Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VG, en høyreekstrem avis?

NYTT TEMA
Daddy
DaddyInnlegg: 423
08.09.19 14:25

I går fikk jeg mail fra VGs moderatorteam, med beskjed om at jeg er blokkert fra å kommentere fordi det angivelig ikke skriver under eget navn. 

Jeg svarte på mailen, og opplyste om at navnet jeg skrev under var mitt eget, og eneste, navn. 

I dag har jeg fått ny mail fra VGs moderatorteam, hvor det står at jeg bruker så stygge ord, jeg har visstnok skrevet "jævla". 

Jeg mistenker at jeg i realiteten har blitt blokkert fordi jeg ofte ytrer meg kritisk til FrP, og at VG er politiske aktivister. 

startelver
startelverInnlegg: 57814
19.12.19 10:29

I tillegg kaller du folk for hakeløse pedxxx. Du burde skamme deg. 

Folkflesk
FolkfleskInnlegg: 22198
19.12.19 10:32
Daddy: Jeg mistenker at jeg i realiteten har blitt blokkert

Vel, du er her tydeligvis fortsatt. Eller er dette kanskje en venn av deg?

(Innlegget ble redigert 19.12.19 10:33)

Daddy
20.12.19 19:48
Folkflesk: fortsatt

Jeg ble blokkert fra VGs kommentarfelt, altså ikke VGD. 

Daddy
20.12.19 19:49
startelver: skamme

Jeg kaller bare en spade for en spade. 

0gg0
0gg0Innlegg: 37718
20.12.19 21:14
Daddy: Jeg ble blokkert fra VGs kommentarfelt, altså ikke VGD.

Det skal mye drittprat til før VG blokkerer noen fra kommentarfeltet. Ordet "jævla" er ikke nok. 

Men vi har jo sett de hatske innleggene dine her inne, og du virker jo naturligvis rapa gal for den gjengse VGDer, så blokkeringen din er nok berettiget og vel så det.

Daddy
21.12.19 12:05

Hva en hatefull høyreekstremist måtte mene, det tar jeg med stor ro. 

Nazipakket er ikke noe å bry seg om.

(Innlegget ble redigert 21.12.19 12:05)

Daddy
21.12.19 12:06

Søppel er og blir søppel, og OggO er og blir OggO. 

Daddy
21.12.19 12:08
0gg0: ikke

Ordet jævla er muligens ikke nok, men en organisert "rapporterings-kampanje" fra nazibermen, hvor alle påsto at jeg ikke skrev under eget navn, det var nok. Dere nazister er så enkle....

Solvgutt1
Solvgutt1Innlegg: 12465
21.12.19 12:18

MOD: Hvorfor har dere ikke utestengt Daddy ennå? 

PerryAndre
PerryAndreInnlegg: 7936
21.12.19 12:20
Daddy: I går fikk jeg mail fra VGs moderatorteam, med beskjed om at jeg er blokkert fra å kommentere fordi det angivelig ikke skriver under eget navn.

VG krever at brukerne av deres kommentarfelt skal oppgi sitt rette navn. Her på vgd kan brukere være anonyme.

VG har lagt listen for seriøsitet høyere blant brukerne i kommentarfeltet enn på vgd.

(Innlegget ble redigert 21.12.19 12:21)

dd12
dd12Innlegg: 4551
21.12.19 12:22
Daddy: Jeg kaller bare en spade for en spade.

Aldeles ikke.

Man er ikke pedo fordi man har sex med en 16 åring.

Daddy
21.12.19 12:52
PerryAndre: krever

Poenget mitt var nettopp det at jeg skrev under eget navn.

Utestengelsen kom sannsynligvis som et resultat av at VG bruker automatisert moderasjon, som reagerer etter et gitt antall rapporteringer. 

Og når nynazister møter motstand pleier de å organisere rapporterings-kampanjer. 

Naziavskummet hyler og skriker om ytringsfrihet, men prøver samtidig å kneble motstemmer. 

cruisecontrol
cruisecontrolInnlegg: 2822
21.12.19 14:38
Daddy: Naziavskummet hyler og skriker om ytringsfrihet, men prøver samtidig å kneble motstemmer.

Ehh

Er nok bermen på venstresiden som vil kneble ytringsfriheten

Sevens7ar
Sevens7arInnlegg: 807
21.12.19 15:03
Daddy: Jeg mistenker at jeg i realiteten har blitt blokkert fordi jeg ofte ytrer meg kritisk til FrP, og at VG er politiske aktivister.

Når du i løpet av dine fire siste innlegg i denne tråden presterer å bruke karakteristikkene "hatefull høyreekstremist", "nazipakk", "søppel", "naziberme", "nazister", "nynazister" og "naziavskum" om andre brukere av VGD så vil nok de fleste andre mistenke noe annet.

Et velment råd fra meg til deg er å ta seg en lengre pause fra å diskutere politikk. Jeg tok en rask titt på profilen din og fikk inntrykk av en person som muligens er mer ensporet enn hva sunt er. Jeg tror du kan ha godt av å droppe politikk for en periode for å finne en bedre balanse. For ærlig talt, normale mennesker snakker ikke sånn om andre som du gjør, og det bør du faktisk se som en varsellampe.

cruisecontrol
cruisecontrolInnlegg: 2822
23.12.19 11:39

VG er og blir ett medie som ligger langt ute på den røde siden..

Denne overskrift på en artikkel forteller nettopp dette

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Vb2je6/sverigedemokratene-fosser-frem?utm_source=vgfront&utm_content=row-9

Klikk for å gå tilbake til toppen