meg med en utepils på en fortausrestaurant og lar livet passere forbi. Der kommer VGTV med fullt utstyr og mikrofon og spør om de kan stille meg et spørsmål: Jada, sier jeg og forbereder meg på noen velvalgte ord om regjeringa, flyktninger, klima, Syriakrigen eller hva det måtte være, for jeg har meninger om det meste. 

Men spørsmålet som kom satte meg helt ut: Hvilket norsk kjærestepar vil jeg sette på listetoppen? Hæ! Jeg prøvde å scanne harddisken, men skjønte fort at jeg ikke ante hvem som var sammen med hvem og endte til slutt opp med de eneste jeg kunne komme på. Ari og Marhta. 

I dag ville nok svaret kommet lettere, men det er fordi visse partnerskap har samfunnsmessig interesse, men ikke fordi noens privatliv er så mye mer interessant fordi de har fått en medalje eller utgitt en plate. 

DrSchwei
17.07.19 22:05

Ikke akkurat oppslag... men ser litt på NRK Sommeråpent som sender fra Gloppen. Og så intervjues han Brede fra P3... Kjenner ikke fyren, men forstår ikke helt poenget. Han er jo flyttet fra fylket. Det blir noe veldig provinsielt når ordføreren i Førde visstnok har kaldt ham (Brede) for "Førdes store sønn" eller lignende... Sørrelsen han tenker på? Intervjuet er jo totalt intetsigende. Som de fleste av oss som har flyttet til Oslo, så reiser vi tilbake om sommeren...

... fyren bor i jo ikke der, så forstår ikke helt poenget. Hun Instagram-dama bor jo heller ikke der.

Er det så utarmet i Sogn og Fjordane at man må ty til unge kjendiser som er utflyttet for å fylle sendingen?

(Innlegget ble redigert 17.07.19 22:06)

timy3
timy3Innlegg: 5746
17.07.19 22:14
DrSchwei: Er det så utarmet i Sogn og Fjordane at man må ty til unge kjendiser som er utflyttet for å fylle sendingen?

Når NRK er ute i distriktet så vil de helst intervjue folk som er indoktrinert i Oslo gryta slik at de ikke skal risikere å kringkaste meninger som ikke passer PK.

riksen77
riksen77Innlegg: 6247
18.07.19 11:47
DrSchwei: ... er det noen som er interessert i det, da? Og i så fall hvorfor?

siden avisene skriver om meningsløse saker om "kjendiser" så er det vel mange som leser det, men hvorfor de gjør det kan jeg ikke svare deg på. jeg gidder ikke bruke tid på "............ snakker ut om den vonde tiden" om skillsmisser, barn som er forbanna på dem, og alt mulig annet vås. det er så ufattelig uinteressant, men det er slik mange aviser har blitt, spesielt VG og DAGBLADET

Strandereng
StranderengInnlegg: 8405
21.07.19 00:02
Hyrro: Men spørsmålet som kom satte meg helt ut: Hvilket norsk kjærestepar vil jeg sette på listetoppen? Hæ! Jeg prøvde å scanne harddisken, men skjønte fort at jeg ikke ante hvem som var sammen med hvem og endte til slutt opp med de eneste jeg kunne komme på. Ari og Marhta.

Herlig! Takk for en god latter.-)

Jeg har mirofonskrekk. Det oppdaget jeg en julidag for veldig mange år siden da jeg og kjæresten satt i vår lille seilbåt inntil brygga i Kragerø og vegeterte sløvt i morgensolen. Da hoppet plutselig en dame fra Nrk radio ombord og stakk mikrofonen opp i fjeset mitt.
Hun ville nok ha et jovialt intervju til reiseradioen, men jeg husker ikke spørsmålet. Husker bare at jeg ble helt "lammet". 

Hun ble senere kommunikasjonssjef både her og der, mens jeg fortsatte å leve av "snakketøyet" mitt i formidlingens tjeneste.

Hyrro
HyrroInnlegg: 20597
21.07.19 10:14
riksen77: men det er slik mange aviser har blitt, spesielt VG og DAGBLADET

Nå har også Aftenposten startet med daglige oppdateringer om sex, som om ikke dette temaet skulle være nok belyst nå i dag, både film, tv, aviser, ukeblader, skole og nå også i barnehage og barnebøker. 

