Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TV2 Valg

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 49315
25.08.19 21:40

Partilederdebatt på 10 minutter som så i etterkant blir vurdert i 5 minutter og så trilles en terning. Skei Grande innom i 5 minutter. De klager på at Støre og Solberg er hektisk, men hva med å vise litt mer romslighet i sendeskjemaet?

DrSchwei
25.08.19 21:53

I morgen kommer Sofie Elise i valgsendingen, så da økes nivået noen hakk...

Oslogg123
Oslogg123Innlegg: 1126
26.08.19 07:34

Hun programlederen som sto der og fektet med armene, stilte spørsmål for så å avbryte Erna og Jona med en gang de begynte å svare var forferdelig irriterende.

DrSchwei
26.08.19 17:54
Oslogg123: Hun programlederen som sto der og fektet med armene, stilte spørsmål for så å avbryte Erna og Jona med en gang de begynte å svare var forferdelig irriterende.

Ja, nevnte ikke henne, en gang. Virker som om hun var mest opptatt av seg selv og framstå som både pen, sjarmerende og flink. Hun er ikke noen av delene.

Egentlig veldig skuffende ut fra at TV2 har en veldig bra politisk avdeling, med spesielt Kjetil Løset, som er en fornøyelse å følge på valgkvelden. En skikkelig nerd uten de store faktene. Kombinert med den mer livlige Eriksrud, som samtidig er saklig nok, er de et veldig bra team.

(Innlegget ble redigert 26.08.19 17:54)

timy3
timy3Innlegg: 5747
26.08.19 19:12
DrSchwei: I morgen kommer Sofie Elise i valgsendingen, så da økes nivået noen hakk...

(GAP-SKRATT)=(Lol)

DrSchwei
26.08.19 19:13

Men han der fyren som var der på slutten bekreftet noe jeg har sett lenge - Sylvi Listhaug smiler falskt.

Stenia
SteniaInnlegg: 2874
26.08.19 21:54
DrSchwei: I morgen kommer Sofie Elise i valgsendingen, så da økes nivået noen hakk...

Håper det. Vet ikke hva som skal opp til tema da. Men hun klarte å få gamle Ludvik Nessa til å si at hun ikke skulle tatt den aborten da hun var 14.

MarcoMauritz
MarcoMauritzInnlegg: 4057
26.08.19 21:59

Uff, for en latterlig vinkling tv2 har i debatten mellom Listhaug og Moxnes. Kun fokus på at han er en kommunist og marxist, og gir blanke i hva han faktisk sier. Utrolig at Listhaug er på et så lavt nivå at hun bare spyr ut dumme kommentarer som ikke har noe med saken å gjøre.

Og etterpå sitter hun, programleder, en annen såkalt ekspert og Sophie Elise i studio og snakker om hvor irriterende Moxnes er som bevisst prøver å tirre opp Listhaug. For en gjeng med nisser. 

DrSchwei
26.08.19 22:34

En debatt på 7-8 minutter var det vel til sammen, helt latterlig. Ingenting kom ut av den. Helt merkelig av programlederen å klage på at Moxnes snakket ideologi. Dog synes jeg han tøt veldig mye om disse pengene noen tjener, et vektigere argument er vel de ansattes betingelser, vil jeg mene. Listahaug var jo som å høre en maskin snakke om det samme i fem minutter...

Ikke nok med Sofie Elise etterpå - jaggu begynte de å analysere debatten i går nok en gang. Denne gang en av disse rikssynserne fra Nord-Norge.

(Innlegget ble redigert 26.08.19 22:34)

Trikkeren
TrikkerenInnlegg: 3077
26.08.19 22:40
DrSchwei: Ja, nevnte ikke henne, en gang. Virker som om hun var mest opptatt av seg selv og framstå som både pen, sjarmerende og flink. Hun er ikke noen av delene.

Jeg håper jeg bare drømte... men jeg innbiller meg at hun sa (i går da hun kunngjorde at hun hadde vært på kjøretur med Hadia) at hun spurte om Hadia ville ha stoppet om Trond Giske gikk ut foran bilen hennes..?

Er det mulig?

DrSchwei
26.08.19 23:02
Trikkeren: Jeg håper jeg bare drømte... men jeg innbiller meg at hun sa (i går da hun kunngjorde at hun hadde vært på kjøretur med Hadia) at hun spurte om Hadia ville ha stoppet om Trond Giske gikk ut foran bilen hennes..? Er det mulig?

Ja, det var visst det hun sa... Mulig hun synes det var passende eller morsomt. På tide å ta henne av plakaten igjen...

https://www.dn.no/medier/tv-2/metoo/sosiale-medier/tv-2-fjernet-innslag-med-sparket-medarbeider-tar-programmet-av-luften/2-1-292543

(Innlegget ble redigert 26.08.19 23:02)

morsomte
morsomteInnlegg: 1893
27.08.19 00:38
MarcoMauritz: Og etterpå sitter hun, programleder, en annen såkalt ekspert og Sophie Elise i studio og snakker om hvor irriterende Moxnes er som bevisst prøver å tirre opp Listhaug. For en gjeng med nisser.

Begynner å bli tomt for "tv2 kjendiser" når Sophie Elise har fått plass som politisk kommentator 

DrSchwei
28.08.19 18:21

Betimelig reaksjon fra Rødt etter tirsdagens sending!

https://www.dagbladet.no/nyheter/dette-her-er-fox-news-tull/71535312

Får nesten lyst til å være litt usaklig og spørre hvorfor TV2 profilerer disse blondinene i valgsendingene. Solbrække har jo også hatt sin historie med kontroversielle ting, for å si det slik.

(Innlegget ble redigert 28.08.19 18:21)

DrSchwei
03.09.19 21:34

Patetisk å bruke klisjeen "dere blir nok ikke enige" som en avslutning. Jensen og Tadjik om eiendomsskatt i debatt i 6-7 minutter. Helt meningsløst. Hva er så vitsen med å dra inn Lahlum og en helsesøster.. Må være tidens dårligste valgprogram.

DrSchwei
06.09.19 21:06

Snoen med meget kritisk blikk på valgdekningen i år. Han er ikke snau med kritikken mot TV2s Linn Wiik, og trekker fram duellen mellom Støre og Solberg, som TV2 gnålte om i flere dager etterpå. Hans poeng er at programlederen stilte for frekke spørsmål avbrøt da Solberg prøvde å komme med saklige  argumenter. Da ble de irritert og ignorerte henne.

Snoen er også svært oppgitt over at TV2s "eksperter" drar seg ned på et nivå der de gir "terningkast".

(Innlegget ble redigert 06.09.19 21:07)

Klikk for å gå tilbake til toppen