Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skoglund - krenket

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 49315
01.10.19 19:49

Hehe, skulle ikke tro at en mann som har levd av humor kunne bli så forarget over dette. Dårlig? Ja, kanskje. Men advokat og greier, nei, det var da litt meget...

https://www.vg.no/rampelys/i/RRQxp8/nrk-profil-tore-skoglund-opproert-over-du-skal-hoere-mye-reklameparodi?utm_source=vgfront&utm_content=row-3

PEF_1973
PEF_1973Innlegg: 2642
01.10.19 21:26

Dette er en av de for jævligst dårlige reklamene jeg noen sinne har sett, og Per Danielsen knekker nok inn et søksmål om plagiat

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 49315
01.10.19 22:01

Vet ikke helt. Veldig dum, men så dum at den nesten blir artig. Det ripper kanskje vel litt opp i et program som er så fjernt fra dagens tilbud at det kan bli litt sårt for de har hatt dette som en del av slitt "livsverk", vil jeg tro.

karichristoffersen55
karichristoffersen55Innlegg: 910
03.10.19 23:52

Det synes jeg bare var helt berettiget reaksjon fra hans side. Bare tragisk at opphavsrettigheter og åndsverk  ikke er bedre beskyttet. Et liknende eksempel var kanskje med Flåklypa som vell rettstvister ikke er løst. Få forstår vel helt hvor mye de programmene har betydd for mange av oss. Kan heldigvis aldri tas fra oss. En del av kulturarven og ingenting mindre. Min mor som var nordfra gikk aldri glipp av et program og gledet seg alltid stort.

Da NRK dreiet mere mot yngre seergrupper og la om politikken og stilen  sin ca 2015 så tror jeg mange ga opp denne sendestasjon selv om den vel indirekte er anbefalt av myndighetene. Alt kan man ikke legge så mye i dessverre. I dag er det i høyden jazzradio jeg nytter fra NRK.

Klikk for å gå tilbake til toppen