I min tid var det mest jungeltelegrafen og forbudt lesestoff, men vi visste likevel det meste. Det er bra at vi har kommet lengre nå, spesielt for å unngå negative følger, men må det absolutt åpnes alle dører, og det i den grad at det snart er hovedtema i nyheter og politikk. 

La oss snart få mer av stoff som betyr noe. 

DrSchwei
21.07.19 11:59
Hyrro: Nå har også Aftenposten startet med daglige oppdateringer om sex,

Og hun der kommentatoren som har hatt spisevegring og vært psykisk syk, må selvsagt breie seg ut om egne erfaringer igjen. Visstnok problematisk at leger ikke tar opp dette tema. Det må da forsyne meg være tilstrekkelig at man får behandling for sykdommen, og ikke skal bli påtvunget informasjon om hvordan har det perfekte sexliv når man er syk... Man kan vel spørre, om man lure, for veldig mange vil jeg anta at det har motsatt effekt. At det ikke er nok å bli frisk - man skal også ønske seg sex og prestere.

timy3
timy3Innlegg: 5746
21.07.19 12:58
Hyrro: Nå har også Aftenposten startet med daglige oppdateringer om sex, som om ikke dette temaet skulle være nok belyst nå i dag, både film, tv, aviser, ukeblader, skole og nå også i barnehage og barnebøker.

Alle har sex, untaket er mine barn og mine foreldre.

morsomte
morsomteInnlegg: 1879
21.07.19 17:56
timy3: og mine foreldre.

ikke mine heller, men så er jeg adoptert da

DrSchwei
23.07.19 17:18

Veldig spent på disse ryktene!!!! Kan det være noe her???!

"
«Quicksand»-stjernene Hanna Ardéhn og Felix Sandman:"

Det er er Nettavisen som har et stort oppslag om romanserykter.

(Innlegget ble redigert 23.07.19 17:18)

DrSchwei
24.07.19 14:01

I dag får vi vite at en krokodillejegers datter skal gifte seg!

notlob
notlobInnlegg: 34487
24.07.19 17:03
DrSchwei: Har aldri sett trynet

Dette er jo egentlig stor komedie. Du har stadig vekk brifet med at din jobb går ut på å følge med på mediebildet (og det er jo opplagt, kanskje litt for mye), men du har aldri hørt om Simon Cowell?! Ikke til troende.

Det er det første forslaget som kommer opp når man googler "simo"

Du er jo intet mindre enn ei jåle og posør.

(Innlegget ble redigert 24.07.19 17:07)

DrSchwei
03.08.19 21:02

Del og lik...

I en YouTube-video avslører Isabelle Eriksen og Erik Sæter at de er kjærester.

Det er VG, Dagbladet og flere andre medier som melder dette.

Merk dere navnene, Isabelle Eriksen og Erik Sæter. Berømte nordmenn.

(Innlegget ble redigert 03.08.19 21:03)

DrSchwei
03.08.19 23:59
notlob: Du er jo intet mindre enn ei jåle og posø

Morsom påstand. Ganske tilsvarende som jeg fikk på matforumet. Interessant fenomen at noen oppfatter det slik.

borbje
borbjeInnlegg: 10591
04.08.19 13:45

Tipper vg får en pris for den art om de to..

I 2019 er det agurktid hele året i media

Gloriana
GlorianaInnlegg: 5854
04.08.19 13:49

@DrSchwei

Jeg vil si der er en godt gjort å holde seg heterofil med den broren... Kjærlighetshistorier blir aldri feil, det er hyggelig at folk finner hverandre og du har jo åpenbart klikket deg inn på sakene flere steder selv :) 

(Innlegget ble redigert 04.08.19 13:49)

morsomte
morsomteInnlegg: 1879
04.08.19 15:40

at det i skrivende stund er 106,873 som har sett klippet noe som virker totalt uforståelig. vet ikke hvem noen av de er. men folk ser på all mulig drit da, husker ikke hvilken av disse damekanalene som konstant har sendt the KardTrashians på repeat de siste årene

notlob
notlobInnlegg: 34487
06.08.19 20:35

Kjapp i replikken, det skal du ha.

dengelgen
dengelgenInnlegg: 4215
10.08.19 15:04

For de som har VG+ kan de  lese om "slik er det nye livet til Northug i Oslo" 
Kan ikke huske å se en lignende sak da Sture Sivertsen la opp som langrennsløper

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg